Oorspronkelijk geplaatst door Gtske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenDe testwagen waar ik mee reed, had ook van die vierkantjes, de opelman die mee was, kon er ook niet op antwoorden.
En hoe rijdt hij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk BerichtenAl mee gereden Welke motor stak erin?
En hoe rijdt hij?
Die 2.0 turbo was top! Echt, niets op aan te merken!
De diesel was minder... het was een preproductiemodel en daar waren nogal wat lichtjes aan het knipperen, het vermogen was heel goed maar het was precies alsof die automaat niet deugde... Soms hield hij in, precies alsof hij de versnelling kwijt was.
Maar qua rijcomfort en weggedrag: heel goed!
Hieronder een paar foto's van de 2.0 turbo sport.
Voor de mensen die eens een vuile insignia willen zien.... bij deze
DSCF2959.jpg
DSCF2960.jpg
DSCF2961.jpgAudi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenJaja ik heb reeds met 2 Insignia's gereden. Een 2.0 cdti automaat cosmo en een 2.0 turbo sport.
Die 2.0 turbo was top! Echt, niets op aan te merken!
De diesel was minder... het was een preproductiemodel en daar waren nogal wat lichtjes aan het knipperen, het vermogen was heel goed maar het was precies alsof die automaat niet deugde... Soms hield hij in, precies alsof hij de versnelling kwijt was.
Maar qua rijcomfort en weggedrag: heel goed!
Hieronder een paar foto's van de 2.0 turbo sport.
Voor de mensen die eens een vuile insignia willen zien.... bij deze
[ATTACH]57325[/ATTACH]
[ATTACH]57326[/ATTACH]
[ATTACH]57327[/ATTACH]
Comment
-
Ik heb ook even met de boordcomputer kunnen spelen, maar ik ben die 3 vierkantjes toch niet tegengekomen voor zover ik weet... Nu het was vrij druk toen, dus als ik erover gezien heb, dat kan...
Gisteren weer 2 vrachtwagens vol Insignia's zien rijden op de autostrade.
Comment
-
Juist telefoon gekregen. Vanaf morgen zou de Insignia bij Leyssen in de showroom staan. Jammer dat ik deze week laat moet werken, anders kon ik eens gaan testrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenJuist telefoon gekregen. Vanaf morgen zou de Insignia bij Leyssen in de showroom staan. Jammer dat ik deze week laat moet werken, anders kon ik eens gaan testrijden.Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
ZO
Net terug van een proefrit in de opel Insignia 1.8 business edetion met het promotie pakket bestaande uit de DVD800 en de 18inch velgen.
En hij zag er werkelijk perfect uit en rijd wat mijn betreft erg lekker, heb niet veel kunnen testen omdat ik rond 17:30 weg reed bij de garage en er volop spits en file op stond rondom en ik moetst om 18:00 weer terug zijn.
En dit is precies de versie welke ik zou willen, alleen een andere kleur
Comment
-
Bij Soers in Tienen stonden ze vandaag in de showroom
Heb nog eens in een zwarte Cosmo plaatsgenomen, wat een droomkar !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenBij Soers in Tienen stonden ze vandaag in de showroom
Heb nog eens in een zwarte Cosmo plaatsgenomen, wat een droomkar !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenhad die 20" en het geperforeerd interieur?
De dashverlichting is subliem.
Comment
-
-
Ik heb me eens laten gaan
2.0 CDTI (160 pk), 6-bak
Olympic White
Launchpakket Sport
U hebt het volgende promotie pakket (meerprijs: 1.195,00 €) gekozen:
Launchpakket Sport (incl. DVD800 NAVI Radio/CD/MP3 incl. geintergreerd navigatiesysteem (incl. Kleurendisplay 7", USB aansluiting, Grafisch info display, Elektronische handrem (incl. Hill Start Assist (HSA), 12V aansluiting voor), Infotainment bedieningsknop op middenconsole), Parkpilot)
Kleur en bekleding
De Insignia van uw keuze is Olympic White (Basiskleur). Voor deze kleur betaalt u geen meerprijs. Andere kleuren selecteert u op de kleurenbalk.
Uw Insignia heeft Bekleding geperforeerd leer Siena, zwart als binnenbekleding. Voor deze bekleding betaalt u 2.550,00 €.
De bekleding bevat de volgende opties: Sportzetels vóór, Seat Comfort pakket 1 (incl. Lendensteun, 4 voudig elektrisch verstelbaar, bestuurderszetel), Actieve hoofdsteunen voor, 4 voudig verstelbaar, 3e hoofdsteun achter, vinyl, Middenarmsteun achter, met opbergvak, Verstelbare zitting bestuurderszetel, Verstelbare zitting passagierszetel, Verwarmde vóórzetels, Geventileerde bestuurderszetel, Premium climate pack (incl. Dual zone ECC, Luchtvochtigheidssensor, Warmtewerende voorruit, Ventilatieroosters achter, 12V aansluiting achter en in de laadruimte, Pollenfilter, Regensensor, Automatic Light Control (ALC)), Zicht- en lichtpakket (incl. Regensensor, Automatische dimmende binnenspiegel, Automatic Light Control (ALC)).
Andere kleuren of motieven, indien beschikbaar, kiest u via "Selecteer bekleding".
Opties en accessoires
De volgende optie(s) en/of accessoire(s) zijn voorzien: • Buitenspiegels elektrisch bedienbaar, verwarmbaar, electrisch wegklapbaar en automatisch dimmend, in koetswerkkleur (DWH) 175,00 € • Quickheat (snelle verwarming en ontdooiing) (C32) 300,00 € • Infinity sound system (UQA) 600,00 € • Bi-Xenon koplampen met Adaptive Forward Lighting (AFL) (TT2) 900,00 € • Volwaardig reservewiel (QQ5) 75,00 € • Kit voor ingebruikname 99,00 €
Al dit moois voor 33.194€
Comment
-
Dat moet er knap uit zien! Hopelijk duiken er snel foto's van die matzwarte op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door murda Bekijk BerichtenVandaag op de camion richting Antwerpen een mat zwarte insignia gezien met daaronder 18-19" zwarte velgen.
Ik vond het raar dat er een matte kleur opstond. Maar hij zag er wel lekker ruw uit
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIk heb nu de handleidingen van de wagen en de DVD800 al volledig doorgenomen maar waar ik geen antwoord op vind is waarom er in de boordcomputer tussen de tellers bovenaan soms 3 vierkantjes staan.
Is dat al opgevallen bij iemand?
Heeft er iemand een idee wat deze vierkantjes daar doen?
Indien er volk op de achterbank zit, en ze hebben hun gordel aan, staat er zo'n manneke in...
Deze middag ff uitgeprobeerd
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenDit is een indicator voor de gordels achteraan
Indien er volk op de achterbank zit, en ze hebben hun gordel aan, staat er zo'n manneke in...
Deze middag ff uitgeprobeerd
Mvg,
das weer knap gezien van Opel zo weet je meteen als ze vanachter vastgeklikt zitten zoals kinderen enzo
Comment
-
Kheb eens ff weggedroomd, hoe vet moet het wel niet zijn om een zwarte Insignia 5-deurs Sport 2.8 V6 Turbo met Irmscher(inlove) pack onder u kont te mogen schuiven?
Heeft er niemand nog wa meer foto's kunnen vinden, van da Irmscher pack? want oop de Irmscher sites is het maar karig
Comment
Comment