Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Gij zat blijkbaar niet zo ver vanwaar ik zat.
    Blok 149, in de buurt van het hospitality center

Comment

• Nationale première Insignia!

Op zaterdag 8 en zondag 9 november zou de Insignia te zien zijn in de United Motors Garage te Tielt!!!!
      United Motors opent er een nieuwe garage en blijkbaar hebben ze de nationale première kunnen binnehalen van de Insignia.

Voor trouwe klanten is er een serieuze intro voorzien in de dagen voor het weekend met walking dinner, voorstelling van de Insignia door Opel Belgium en, naar ik hoor, zouden er ook testwagens zijn...

Ik ga er alvast naartoe! Zie ik mijn nieuwe wagen eens irl
      Ik hoop op een ritje ermee.
      Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
      Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
        Blok 149, in de buurt van het hospitality center
        ik een verdiep hoger blok 247
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Zijn er trouwens nog mensen die een Insignia besteld hebben??? Of serieus overwegen. Kan je je specs dan eens posten?

Ik heb de mijne op 29/9 besteld en de levering ligt rond februari 2009.
          Last edited by Gtske; 25/10/2008, 21:07.

Comment

• Die heeft ook al ledjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
              Die heeft ook al ledjes?
              De ledjes komen als je Bixenon-AFL neemt.

Anders zijn het gewone daytime running lights; in dezelfde vorm maar geen led...

Dat is toch wat ik gehoord heb donderdag van een verkoper die naar Duitsland geweest is om hem te leren kennen.

Ik voelde al 'Audi'-nattigheid toen ik de mijne bestelde, die AFL heb ik alvast genomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                Zijn er trouwens nog mensen die een Insignia besteld hebben??? Of serieus overwegen. Kan je je specs dan eens posten?

Ik wil hem zeker gaan bestellen, maar ik kan volgens mijn nog nergens even proef rijden en om hemnu te bestellen zonder proef te rijden vind ik nog al wa.

Mijn huidige lease auto loopt af zo rond maart/april, dus veel eerder hoef ik hem toch niet te hebben en de "versie" die ik zou willen hebben en hopelijk binnen het finaciele lease-plan past bij ons op de zaak is:

Sedan 4-deurs Business 1.8 Ecotec
                Met het bussiness pakket 1
                - DVD 800 Navi
                - Lichtmetalen velgen 8Jx18 'Design 5/H'
                - Black Sapphire
                en dan nog wat opties er bij:
                - Bandenspanningscontrole-systeem (UJN)
                - Opel Eye incl. Lane Departure Warning (UVT)
                - Mistlampen vóór (T96)
                - Buitenspiegels elektrisch bedienbaar, verwarmbaar, electrisch wegklapbaar en automatisch dimmend, in carrosseriekleur (DWH)

En mocht het niet in het plaatje vallen dan zullen er wel enkele opties vervallen, onze directie kennende en ik denk dat dan alleen de laatste optie overblijft en die heeft voor mijn ook de meeste meer waarde.

Comment

Zijn er trouwens nog mensen die een Insignia besteld hebben??? Of serieus overwegen. Kan je je specs dan eens posten?

Kans is groot dat ik ook eentje bestel.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk Berichten
                    Sedan 4-deurs Business 1.8 Ecotec
                    een benzine in leasing ?
                    nederland toevallig ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      een benzine in leasing ?
                      nederland toevallig ??
                      Ik rij nog geen 17.000km in het jaar zakelijk + prive.

En het is goedkoper in de lease en wij lease zonder brandstof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                        Kans is groot dat ik ook eentje bestel.
                        Voor welke uitvoering / opties zal je gaan?

Comment

• Heb 'm dit weekend voor het eerst gezien (in het Sportpaleis; Opel is nl sponsor van NOTP). Zeer knappe auto!
                          freude am fahren

Comment

• Technische informatie :

[opel.be]
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Leasingcontract van Zafira loopt tot Nov 09 of 120.000km.
                              Km stand is nu 113.000

Wie weet

Comment

Voor welke uitvoering / opties zal je gaan?
                                Geen Cosmo. Break of vierdeurs. Xenon, navi ,...

Comment

• Ik heb eind september de volgende besteld:

4-deurs, Sport, 2.0 cdti 160 pk
                                  Als opties:
                                  * launchpack: DVD-Navi 800 met kleurscherm, navigeerknop, elektronische handrem, usb-aansluiting, Navi Europa, 2Gb intern geheugen, ....
                                  * Leder Pakket: met geperforeerde lederen sportrzetels, zetelverwarming, gescheiden airco, zicht- en lichtpakket, ...
                                  * AFL: met de ledjes , bixenon, ...
                                  * 20-duims-velgen

FlexRide is standaard met de Sport-uitvoering.

Oja, de kleur is zwart.

Omtrent de motor: ik heb enorm getwijfeld tussen 130 en 160pk, doch ik rij zelf nu met 150pk Vectra GTS + het feit dat de 130pk wat licht zou zijn volgens sommige tests; vadaar mijn keuze voor de 160 pk.

Omtrent het lawaaierig zijn: als de motor eens goed warm heeft en wat km dan zou het inderdaad veel, veel minder zijn....

Zoals reeds gemeld: op 5 november ga ik de kans krijgen ermee te rijden!!!!

Comment

• Vette combo.

Zelf zou ik voor de break gaan, 130pk, Pomegranata Red of Technical Grey.
                                    Een Edition is prima, deze is reeds zeer goed uitgerust, zou er wel het launch pak bijnemen (DVD navi, 18" en parkeersensoren) en misschien de bluetooth telefoonvoorbereiding.

Comment

• Kan iemand mijn vertellen DVD-Navi 800 met kleurscherm.
                                      Hoe zit het met de bediening van je telefoon hier op, radio, en de USB-aansluiting ?

ik kan er wel wat over vinden op enkele duitse site's maar die zijn eingelijk niet zoveel zegend.

Comment

• In China is vandaag de daar ooit zeer populaire Buick Regal vervangen door... de nieuwe Regal. Het gaat nu echter om een Opel Insignia met Buick-badges. Op de show van Guangzhou volgende maand zal de Buick Regal worden onthuld.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X