Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    dit is nog niet de topversie op de foto's hoor, ik mis o.a. een kleurenscherm enzo
    Van het interieur zijn nog geen nieuwe foto's hè noob.

Video!!

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar die velgen, kijk hoe groot! Wat is dat, 21"? 22"? Ma bon, ik zou ze iig nemen, mits verlaging, want nu ziet 'ie er nogal SUV-achtig uit.

Comment

Prachtig!

Comment

Ziet er een heel mooie verschijning uit!

Comment

ik vind hem vet, maar buiten mijn budget! (denk ik)

Comment

Zo op dat filmpje ziet hij er echt mooi uit!

Comment

De minisite van Opel Belgium over de Insignia

En op deze foto ziet hij er verdomd geweldig uit, alléén hoop dat in het echt de wielen niet buiten de kasten gaan komen, want dat is iets wat ik erg lelijk vind

www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                En de foto's tonen uiteraard nog de topversie, met alles erop en eraan (zoals enorm grote velgen). 'k Houd m'n hart al vast voor de basic modellen.

En ik wel zo snel mogelijk beeld van die basic insignia's Ik hou niet van opgevulde wielkasten, heb liever wat opening daar, en liefst nen dop ipv velg
                www.opelklassiek.be

Comment

Ik vind het zeker een vooruitgang, maar een uitgesproken schoonheid is het toch ook niet

Comment

ik vind het allemaal een beetje te groot

ben ik niet zo voor

Comment

Heeeel mooie kar in mijn ogen ben toch eens benieuwd wat De Autogids en Autowereld er van gaan vinden want als ze een Opel testen is er nooit iets goed aan ze kijken altijd naar de kleinste details om toch maar iets te kunnen afbreken iets waar ze op een ander merk niets op aan te merken hebben een van de vele voorbeeldjes;een test met 5 wagens de Zafira ,Touran,Corolla Verso,Scénic en nog een Koreaan ik weet de naam niet meer enfin bref van de Zafira klaagden ze van te smalle deurtjes mijn broer heeft een Scénic en een vriend een Touran en inderdaad de Zafiradeuren zijn EEN cm smaller komaan zeg nie lullen hé

Comment

Knappe wagen. Ben heel benieuwd naar de break, de berline interesseert me niet echt. Hopelijk is opel nu is zo slim ook een 4 wielaangedreven variant van de vectra te maken.

Comment

Ja, zeker voor de modellen boven de 200 pk...

Comment

Het interieur vind ik niet geslaagd. De buitenkant daarentegen kan me wel bekoren. (ik vind hem zelfs heeeeeeeeeeeeel mooi)
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

zijn die 4cilinder diesel de nieuwe ontwikkeling van Fiat of is het VMiserie... Ik denk dat dit heel belangrijk gaat zijn voor het succes.
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Knappe wagen.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                  http://www.opel.be/minisites/insignia/?language=NL

De minisite van Opel Belgium over de Insignia

En op deze foto ziet hij er verdomd geweldig uit, alléén hoop dat in het echt de wielen niet buiten de kasten gaan komen, want dat is iets wat ik erg lelijk vind

damn wat een kar

Comment

Die bovenste foto is mijn nieuwe background.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                      Knappe wagen.

Hij is in hetzelfde bedje ziek als de Peugeot 407, vind ik.
                                      De vooroverhang is veel te lang, en je ziet te veel van de voorlichten als je 'm in profiel bekijkt. Gelukkig heeft Opel bij het design wél rekening gehouden met de zijspiegels i.p.v. ze als het ware nadien gewoon op de portieren te kwakken.

Maar toch, globaal gezien vind ik het een heel mooie wagen, die zeker niet moet onderdoen voor de Mondeo of Passat. Het interieur is ook wel mooi.
                                      't Is natuurlijk afwachten hoe een exemplaar op 195 brede banden met wieldoppen er gaat uitzien, maar 't is toch al duidelijk dat deze Opel tot een razend knappe wagen kan gemaakt worden.
                                      Life's too short. Not to. Live it.
                                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Dit is ook niet echt in profiel hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                          Knappe wagen.

ik vind hem hier zelfs mercedes-klasse uitstralen

Comment

Working...
                                          X