Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vrees dat de 110 pk te weinig is voor deze wagen. Het is volledig uw keuze, maar dan zou ik wat opties minder nemen en voor de 130 pk gaan.

Morgen mijn testrit, ik ben benieuwd.
    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• @RacingBoy
      Mijn vrouw rijdt nu met een Audi A4 (vorige model). Die heeft ook 110pk en ik vind die prima voldoen. Kan ik van deze Opel hetzelfde verwachten of is die pakken zwaarder dan de A4 (of de motor slechter)?

Ik kan ook bvb Opel Eye laten vallen en voor de 130pk gaan....
      moeilijk moeilijk!

Waar kan je al testrijden? Ik heb al gevraagd bij GMAN Antwerpen, Houttequit Beveren en Bart in Hoogstraten.
      Enkel van Bart voorlopig antwoord terug, daar kan het misschien eind deze week.
      Ik wil echter dit weekend zeker beslissen, en dan boeken dicht en aftellen naar 10 mei

Comment

• Opel geeft op van 0-100 km/u in 12.1 seconden. De 130 pk versie doet dit in 11.1.

De Insignia heeft een gewicht van 1503 kg, geen idee van de Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichten
          Waar kan je al testrijden? Ik heb al gevraagd bij GMAN Antwerpen, Houttequit Beveren en Bart in Hoogstraten.
          Enkel van Bart voorlopig antwoord terug, daar kan het misschien eind deze week.
          Ik wil echter dit weekend zeker beslissen, en dan boeken dicht en aftellen naar 10 mei
          Bij Geurts in Genk en Leyssen in Bree staan voertuigen om te testrijden voor zover ik weet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
            Opel geeft op van 0-100 km/u in 12.1 seconden. De 130 pk versie doet dit in 11.1.

Wat de A4 betreft lever ik graag volgende info:

A4 berline 2.0 TDI 120 pk (1500 kg) van 0-100 km/u in 10,7 seconden
            A4 berline 2.0 TDI 136 pk (1430 kg) van 0-100 km/u in 9,6 seconden

Dat laatste heb ik zelf eens nagemeten en 't klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
              weet iemand dat het automatisch verstellen van de rechterbuitenspiegel naar de rechterachtervelg bij het in achteruit schakelen op alle wagens zit?
              Op een duits forum ben ik erachter gekomen dat dit enkel voorzien is als je elektronische zetels met memoryfunction neemt.
              Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
              Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Opel geeft op van 0-100 km/u in 12.1 seconden. De 130 pk versie doet dit in 11.1.

mijn Signum weegt ook 1.5ton en heeft ook maar 100pk, is meer dan voldoende hoor, extra is altijd plezanter, maar daar betaal je ook voor door al zou ik de insignia zelf ook wel in 160pk versie willen

Comment

Op een duits forum ben ik erachter gekomen dat dit enkel voorzien is als je elektronische zetels met memoryfunction neemt.
                  Heeft dus niets te maken met het spiegelpakket? Dus met het lederpakket zit dit dan inbegrepen?

Comment

goed mogelijk. bij ford is dat ook zo. enkel inbegrepen bij de memoryfunctie van de electrische zetels. ik heb electrische zetels maar zonder geheugen en dus ook zonder de klikkende spiegel. zonde.

Comment

Heeft dus niets te maken met het spiegelpakket? Dus met het lederpakket zit dit dan inbegrepen?
                      Nope... je moet dan nog het pakket nemen met de memoryfunction-zetels...
                      Dit dus:
                      Bestuurderszetel, 8-voudig elektrisch verstelbaar (incl. Lendensteun, 4 voudig elektrisch verstelbaar, bestuurderszetel , Lendensteun, 4 voudig elektrisch verstelbaar, passagierszetel , Geheugen bestuurderszetel, linkerbuitenspiegel , Buitenspiegels elektrisch bedienbaar, verwarmbaar, electrisch wegklapbaar en automatisch dimmend, in koetswerkkleur , Seat Comfort pakket 2 (incl. Lendensteun, 4 voudig elektrisch verstelbaar, passagierszetel ) ) (AG1)

Da kost nog eens 600 euro...

Ik heb het niet besteld maar eh ik kan er echt wel zonder hoor...

Ik vind de voornaamste opties toch wel navi, leder, flexride, AFL. De rest zal volgens mij later geen grote meerwaarde betekenen bij doorverkoop
                      Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                      Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Proficiat! Heb je ook met een 1.8 proefgereden?

Nee, in 160pk diesel automaat. Ben zelf benzine gewend kan er dus moeilijk over oordelen. Prijs verschil met de 2.0 turbo vind ik te groot, daarom de 1.8.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• Zondag eentje zien staan op de parking van KV Kortrijk, toch wel een mooie kar

Comment

• Ik heb al afbeeldingen gezien van de wijzerinstrumenten, maar dan met zo'n rode schijn erop. Waar ligt het verschil en zijn er nog zo kleutjes verkrijgbaar ?

Eergisteren heb ik op de E17 richting Gent een takelwagen zien rijden met een Insignia erop. 't Was een beige exemplaar, en ik kan concluderen dat ik hem toch mooier vind met een donker tintje.

Het houtinleg op de foto's vind ik niet zo mooi. Hij laat het sportieve uiterlijk van de Insignia in rook opgaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                    Ik heb al afbeeldingen gezien van de wijzerinstrumenten, maar dan met zo'n rode schijn erop. Waar ligt het verschil en zijn er nog zo kleutjes verkrijgbaar ?

Eergisteren heb ik op de E17 richting Gent een takelwagen zien rijden met een Insignia erop. 't Was een beige exemplaar, en ik kan concluderen dat ik hem toch mooier vind met een donker tintje.

Het houtinleg op de foto's vind ik niet zo mooi. Hij laat het sportieve uiterlijk van de Insignia in rook opgaan...
                                    De normale dashboardverlichting is blauw... maar eens je de sportknop induwd word die rood kinky, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      De normale dashboardverlichting is blauw... maar eens je de sportknop induwd word die rood kinky, niet?
                                      Blauw, ik neem aan dat dat IRL nogal witachtig blauw is? Anders vind ik het maar sjonnie, denk ik . Dat het verandert van kleur is wel zalig... en uniek, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                        Blauw, ik neem aan dat dat IRL nogal witachtig blauw is? Anders vind ik het maar sjonnie, denk ik . Dat het verandert van kleur is wel zalig... en uniek, niet?
                                        het blauwe, kun je zien op de foto's hierboven

Comment

• En het veranderen van kleur is niet echt uniek hoor... Bijvoorbeeld in de mini kan je alle binnenverlichting van kleur veranderen in zowat alle kleuren van de regenboog, de leeslampjes uitgezonderd

Comment

Working...
                                          X