Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mvg,
    =================
    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Kofferspoiler mag er wel af, vind ik..

Mvg,
      =================
      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten

Mvg,

Comment

• Ik wil enkel die grille!
          Blijft mijn enige kritiekpuntje op de Insignia, de standaard grille oogt wat goedkoop irl
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            Ik wil enkel die grille!
            Blijft mijn enige kritiekpuntje op de Insignia, de standaard grille oogt wat goedkoop irl
            Vind ik ook! ben daarom eens benieuwd naar de OPC-grille
            Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              Ik wil enkel die grille!
              Weet er al iemand de prijs van die grille? Ik vind em ook wel knap
              Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
              Opel Astra Coupé 1.8 92kw
              Opel Zafira 1.8 85kw
              VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
              Mazda 323F 1.6 66kw
              Mazda 323 1.7 diesel 42kw
              Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
                Weet er al iemand de prijs van die grille? Ik vind em ook wel knap
                Ik vind het Opel logo wat klein in verhouding met de rest van die grille.
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Bij Opel in Heusden Zolder heb ik er ook een zien staan in de toonzaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk Berichten
                    ZO

Net terug van een proefrit in de opel Insignia 1.8 business edetion met het promotie pakket bestaande uit de DVD800 en de 18inch velgen.

En hij zag er werkelijk perfect uit en rijd wat mijn betreft erg lekker, heb niet veel kunnen testen omdat ik rond 17:30 weg reed bij de garage en er volop spits en file op stond rondom en ik moetst om 18:00 weer terug zijn.

En dit is precies de versie welke ik zou willen, alleen een andere kleur
                    Vraagje: voldoet een 1.8? Is de motor niet te klein voor Insgnia? Ik sta namelijk voor een dilemma: of een 1.8 bestellen of wachten tot de 1.6 turbo (180pk) leverbaar wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                      Vraagje: voldoet een 1.8? Is de motor niet te klein voor Insgnia? Ik sta namelijk voor een dilemma: of een 1.8 bestellen of wachten tot de 1.6 turbo (180pk) leverbaar wordt.
                      Ik heb zelf nu een Renault Megane Grant Tour 1.5nogwa, maar daar zit een stuk minder pk's in als in de insignia.

Het gevoel wat ik had van de week was gewoon perfect hij moet wel een beetje op toeren komen om wat meer kracht te hebben.
                      Dus voor mijn zeker niet te klein, ook omdat het verschil met de 2 liter te groot is in €

Comment

• Hebben jullie een idee of de leaseprijzen in het algemeen zullen stijgen/zakken de komende weken/maanden? Heb vanaf nu tot midden januari tijd om te bestellen, maar zou willen wachten tot de prijzen voor de SportsTourer bekend zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichten
                          Hebben jullie een idee of de leaseprijzen in het algemeen zullen stijgen/zakken de komende weken/maanden? Heb vanaf nu tot midden januari tijd om te bestellen, maar zou willen wachten tot de prijzen voor de SportsTourer bekend zijn.
                          Saloncondities kan je nog net meepikken misschien, de moeite om te wachten lijkt mij.
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Mij hebben ze verteld dat de saloncondities dezelfde zullen zijn als nu, gewoon 1500 euro korting. Natuurlijk weet je nooit want het zijn verkopers die dat gezegd hebben.
                            2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                            2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                            2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Trouwens op Opel.be staat nu ook de informatie over de ST

Comment

• Vandaag een Insignia Turbo gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                  Trouwens op Opel.be staat nu ook de informatie over de ST
                                  Knappe site. Echt heel knap voorgesteld met een filmpje van hoge kwaliteit en zo .. Ze geloven erin, dat is duidelijk.

Comment

• Bij geurts staan 1 cosmo 160 pk diesel automatische versnellingsbak en 2 edition's. Volgende week eens testrijden met een edition 130 pk want 160 pk was automaat en ik rij liever handgeschakeld.

Jammer genoeg is er nog geen sport beschikbaar met 160 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                      Bij geurts staan 1 cosmo 160 pk diesel automatische versnellingsbak en 2 edition's. Volgende week eens testrijden met een edition 130 pk want 160 pk was automaat en ik rij liever handgeschakeld.

Jammer genoeg is er nog geen sport beschikbaar met 160 pk

Weet er iemand hoe de aanduidingen op de koffer zijn bij de diesels?

Bij United Motors Mottrie staan er 2 editions met 130 pk.
                                      De cdti-aanduiding is zo dat de 'i' in het zwart staat.

Zou het bij een 160pk zo zijn dat de "t " en de "i" in het rood staan? Zoiets dus: cdti
                                      Ik hoop het althans...
                                      Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                      Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                        Weet er iemand hoe de aanduidingen op de koffer zijn bij de diesels?

Bij United Motors Mottrie staan er 2 editions met 130 pk.
                                        De cdti-aanduiding is zo dat de 'i' in het zwart staat.

Zou het bij een 160pk zo zijn dat de "t " en de "i" in het rood staan? Zoiets dus: cdti
                                        Ik hoop het althans...

Nee

T en I in het zwart

En de 110pk zal alles grijs hebben.
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Ik vermoed dat die dan 2 letters in het zwart hebben staan. Deze stond bij de voorstelling van Geurts:
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X