Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
    Vind de kleuren ook heel knap bij Geurts, dat blauw en groen. De 5-deurs beviel me beter in het echt dan op foto, maar toch gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar de 4 deurs.

Bij mij idem, de 4deurs verkies ik ook maar dan echt op het uitzicht afgaande. De 5deurs zal qua functionaliteit wellicht beter (lees: handiger) zijn. De velgen op de 4d staan de Insignia ook schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
      Vandaag onderstaande mail ontvangen en ga hem dit weekend eens bewonderen

Beste,

U heeft misschien reeds via de pers vernomen dat de Opel Insignia verkozen is tot Auto van het Jaar.
      GMAN geeft u de mogelijkheid hem te ontdekken in Avant-Première van donderdag 27/11 t.e.m. 01/12/2008 (zondag 30/11 gesloten).
      Op 27/11/2008 organiseren wij bovendien een nocturne en kan u bij ons terecht tot 20u.
      Helaas is het niet mogelijk om u op alle GMAN vestigingen de Insignia voor te stellen omdat er slechts 2 wagens beschikbaar zijn, daarom stellen we hen centraal op in onze vestiging te Antwerpen (Noorderlaan 32).
      Uiteraard kan u nadien ook terecht bij uw eigen vestiging / verkoper.
      Volgende wagens zullen gedurende deze periode te bezichtigen zijn:
      - Insignia 4dr EDITION in Switch Silver met zwarte binnenbekleding (stof) en 18" velgen
      - Insignia 5dr SPORT in Technical Grey met zwart leder (geperforeerd), Full Option, 20" velgen, sunroof, OPC line, ...
      Helaas zullen testritten niet mogelijk zijn.
      Wij verheugen ons alvast op uw komst.

Met vriendelijke groeten,
      Tina Van Ingelghem
      Sales & Marketing
      __________________________________________________ __________________
      GMAN geeft om je wagen

Opel - Chevrolet - G2 Certified Used Cars
      Antwerpen - Brasschaat - Deurne - Mortsel - Wilrijk - Rupel
      Tel: +32 3 220 99 19 Fax: +32 3 220 99 12 www.gman.be
      Vandaag gaan kijken!

De 5d Sport staat er met 19" ipv 20", dus heb ik m'n velgen niet gezien irl.

De xenon zijn volgens mijn mening een must tov halogeenlichten, een heel andere wagen en ik vind de lijn van de 4d mooier dan die van de 5d.
      Ze hadden die achterruitwisser toch anders kunnen plaatsen, zoals op de GTS. Nu vind ik hem echt lelijk staan. Ik zie eigenlijk het nut niet in van een achterruitwisser.
      Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
      Opel Astra Coupé 1.8 92kw
      Opel Zafira 1.8 85kw
      VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
      Mazda 323F 1.6 66kw
      Mazda 323 1.7 diesel 42kw
      Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Toch spijtig dat hij zo niet leverbaar is in België
        www.opelklassiek.be

Comment

• Basis edition:

www.opelklassiek.be

Comment

• Ik zeg het niet graag, maar blijkbaar heeft hij echt nood aan een 18 duimer eronder

Zo is hij op zen knapst vind ik:

www.opelklassiek.be

Comment

• Een witte is

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

Toch spijtig dat hij zo niet leverbaar is in België
                precies ne kleine goeikope amerikaan

Comment

• Ja, zo'n wieldoppen trekken toch op niet veel... De witte is inderdaad heel knap!
                  2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                  2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                  2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                    Een witte is

Inderdaad, heel mooi zo'n witte.
                    Ik vind de laatste tijd meer en meer wagens mooi te vinden in het wit!

Wel vreemd, d'r staat een D op en het zijn rode letters op die nummerplaat
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Inderdaad, heel mooi zo'n witte.
                      Ik vind de laatste tijd meer en meer wagens mooi te vinden in het wit!

Wel vreemd, d'r staat een D op en het zijn rode letters op die nummerplaat
                      Betreft een Duitse proefrittenplaat.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                        Betreft een Duitse proefrittenplaat.
                        Ah zo, weer iets bijgeleerd se!
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Via een duitse Insignia-liefhebber heb ik de handleiding van de DVD/Navi 800!!!!
                          Ik heb tevens de gewone gebruikershandleiding.

Alles wel in het Duits....

MAAR het ziet er meer dan de moeite uit! (heb al veel bijgeleerd.... waaronder mijn duits )
                          Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                          Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                            Via een duitse Insignia-liefhebber heb ik de handleiding van de DVD/Navi 800!!!!
                            Ik heb tevens de gewone gebruikershandleiding.

Alles wel in het Duits....

MAAR het ziet er meer dan de moeite uit! (heb al veel bijgeleerd.... waaronder mijn duits )
                            Kan je de link van de navi posten aub, dan kan ik ook al eens piepen
                            Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                            Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                            Opel Zafira 1.8 85kw
                            VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                            Mazda 323F 1.6 66kw
                            Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                            Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                              deel 2

Mvg,
                              Bij deze moest ik spontaan aan ne Prius peinzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
                                Kan je de link van de navi posten aub, dan kan ik ook al eens piepen
                                Van de navi heb ik geen link, enkel het ganse bestand...
                                Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                  Van de navi heb ik geen link, enkel het ganse bestand...
                                  Zou je het bestand willen emailen naar mijn ?? oog aub

arjan @ vanengelen.eu

wel even de spatie's er tussen uit halen

Kan ik mijn eigen ook al een beetje gaan voorbereiden.

Comment

• weet iemand of er bij garage Wittockx in Aarschot er al een ingisnia staat, of wanneer ie komt?

Comment

• Hmm, valt wat tegen in het echt. Te bol, te hoog, ik weet het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                        Hmm, valt wat tegen in het echt. Te bol, te hoog, ik weet het niet.
                                        ik vond die in het echt juist beter meevallen, dan op foto... en het interieur was echt ik wil er zo graag één, enkel lastig als de vrouw niet wilt meewerken

Comment

• Knappe auto vind ik, maar hij heeft echt wel een grote velg nodig.

Comment

Working...
                                          X