Net ff bij de dealer binnengesprongen waar er 2 stonden... Knappe wagen, I like
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat is dan ook al een oudere Mondeo he.
Zet eens een nieuwe Mondeo naast de Insignia, ik denk dat het verschil niet zo groot zal zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOppassen, zal toch nog een verschil zijn hoor echt die Insignia's is een boot, niet zoveel karren kunnen 20" velgen standaard aan hé
Insignia 4-deurs:- lengte 4,83 m
- breedte 1,86 m
- hoogte 1,50 m
- wielbasis 2,74 m
Mondeo 4-deurs:- lengte 4,84 m
- breedte 1,89 m
- hoogte 1,50 m
- wielbasis 2,85 m
De Mondeo is dus zelfs de grootste van de twee.
Een Passat of 407 zal wel wat kleiner zijn dan de Insignia.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenOppassen met wat je zegt, de Mondeo is echt énorm groot.
- breedte 1,86 m
- hoogte 1,50 m
- wielbasis 2,74 m
- lengte 4,84 m
- breedte 1,89 m
- hoogte 1,50 m
- wielbasis 2,85 m
De Mondeo is dus zelfs de grootste van de twee.
Een Passat of 407 zal wel wat kleiner zijn dan de Insignia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenOppassen met wat je zegt, de Mondeo is echt énorm groot.
- breedte 1,86 m
- hoogte 1,50 m
- wielbasis 2,74 m
Mondeo 4-deurs:- lengte 4,84 m
- breedte 1,89 m
- hoogte 1,50 m
- wielbasis 2,85 m
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichteneen mondeo van die generatie als op de foto is slechts 4.48m
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat is dan ook al een oudere Mondeo he.
Zet eens een nieuwe Mondeo naast de Insignia, ik denk dat het verschil niet zo groot zal zijn!
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOppassen, zal toch nog een verschil zijn hoor echt die Insignia's is een boot, niet zoveel karren kunnen 20" velgen standaard aan hé
Tuurlijk dat een Mondeo van ca. 1998 kleiner is.
Een Vectra van 1998 was bvb. ook maar 4,48 m.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenUhm, 'n klein misverstand denk ik... .
TCT zijn antwoord daarop:
Ik ontkracht het dan met cijfers.
Een Vectra van 1998 was bvb. ook maar 4,48 m.
ok, het bewijs dat me op de laatste post en de foto's focussen niet zo slim was
Comment
-
Vanaf voorjaar 2009 bijkomende optie: Advanced Park Assist !
Advanced Park Assist(APA) maakt parallel parkeren gemakkelijker. Naast de sensoren van het normale parkeerhulpsysteem beschikt APA over twee ultrasone sensoren met een bereik van vijf meter. Bij een snelheid van minder dan 30 km/u wordt de APA met een druk op een knop geactiveerd en scant hij de rand van de weg af op zoek naar mogelijke parkeerplaatsen. Bij een korte druk op de knop wordt aan de rechterkant van de Insignia gezocht, terwijl links naar een parkeerplaats wordt gezocht als de knop langer wordt ingedrukt. Zodra de APA een plaats detecteert die minstens een meter langer is dan de auto, wordt dit met een geluidssignaal en op het instrumentenbord kenbaar gemaakt. De APA-software berekent vervolgens de optimale parkeermethode en helpt de bestuurder bij het parkeren aan de hand van een icoon op het stuurwiel en een grafische weergave in het instrumentenpaneel. Deze optie is vanaf het voorjaar van 2009 verkrijgbaar.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenUhm, 'n klein misverstand denk ik... .
TCT zijn antwoord daarop:
Ik ontkracht het dan met cijfers.
cijfer tellen dan niet mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk BerichtenWeet jij toevallig ook de wielbasis van een vectra break van 1998?
Comment
-
Als ze de wielkassen standaard groot genoeg zouden maken, dan kunnen ze zelfs 20" onder een Corsa zetten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Comment
-
Gisteren gaan testrijden met een zwarte Cosmo CDTI 130pk.
Super seg, rijdt toch wel lekker strak en veel bekijks op de Belgische autostrade.
Mocht hem testrijden voor een paar uurtjes; dus ik was eventjes de koning te rijk.
Mijn leasewagen is nu besteld. Zwarte Edition 4drs, 130 pk met de 17'' velgen, Xenon, DVD nav, Bluetooth voorbereiding,
mistlampen vooraan, comfort seat pack, electronische handrem. Jaja, ik ben tevreden.
De dealer wist me trouwens te vertellen dat hij de prijzen voor de Tourer niet verwacht dit jaar, maar zo tegen midden januari ongeveer.
Een minpuntje, mijn iPod touch werd wel herkend, toonde ook de muzieklijsten, maar bij afspelen was er geen geluid.
Iemand die dit ook al eens geprobeerd heeft of eens op wil letten bij een testrit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk BerichtenGisteren gaan testrijden met een zwarte Cosmo CDTI 130pk.
Super seg, rijdt toch wel lekker strak en veel bekijks op de Belgische autostrade.
Mocht hem testrijden voor een paar uurtjes; dus ik was eventjes de koning te rijk.
Mijn leasewagen is nu besteld. Zwarte Edition 4drs, 130 pk met de 17'' velgen, Xenon, DVD nav, Bluetooth voorbereiding,
mistlampen vooraan, comfort seat pack, electronische handrem. Jaja, ik ben tevreden.
De dealer wist me trouwens te vertellen dat hij de prijzen voor de Tourer niet verwacht dit jaar, maar zo tegen midden januari ongeveer.
Een minpuntje, mijn iPod touch werd wel herkend, toonde ook de muzieklijsten, maar bij afspelen was er geen geluid.
Iemand die dit ook al eens geprobeerd heeft of eens op wil letten bij een testrit?
Comment
-
Comment
-
Dat is inderdaad snel. Toen ik vorige week naar de dealer ging, zeiden ze dat momenteel de afleverdatums voor eind maart, begin april zijn indien je nu besteld.
Comment
Comment