Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
    Ik heb nu de handleidingen van de wagen en de DVD800 al volledig doorgenomen maar waar ik geen antwoord op vind is waarom er in de boordcomputer tussen de tellers bovenaan soms 3 vierkantjes staan.
    Is dat al opgevallen bij iemand?
    Heeft er iemand een idee wat deze vierkantjes daar doen?

Heeft precies de vorm zoals m'n internetaansluiting op m'n pc
    Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
    Opel Astra Coupé 1.8 92kw
    Opel Zafira 1.8 85kw
    VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
    Mazda 323F 1.6 66kw
    Mazda 323 1.7 diesel 42kw
    Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• De testwagen waar ik mee reed, had ook van die vierkantjes, de opelman die mee was, kon er ook niet op antwoorden.
      Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
      Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

De testwagen waar ik mee reed, had ook van die vierkantjes, de opelman die mee was, kon er ook niet op antwoorden.
        Al mee gereden Welke motor stak erin?
        En hoe rijdt hij?

Opel Zafira 1.8 85kw
        Mazda 323F 1.6 66kw
        Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
          Al mee gereden Welke motor stak erin?
          En hoe rijdt hij?
          Jaja ik heb reeds met 2 Insignia's gereden. Een 2.0 cdti automaat cosmo en een 2.0 turbo sport.
          Die 2.0 turbo was top! Echt, niets op aan te merken!

De diesel was minder... het was een preproductiemodel en daar waren nogal wat lichtjes aan het knipperen, het vermogen was heel goed maar het was precies alsof die automaat niet deugde... Soms hield hij in, precies alsof hij de versnelling kwijt was.
          Maar qua rijcomfort en weggedrag: heel goed!

Hieronder een paar foto's van de 2.0 turbo sport.
          Voor de mensen die eens een vuile insignia willen zien.... bij deze
          DSCF2959.jpg

DSCF2960.jpg

DSCF2961.jpg
          Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
          Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Jaja ik heb reeds met 2 Insignia's gereden. Een 2.0 cdti automaat cosmo en een 2.0 turbo sport.
            Die 2.0 turbo was top! Echt, niets op aan te merken!

De diesel was minder... het was een preproductiemodel en daar waren nogal wat lichtjes aan het knipperen, het vermogen was heel goed maar het was precies alsof die automaat niet deugde... Soms hield hij in, precies alsof hij de versnelling kwijt was.
            Maar qua rijcomfort en weggedrag: heel goed!

Hieronder een paar foto's van de 2.0 turbo sport.
            Voor de mensen die eens een vuile insignia willen zien.... bij deze
            [ATTACH]57325[/ATTACH]

[ATTACH]57326[/ATTACH]

[ATTACH]57327[/ATTACH]
            Tis te hopen dat die diesel motoren niet meer knipperen tegen dat ze moeten afgeleverd worden aan de klanten(lees: aan mij).

Opel Zafira 1.8 85kw
            Mazda 323F 1.6 66kw
            Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Ik heb ook even met de boordcomputer kunnen spelen, maar ik ben die 3 vierkantjes toch niet tegengekomen voor zover ik weet... Nu het was vrij druk toen, dus als ik erover gezien heb, dat kan...

Gisteren weer 2 vrachtwagens vol Insignia's zien rijden op de autostrade.
              2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
              2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
              2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Juist telefoon gekregen. Vanaf morgen zou de Insignia bij Leyssen in de showroom staan. Jammer dat ik deze week laat moet werken, anders kon ik eens gaan testrijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                  Juist telefoon gekregen. Vanaf morgen zou de Insignia bij Leyssen in de showroom staan. Jammer dat ik deze week laat moet werken, anders kon ik eens gaan testrijden.
                  Ja, mn vader had daarstraks gezien dat ze er een insignia aan't leveren waren
                  Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• ZO

Net terug van een proefrit in de opel Insignia 1.8 business edetion met het promotie pakket bestaande uit de DVD800 en de 18inch velgen.

En hij zag er werkelijk perfect uit en rijd wat mijn betreft erg lekker, heb niet veel kunnen testen omdat ik rond 17:30 weg reed bij de garage en er volop spits en file op stond rondom en ik moetst om 18:00 weer terug zijn.

