Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@RacingBoy
Mijn vrouw rijdt nu met een Audi A4 (vorige model). Die heeft ook 110pk en ik vind die prima voldoen. Kan ik van deze Opel hetzelfde verwachten of is die pakken zwaarder dan de A4 (of de motor slechter)?
Ik kan ook bvb Opel Eye laten vallen en voor de 130pk gaan....
moeilijk moeilijk!
Waar kan je al testrijden? Ik heb al gevraagd bij GMAN Antwerpen, Houttequit Beveren en Bart in Hoogstraten.
Enkel van Bart voorlopig antwoord terug, daar kan het misschien eind deze week.
Ik wil echter dit weekend zeker beslissen, en dan boeken dicht en aftellen naar 10 mei
Waar kan je al testrijden? Ik heb al gevraagd bij GMAN Antwerpen, Houttequit Beveren en Bart in Hoogstraten.
Enkel van Bart voorlopig antwoord terug, daar kan het misschien eind deze week.
Ik wil echter dit weekend zeker beslissen, en dan boeken dicht en aftellen naar 10 mei
Bij Geurts in Genk en Leyssen in Bree staan voertuigen om te testrijden voor zover ik weet.
Opel geeft op van 0-100 km/u in 12.1 seconden. De 130 pk versie doet dit in 11.1.
De Insignia heeft een gewicht van 1503 kg, geen idee van de Audi
mijn Signum weegt ook 1.5ton en heeft ook maar 100pk, is meer dan voldoende hoor, extra is altijd plezanter, maar daar betaal je ook voor door al zou ik de insignia zelf ook wel in 160pk versie willen
Op een duits forum ben ik erachter gekomen dat dit enkel voorzien is als je elektronische zetels met memoryfunction neemt.
goed mogelijk. bij ford is dat ook zo. enkel inbegrepen bij de memoryfunctie van de electrische zetels. ik heb electrische zetels maar zonder geheugen en dus ook zonder de klikkende spiegel. zonde.
Nee, in 160pk diesel automaat. Ben zelf benzine gewend kan er dus moeilijk over oordelen. Prijs verschil met de 2.0 turbo vind ik te groot, daarom de 1.8.
Ik heb al afbeeldingen gezien van de wijzerinstrumenten, maar dan met zo'n rode schijn erop. Waar ligt het verschil en zijn er nog zo kleutjes verkrijgbaar ?
Eergisteren heb ik op de E17 richting Gent een takelwagen zien rijden met een Insignia erop. 't Was een beige exemplaar, en ik kan concluderen dat ik hem toch mooier vind met een donker tintje.
Het houtinleg op de foto's vind ik niet zo mooi. Hij laat het sportieve uiterlijk van de Insignia in rook opgaan...
Ik heb al afbeeldingen gezien van de wijzerinstrumenten, maar dan met zo'n rode schijn erop. Waar ligt het verschil en zijn er nog zo kleutjes verkrijgbaar ?
Eergisteren heb ik op de E17 richting Gent een takelwagen zien rijden met een Insignia erop. 't Was een beige exemplaar, en ik kan concluderen dat ik hem toch mooier vind met een donker tintje.
Het houtinleg op de foto's vind ik niet zo mooi. Hij laat het sportieve uiterlijk van de Insignia in rook opgaan...
De normale dashboardverlichting is blauw... maar eens je de sportknop induwd word die rood kinky, niet?
De normale dashboardverlichting is blauw... maar eens je de sportknop induwd word die rood kinky, niet?
Blauw, ik neem aan dat dat IRL nogal witachtig blauw is? Anders vind ik het maar sjonnie, denk ik . Dat het verandert van kleur is wel zalig... en uniek, niet?
Blauw, ik neem aan dat dat IRL nogal witachtig blauw is? Anders vind ik het maar sjonnie, denk ik . Dat het verandert van kleur is wel zalig... en uniek, niet?
En het veranderen van kleur is niet echt uniek hoor... Bijvoorbeeld in de mini kan je alle binnenverlichting van kleur veranderen in zowat alle kleuren van de regenboog, de leeslampjes uitgezonderd
Comment