Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet iemand of er bij de Insignia in de toekomst eventueel ook dat ingebouwde systeem van fietsendrager (dat ook bij Antara en Corsa) bestaat als optie komt?
Dat zou wel eens iets zijn wat mij kan overtuigen, want de tourer vind ik niet zo mooi en in de insignia sedan krijg je geen fiets.
ik heb zojuist een insignia 4-deurs 2.0T sport geconfigureerd... kwam op 42k dus langs men dealer een 40k, als ik mijn signum binnenlever nog maar een 20k... met de beste wil ter wereld kan ik die insignia echt niet goedkoper configureren... ach we zulllen wel zien in 2010, maar dan is men Signum weeral minder waard hé
Inderdaad, een wagen verliest toch snel zijn waarde hé
Ik heb vorige week de Insignia ook laten uittellen en daar werd me verteld dat de korting van 1500 euro al afgetrokken was in de configurator op Opel.be. Ik weet niet in hoeverre dit klopt?
Inderdaad, een wagen verliest toch snel zijn waarde hé
Ik heb vorige week de Insignia ook laten uittellen en daar werd me verteld dat de korting van 1500 euro al afgetrokken was in de configurator op Opel.be. Ik weet niet in hoeverre dit klopt?
inderdaad, maar ik reken altijd op minstens ongeveer een 10% korting van den dealer zelf, wilt die niet dan ga ik op een ander
Ok, ik krijg gewoon de 1500 euro korting. Ben in 2 garages geweest, wat me wel opvalt is dat de ene beduidend meer geeft voor de overname van mijn wagen dan de andere.
Zouden er bij het autosalon betere voorwaarden zijn, de verkoper melde me dat die gewoon die 1500 euro korting blijft.
inderdaad, maar ik reken altijd op minstens ongeveer een 10% korting van den dealer zelf, wilt die niet dan ga ik op een ander
Als ik mijn beperkte wiskundige kennis dan gebruik dan zou je uw opel voor max. 37.800 euro moeten kunnen kopen en niet 40k zoals je enkele eerdere posts aanhaalde
Als ik mijn beperkte wiskundige kennis dan gebruik dan zou je uw opel voor max. 37.800 euro moeten kunnen kopen en niet 40k zoals je enkele eerdere posts aanhaalde
Maar die recyclagebonus heeft niets met uw wagen te maken. Je hebt geconfigureerd aan 42k (ik veronderstel excl. recyclagebonus want daar maak je geen gebruik van)
Maar die recyclagebonus heeft niets met uw wagen te maken. Je hebt geconfigureerd aan 42k (ik veronderstel excl. recyclagebonus want daar maak je geen gebruik van)
maar zo hebben we natuurlijk altijd gelijk
bij de config zit de recycl. bonus altijd inbegrepen
Officiële Opel dealers werken niet met percenten maar met vaste kortingen en met het salon zijn er extra kortingen of packs. Ze kunnen als dealer zelf wel extra korting geven, maar dat zal niet op nieuwe modellen zijn.
Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw
Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw Opel Astra Coupé 1.8 92kw Opel Zafira 1.8 85kw VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw Mazda 323F 1.6 66kw Mazda 323 1.7 diesel 42kw Opel Manta B 1.6 55kw
Officiële Opel dealers werken niet met percenten maar met vaste kortingen en met het salon zijn er extra kortingen of packs. Ze kunnen als dealer zelf wel extra korting geven, maar dat zal niet op nieuwe modellen zijn.
En in afwachting van het salon gaan in december de meeste prijzen iets omhoog...
Was vorige jaren zo, ben benieuwd of dit zich dit jaar zal herhalen...
Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment