Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wanneer worden ze eigenlijk uitgeleverd aan de dealers?
    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Vandaag onderstaande mail ontvangen en ga hem dit weekend eens bewonderen

Beste,

U heeft misschien reeds via de pers vernomen dat de Opel Insignia verkozen is tot Auto van het Jaar.
      GMAN geeft u de mogelijkheid hem te ontdekken in Avant-Première van donderdag 27/11 t.e.m. 01/12/2008 (zondag 30/11 gesloten).
      Op 27/11/2008 organiseren wij bovendien een nocturne en kan u bij ons terecht tot 20u.
      Helaas is het niet mogelijk om u op alle GMAN vestigingen de Insignia voor te stellen omdat er slechts 2 wagens beschikbaar zijn, daarom stellen we hen centraal op in onze vestiging te Antwerpen (Noorderlaan 32).
      Uiteraard kan u nadien ook terecht bij uw eigen vestiging / verkoper.
      Volgende wagens zullen gedurende deze periode te bezichtigen zijn:
      - Insignia 4dr EDITION in Switch Silver met zwarte binnenbekleding (stof) en 18" velgen
      - Insignia 5dr SPORT in Technical Grey met zwart leder (geperforeerd), Full Option, 20" velgen, sunroof, OPC line, ...
      Helaas zullen testritten niet mogelijk zijn.
      Wij verheugen ons alvast op uw komst.

Met vriendelijke groeten,
      Tina Van Ingelghem
      Sales & Marketing
      __________________________________________________ __________________
      GMAN geeft om je wagen

Opel - Chevrolet - G2 Certified Used Cars
      Antwerpen - Brasschaat - Deurne - Mortsel - Wilrijk - Rupel
      Tel: +32 3 220 99 19 Fax: +32 3 220 99 12 www.gman.be
      Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
      Opel Astra Coupé 1.8 92kw
      Opel Zafira 1.8 85kw
      VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
      Mazda 323F 1.6 66kw
      Mazda 323 1.7 diesel 42kw
      Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Woensdag gaat mijn vectra de deur uit... verkocht naar iemand van het forum hier

Het zullen nog lange, lange weken worden tot de Insignia er is...
        Ik heb nu een Meriva als vervangwagen.
        Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
        Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
          Vandaag onderstaande mail ontvangen en ga hem dit weekend eens bewonderen

Beste,

U heeft misschien reeds via de pers vernomen dat de Opel Insignia verkozen is tot Auto van het Jaar.
          GMAN geeft u de mogelijkheid hem te ontdekken in Avant-Première van donderdag 27/11 t.e.m. 01/12/2008 (zondag 30/11 gesloten).
          Op 27/11/2008 organiseren wij bovendien een nocturne en kan u bij ons terecht tot 20u.
          Helaas is het niet mogelijk om u op alle GMAN vestigingen de Insignia voor te stellen omdat er slechts 2 wagens beschikbaar zijn, daarom stellen we hen centraal op in onze vestiging te Antwerpen (Noorderlaan 32).
          Uiteraard kan u nadien ook terecht bij uw eigen vestiging / verkoper.
          Volgende wagens zullen gedurende deze periode te bezichtigen zijn:
          - Insignia 4dr EDITION in Switch Silver met zwarte binnenbekleding (stof) en 18" velgen
          - Insignia 5dr SPORT in Technical Grey met zwart leder (geperforeerd), Full Option, 20" velgen, sunroof, OPC line, ...
          Helaas zullen testritten niet mogelijk zijn.
          Wij verheugen ons alvast op uw komst.

Met vriendelijke groeten,
          Tina Van Ingelghem
          Sales & Marketing
          __________________________________________________ __________________
          GMAN geeft om je wagen

Opel - Chevrolet - G2 Certified Used Cars
          Antwerpen - Brasschaat - Deurne - Mortsel - Wilrijk - Rupel
          Tel: +32 3 220 99 19 Fax: +32 3 220 99 12 www.gman.be
          kan iedereen daar heen? want ben thuis die dagen, dus eigenlijk ideaal is om te gaan piepen, mss zelfs voor een kleine forummeeting voor Insignia liefhebbers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
            Op't werk Tijdelijke stockage alvorens ze uitgeleverd worden voor de lancering..
            Er staan er hier al een 30 tot 40-tal.. En daar gaat deze week nog een héél deel bijkomen..

Mvg,
            Een fotooke mag zekers nie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
              Een fotooke mag zekers nie?
              Is mogelijk later op de week..

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                Wanneer worden ze eigenlijk uitgeleverd aan de dealers?
                Heb iets horen waaien van eind week 50...

Mvg,
                =================
                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• weet iemand of er ook nog een 6 cilinder diesel komt? de V6 cdti

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                    Heb iets horen waaien van eind week 50...

Mvg,
                    Ofwel zien ik serieus scheel ofwel staat er in mijn straat bij de Opel garage al een Insignia voor de venster. Dus ze zullen die al wel aan het uitleveren zijn zeker?
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Sommige garages doen een avant premiere. Die zullen er dan enkele dagen staan en dan zullen ze terug weg zijn. Vandaag nog naar de garage geweest en 2de helft van december zouden ze er zijn. Dan mag ik ook gaan proefrijden met ene.

Comment

Sommige garages doen een avant premiere. Die zullen er dan enkele dagen staan en dan zullen ze terug weg zijn. Vandaag nog naar de garage geweest en 2de helft van december zouden ze er zijn. Dan mag ik ook gaan proefrijden met ene.
                        Deze ochtend stond in de plaats een Zafira dus dat kan wel kloppen
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• De Euro NCAP test voor de Insignia:

Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack

Comment

• Tijdens het weekend een (witte) 5-deurs Insignia zijn rijden (met Duitse nummerplaat). Eerlijk gezegd viel hij wat tegen, op foto ziet hij er beter uit dan in werkelijkheid.

Comment

• Hoi Finch

Ik denk dat je gelijk hebt.
                              Bij Opel ziet het er op papier altijd beter uit dan in het echt.

Gisteren een Audi Q5 zien rijden, gaf mij wel een WOW-gevoel! Slechte vergelijking, ik weet het.

Ik ga nu effe in mijn schuilkelder kruipen...

Veel rijplezier gewenst!

Ciao!

TT

Comment

• Hehe, al in je schuilkelder?

De brochure van de Insignia ziet er in ieder geval heel goed uit en de wagen in het echt vind ik er even goed uitzien.

Nuja, dan heb je de eeuwige discussie van smaak, en maar goed dat die bij iedereen anders is.

Ik heb gisteren ook een uitnodiging in de bus gehad om de Insignia te gaan ontdekken bij Geurts in Genk. Vrijdag avond zal ik er dus zijn, zaterdag en zondag misschien ook

Comment

De Euro NCAP test voor de Insignia:

http://www.euroncap.com/tests/opel_i..._2008/335.aspx
                                  ziet er een stevig bakske uit

Comment

Hehe, al in je schuilkelder?

De brochure van de Insignia ziet er in ieder geval heel goed uit en de wagen in het echt vind ik er even goed uitzien.

Nuja, dan heb je de eeuwige discussie van smaak, en maar goed dat die bij iedereen anders is.

Ik heb gisteren ook een uitnodiging in de bus gehad om de Insignia te gaan ontdekken bij Geurts in Genk. Vrijdag avond zal ik er dus zijn, zaterdag en zondag misschien ook

Kan iedereen binnen dan bij Geurts?

Vandaag nog 4 vrachtwagens vol Insignia's zien rijden op de E313 Thv Antwerpen-Oost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m.adegeest Bekijk Berichten
                                      weet iemand of er ook nog een 6 cilinder diesel komt? de V6 cdti
                                      Zou wel een twinturbo versie van de CDTI komen met 180-190 pk.

Comment

• Ja, een 190 pk versie komt er. Deze is trouwens al te configureren via de duitse car configurator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                          Kan iedereen binnen dan bij Geurts?

Vandaag nog 4 vrachtwagens vol Insignia's zien rijden op de E313 Thv Antwerpen-Oost
                                          Op de uitnodiging stond vermeld dat je iets moet laten weten als je kwam. Dus weet ik niet als vrijdag avond iedereen binnen kan. Ik veronderstel zaterdag en zonder zeer zeker wel...

Comment

Working...
                                          X