Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ook eigenlijk, een vierdeurs is eigenlijk een raar schepsel, meestal ruime koffer maar kleine opening om die te vullen. Als de looks dan nog gelijk zijn dan heeft de 4-deurs voor mij geen nut.
Ik ook eigenlijk, een vierdeurs is eigenlijk een raar schepsel, meestal ruime koffer maar kleine opening om die te vullen. Als de looks dan nog gelijk zijn dan heeft de 4-deurs voor mij geen nut.
Wie een 5-deurs koopt zal toch rekening mogen houden dat z'n garagepoort niet te laag is of hij kan vergeten zijn koffer open te doen bij open poort
Auto's worden alsmaar groter, maar soms worden ze té groot.
Wie een 5-deurs koopt zal toch rekening mogen houden dat z'n garagepoort niet te laag is of hij kan vergeten zijn koffer open te doen bij open poort
Auto's worden alsmaar groter, maar soms worden ze té groot.
Dat is iets waar ik niet aan denk, garages zijn overroepen
Ik heb nu een vierdeurs en dat is echt frustrerend dat je die grote koffer hebt en sommige zaken toch niet kunt laden. Als je van een break komt is dat echt iets dat je niet gewoon kan worden.
Ik vind een Jetta en Astra Break al ruim, groter ga ik niet snel gaan hoor. Het moet allemaal nog praktisch blijven om te parkeren. Zeker aangezien een wagen het meeste van de tijd maar door 1 persoon wordt gebruikt.
Ik ben gisteren op uitnodiging van Opel naar The Night of the Proms geweest. Net voor de pauze was er een fantastische show met de officiële Belgische voorstelling van de Insignia 4-, 5-deurs en break.
Ik ben gisteren op uitnodiging van Opel naar The Night of the Proms geweest. Net voor de pauze was er een fantastische show met de officiële Belgische voorstelling van de Insignia 4-, 5-deurs en break.
Ik ben gisteren op uitnodiging van Opel naar The Night of the Proms geweest. Net voor de pauze was er een fantastische show met de officiële Belgische voorstelling van de Insignia 4-, 5-deurs en break.
En hoe werden die dan voorgesteld? Die reden toch niet op het podium ofzo?
En hoe werden die dan voorgesteld? Die reden toch niet op het podium ofzo?
Er hingen 4 Opel Insignia's aan het dak van het Sportpaleis die dan tijdens de presentatie naar beneden gewinched werden. In het podium zelf was een garage gebouwd waaruit een 5de Insigina tevoorschijn kwam. Her en der (VIP, etc...) stonden nog Insignia's verspreid.
Was wel prachtig dat die Insignia's naar beneden kwamen. Verrassing was de break. Uit het podium kwam een lift naar boven waaruit de Sport Tourer kwam uitgereden. Foto's van de Insignia heb ik niet; veel te veel volk.
Er hingen 4 Opel Insignia's aan het dank van het Sportpaleis die dan tijdens de presentatie naar beneden gewinched werden. In het podium zelf was een garage gebouwd waaruit een 5de Insigina tevoorschijn kwam. Her en der (VIP, etc...) stonden nog Insignia's verspreid.
Later een fotoke
'Zeppelins' zoals bij de voorstelling van de Astra indertijd dus?.
Ik denk dat ons opeldesingers jaloers zijn op het ontwerp van de superb...
Ik weet het niet. Er wordt meer negatief gesproken over het ontwerp van de koffer van de Superb dan positief: rammels, hinderlijk groot, zwakker bij een aanrijding, ...
Ik ben gisteren op uitnodiging van Opel naar The Night of the Proms geweest. Net voor de pauze was er een fantastische show met de officiële Belgische voorstelling van de Insignia 4-, 5-deurs en break.
Ik ga komende donderdag naar de proms.. ze zullen die voorstelling niet iedere keer doen zeker? Had't graag gezien
Comment