Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    het blauwe, kun je zien op de foto's hierboven
    Njah, had er opzettelijk IRL bijgezet, omdat foto's op dat vlak nogal eens kunnen vertekenen. Ik ben hier ondertussen maar aan 't proberen om mijn pa aan te porren toch eens een testrit te gaan maken als hij binnenkomt in de garage. Waarom is hij toch niet autominded?

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vandaag kunnen rijden met een Edition 130 pk en een Cosmo 160 pk. Eerst met de Edition. Deze had ook lederen zetels en lauch pack als opties. De auto rijdt enorm goed, een zeer goede wegligging en je zit juist in een salon. Qwa kracht is hij te vergelijken met mijn huidige Astra met 100pk. Niet slecht, maar meer is atlijd beter. Daarna ook even met de 160 pk automaat gereden. Die 30 pk extra voel je direct. Niet met een 160 pk gaan testrijden en dan een 130 pk bestellen dus.

Toen was het aan de beurt aan de Cosmo van 160 pk automaat. Het was de eerste keer dat ik met een automaat reed en dit viel zeer goed mee! Heb ook eens even goed gas gegeven en ik vertrok met piepende banden aant rood licht . De hernemingen met de automaat waren ook goed.

De mensen in de omgeving kijken echt wel om naar deze wagen, je hebt veel bekijks, zeker met de xenon lichten met dagrijverlichting.

Met de 160 pk automaat had ik een gemiddeld verbruik van 8,5 liter, wat wel veel is. Natuurlijk heb ik goed door gereden om de wagen eens goed te testen.

Er zaten enkel electrische lederen zetels in beide wagens, dus geen met geheugen en de spiegel klikte niet naar beneden.

Heb met beide auto's een 30 tal minuten gereden en ik ben overtuigd! Nu enkel de optielijst overlopen en de juiste keuze's maken. Ook nog toestemming krijgen natuurlijk van m'n chef'ke

Ik zal straks of morgen de foto's posten.
        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• En hoe zat het met het geluid van de motor, te doen of echt storend ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
            En hoe zat het met het geluid van de motor, te doen of echt storend ??
            Voor mij is het absoluut te doen. Het geluid is zeker minder dan in mijn astra, maar je hoort de motor wel ratelen binnenin. Ik rij nu meestal wel met diesel, maar ik vond dit is zeker niet de diegene waar je het meeste geratel binnenin hoort. Vermoed wel dat als je met benzine gaat rijden dat je dan een hemelse stilte hebt.

Comment

• Vandaag meer dan 100 Insignia's de revue zien passeren

Comment

Vandaag meer dan 100 Insignia's de revue zien passeren
                En welke vond je de mooiste ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
                  En welke vond je de mooiste ?
                  De zwarte 2.8 V6 Turbo met 20" velgen ik zag die op die camion staan, ben hem nadien nog tussen de stock gaan zoeken maar hij zat te goed verstopt, dus geen foto

Comment

Zijn dat dan allemaal showroommodellen?
                    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                      Zijn dat dan allemaal showroommodellen?
                      Ik denk vooral showroommodellen maar ook al enkele bestellingen, anders zou die 2.8 er niet hebben tussen gestaan

Comment

Ik denk vooral showroommodellen maar ook al enkele bestellingen, anders zou die 2.8 er niet hebben tussen gestaan
                        Die bestellingen zouden me ten zeerste verrassen...
                        Naar ik vernomen heb, worden de bestellingen voor België pas vanaf half januari gebouwd.

Volgens Opel Belgium was ik de eerste in België... Hoe ik dat weet? Toen mijn bestelling geplaatst werd, werd er na een paar dagen door Opel Belgium opgebeld naar de dealer om te vragen of de interesse naar de Insignia dan zo groot is. De prijzen waren nog maar pas gekend en ze hadden er al 2 besteld. Deze 2 waren de eerste van België volgens hen...

Zoals reeds gemeld wordt hij volgens het opvolgsysteem pas gebouwd in de 3de week van januari.....
                        Alhoewel ik blijf hopen.... vandaar mijn vraag.
                        Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                        Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

De dealer beslist toch zelf wat hij in z'n toonzaal zet!
                          Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                          Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                          Opel Zafira 1.8 85kw
                          VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                          Mazda 323F 1.6 66kw
                          Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                          Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Kan, maar zo'n 2.8 raak je nooit meer kwijt.

Ik heb er in Kortrijk nog maar eentje gezien (met garageplaten), wellicht ook een testrit.
                            Reed de E17 af in Zwevegem en reed de R8 op richting Kuurne.

Ik had em direct gespot, wat een patser.

Het is ondertussen ook al 2x voorgevallen dat ik dacht er één te zien maar na een tweede blik bleek het om een XF te gaan. Vond ik wel vreemd aangezien Insignia en XF toch niet zo hard op elkaar lijken.

Comment

• Morgen moet ik aan de OCO doorgeven welke velgen ik onder mijn insignia 1.8 businuss wil hebben, maar dat valt nog niet mee om uit te kiezen.

of

of

Ik denk zelf de onderste, en jullie ??

Comment

• ik de tweede.

Comment

• yep ik ook de 2de

Comment

• Ik twijfel tussen de 2de of de 3de

Comment

• Ik zou voor de tweede gaan
                                      freude am fahren

Comment

• De 3de
                                        De 2de vind ik iets te 'iel' omdat het hart van de velg nogal dun is... als je bedoelt wat ik begrijp.

Comment

Waar datte?

Mvg,
                                          =================
                                          2016 Skoda Octavia RS

Comment

Working...
                                          X