En dit is precies de versie welke ik zou willen, alleen een andere kleur

Comment

• Bij Soers in Tienen stonden ze vandaag in de showroom
                      Heb nog eens in een zwarte Cosmo plaatsgenomen, wat een droomkar !
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                        Bij Soers in Tienen stonden ze vandaag in de showroom
                        Heb nog eens in een zwarte Cosmo plaatsgenomen, wat een droomkar !
                        had die 20" en het geperforeerd interieur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          had die 20" en het geperforeerd interieur?
                          19inch en gewoon zwart leder geperforeerd is idd wel knapper.
                          De dashverlichting is subliem.
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Heb ook de folder van de sportstourer meegepakt, toch ook knap
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Ik heb me eens laten gaan

2.0 CDTI (160 pk), 6-bak

Olympic White

Launchpakket Sport
                              U hebt het volgende promotie pakket (meerprijs: 1.195,00 €) gekozen:

Launchpakket Sport (incl. DVD800 NAVI Radio/CD/MP3 incl. geintergreerd navigatiesysteem (incl. Kleurendisplay 7", USB aansluiting, Grafisch info display, Elektronische handrem (incl. Hill Start Assist (HSA), 12V aansluiting voor), Infotainment bedieningsknop op middenconsole), Parkpilot)

Kleur en bekleding
                              De Insignia van uw keuze is Olympic White (Basiskleur). Voor deze kleur betaalt u geen meerprijs. Andere kleuren selecteert u op de kleurenbalk.

Uw Insignia heeft Bekleding geperforeerd leer Siena, zwart als binnenbekleding. Voor deze bekleding betaalt u 2.550,00 €.
                              De bekleding bevat de volgende opties: Sportzetels vóór, Seat Comfort pakket 1 (incl. Lendensteun, 4 voudig elektrisch verstelbaar, bestuurderszetel), Actieve hoofdsteunen voor, 4 voudig verstelbaar, 3e hoofdsteun achter, vinyl, Middenarmsteun achter, met opbergvak, Verstelbare zitting bestuurderszetel, Verstelbare zitting passagierszetel, Verwarmde vóórzetels, Geventileerde bestuurderszetel, Premium climate pack (incl. Dual zone ECC, Luchtvochtigheidssensor, Warmtewerende voorruit, Ventilatieroosters achter, 12V aansluiting achter en in de laadruimte, Pollenfilter, Regensensor, Automatic Light Control (ALC)), Zicht- en lichtpakket (incl. Regensensor, Automatische dimmende binnenspiegel, Automatic Light Control (ALC)).
                              Andere kleuren of motieven, indien beschikbaar, kiest u via "Selecteer bekleding".

Opties en accessoires
                              De volgende optie(s) en/of accessoire(s) zijn voorzien: • Buitenspiegels elektrisch bedienbaar, verwarmbaar, electrisch wegklapbaar en automatisch dimmend, in koetswerkkleur (DWH) 175,00 € • Quickheat (snelle verwarming en ontdooiing) (C32) 300,00 € • Infinity sound system (UQA) 600,00 € • Bi-Xenon koplampen met Adaptive Forward Lighting (AFL) (TT2) 900,00 € • Volwaardig reservewiel (QQ5) 75,00 € • Kit voor ingebruikname 99,00 €

Al dit moois voor 33.194€
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Vandaag op de camion richting Antwerpen een mat zwarte insignia gezien met daaronder 18-19" zwarte velgen.
                                Ik vond het raar dat er een matte kleur opstond. Maar hij zag er wel lekker ruw uit

Comment

• Dat moet er knap uit zien! Hopelijk duiken er snel foto's van die matzwarte op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door murda Bekijk Berichten
                                    Vandaag op de camion richting Antwerpen een mat zwarte insignia gezien met daaronder 18-19" zwarte velgen.
                                    Ik vond het raar dat er een matte kleur opstond. Maar hij zag er wel lekker ruw uit
                                    Zou dit mss door de transportwax komen, dat de lak zo mat uitziet van ver...?

Mvg,
                                    =================
                                    2016 Skoda Octavia RS

Comment

Ik heb nu de handleidingen van de wagen en de DVD800 al volledig doorgenomen maar waar ik geen antwoord op vind is waarom er in de boordcomputer tussen de tellers bovenaan soms 3 vierkantjes staan.
                                      Is dat al opgevallen bij iemand?
                                      Heeft er iemand een idee wat deze vierkantjes daar doen?

Dit is een indicator voor de gordels achteraan
                                      Indien er volk op de achterbank zit, en ze hebben hun gordel aan, staat er zo'n manneke in...
                                      Deze middag ff uitgeprobeerd

Mvg,
                                      =================
                                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                        Dit is een indicator voor de gordels achteraan
                                        Indien er volk op de achterbank zit, en ze hebben hun gordel aan, staat er zo'n manneke in...
                                        Deze middag ff uitgeprobeerd

Mvg,

das weer knap gezien van Opel zo weet je meteen als ze vanachter vastgeklikt zitten zoals kinderen enzo

Comment

• Kheb eens ff weggedroomd, hoe vet moet het wel niet zijn om een zwarte Insignia 5-deurs Sport 2.8 V6 Turbo met Irmscher(inlove) pack onder u kont te mogen schuiven?

Heeft er niemand nog wa meer foto's kunnen vinden, van da Irmscher pack? want oop de Irmscher sites is het maar karig

Comment

Working...
                                          X