Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Vandaag kunnen rijden met een Edition 130 pk en een Cosmo 160 pk. Eerst met de Edition. Deze had ook lederen zetels en lauch pack als opties. De auto rijdt enorm goed, een zeer goede wegligging en je zit juist in een salon. Qwa kracht is hij te vergelijken met mijn huidige Astra met 100pk. Niet slecht, maar meer is atlijd beter. Daarna ook even met de 160 pk automaat gereden. Die 30 pk extra voel je direct. Niet met een 160 pk gaan testrijden en dan een 130 pk bestellen dus.
Toen was het aan de beurt aan de Cosmo van 160 pk automaat. Het was de eerste keer dat ik met een automaat reed en dit viel zeer goed mee! Heb ook eens even goed gas gegeven en ik vertrok met piepende banden aant rood licht . De hernemingen met de automaat waren ook goed.
De mensen in de omgeving kijken echt wel om naar deze wagen, je hebt veel bekijks, zeker met de xenon lichten met dagrijverlichting.
Met de 160 pk automaat had ik een gemiddeld verbruik van 8,5 liter, wat wel veel is. Natuurlijk heb ik goed door gereden om de wagen eens goed te testen.
Er zaten enkel electrische lederen zetels in beide wagens, dus geen met geheugen en de spiegel klikte niet naar beneden.
Heb met beide auto's een 30 tal minuten gereden en ik ben overtuigd! Nu enkel de optielijst overlopen en de juiste keuze's maken. Ook nog toestemming krijgen natuurlijk van m'n chef'ke
Ik zal straks of morgen de foto's posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk BerichtenEn hoe zat het met het geluid van de motor, te doen of echt storend ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenVandaag meer dan 100 Insignia's de revue zien passeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk BerichtenEn welke vond je de mooiste ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenVandaag meer dan 100 Insignia's de revue zien passerenAudi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenZijn dat dan allemaal showroommodellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk denk vooral showroommodellen maar ook al enkele bestellingen, anders zou die 2.8 er niet hebben tussen gestaan
Naar ik vernomen heb, worden de bestellingen voor België pas vanaf half januari gebouwd.
Volgens Opel Belgium was ik de eerste in België... Hoe ik dat weet? Toen mijn bestelling geplaatst werd, werd er na een paar dagen door Opel Belgium opgebeld naar de dealer om te vragen of de interesse naar de Insignia dan zo groot is. De prijzen waren nog maar pas gekend en ze hadden er al 2 besteld. Deze 2 waren de eerste van België volgens hen...
Zoals reeds gemeld wordt hij volgens het opvolgsysteem pas gebouwd in de 3de week van januari.....
Alhoewel ik blijf hopen.... vandaar mijn vraag.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk denk vooral showroommodellen maar ook al enkele bestellingen, anders zou die 2.8 er niet hebben tussen gestaan
Comment
-
Kan, maar zo'n 2.8 raak je nooit meer kwijt.
Ik heb er in Kortrijk nog maar eentje gezien (met garageplaten), wellicht ook een testrit.
Reed de E17 af in Zwevegem en reed de R8 op richting Kuurne.
Ik had em direct gespot, wat een patser.
Het is ondertussen ook al 2x voorgevallen dat ik dacht er één te zien maar na een tweede blik bleek het om een XF te gaan. Vond ik wel vreemd aangezien Insignia en XF toch niet zo hard op elkaar lijken.
Comment
-
Ik twijfel tussen de 2de of de 3de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenVandaag meer dan 100 Insignia's de revue zien passeren
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
Comment