Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is dit reeds officieel? dus een goeie 900€ meer tov 5 deurs
Groeten
Volgens mijn nog niet off. maar toen ik mijn 5-deurs bestelde wist de verkoper al wel te vertellen dat het prijs verschil ten opzichte van de 5-deurs € 900 voor de edtion en € 1500 / € 1600 voor de Cosmo zou zijn.
Dit omdat een collega van me graag zijn Tourer wilde hebben.
Ik heb vorige week ook een vergelijkbare besteld.
Enkel zonder OPC-line en zonder leder en kleur Technical Grey voor de rest identieke motor en uitvoering met 20" + launch pack, light & sight pack, xenon + AFL.
Staat voor de deur in feb-maart 2009
Ik ben vandaag langs m'n dealer geweest, leveringstermijn is gewijzigd: week 4 dus eind januari, begin februari. nog een week of 6
Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw
Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw Opel Astra Coupé 1.8 92kw Opel Zafira 1.8 85kw VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw Mazda 323F 1.6 66kw Mazda 323 1.7 diesel 42kw Opel Manta B 1.6 55kw
Ik ben vandaag langs m'n dealer geweest, leveringstermijn is gewijzigd: week 4 dus eind januari, begin februari. nog een week of 6
Morgen ga ik ook eens horen! Ik ben benieuwd of de mijne ook zou vervroegd zijn, laat ons hopen. Besteld eind september.
Een paar weken terug stond hij op week 3 voor productie en week 4 voor aflevering...
Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Morgen ga ik ook eens horen! Ik ben benieuwd of de mijne ook zou vervroegd zijn, laat ons hopen. Besteld eind september.
Een paar weken terug stond hij op week 3 voor productie en week 4 voor aflevering...
De mijne stond gepland voor week 9 en is gewijzigd sinds gisteren naar week 4. Tis te hopen voor u, want die Meriva ben je wel al beu zeker Het wordt tijd dat je uw nickname veranderd voor een paar weken naar Merivake
De mijne stond gepland voor week 9 en is gewijzigd sinds gisteren naar week 4. Tis te hopen voor u, want die Meriva ben je wel al beu zeker Het wordt tijd dat je uw nickname veranderd voor een paar weken naar Merivake
Of ze komen misschien na elkaar van den band
Die Meriva valt wel mee hoor; het genot zal des te groter zijn! Een beetje mezelf pijnigen om dan in de luxe te vervallen
Wie weet staan ze niet op dezelfde vrachtwagen naar België... Zou wel mooi zijn, ne technical grey en ne zwarte allebij op 20-duims netjes na elkaar...
Heb mijn dealer al gemaild... morgen weet ik ook meer.
Bedankt voor de tip!
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Die Meriva valt wel mee hoor; het genot zal des te groter zijn! Een beetje mezelf pijnigen om dan in de luxe te vervallen
Wie weet staan ze niet op dezelfde vrachtwagen naar België... Zou wel mooi zijn, ne technical grey en ne zwarte allebij op 20-duims netjes na elkaar...
Heb mijn dealer al gemaild... morgen weet ik ook meer.
Bedankt voor de tip!
YES, YES, YES!!!! Ook de mijne komt vroeger!
Hij staat nu in status 33, hij staat definitief gepland!
Levering voorzien voor 3de week januari: dwz de week van 12 januari!
Nog een grote 3 weken!
PS: Ik heb een screenshot van de opvolging en daar staat 'berekende leveringsdatum: 3/1/2009' => de dealer meldt dat dit gaat over de 3de week.... Of zou het toch vanaf 3/1/2009 levering zijn???? Weet iemand hoe zo'n systeem in elkaar zit?
Ik vind de 5deurs wel knapper dan de Sports Tourer maar ik vrees ervoor dat ik het volume ga missen als ik mijn Vectra break inruil voor een Insignia 5deurs.
Tenzij het geluk aan mijn kant sta dan blijft de Vectra en komt er een Insignia 5deurs bij. Meeste dromen zijn bedrog
Ik vind dat de mannen die al een Insignia hebben besteld dringend een topic moeten aanmaken in het mijn auto gedeelte, kwestie om daar binnenkort al hun foto's te kunnen aanschouwen en zo is er weeral een Opel opleving
Hij staat nu in status 33, hij staat definitief gepland!
Levering voorzien voor 3de week januari: dwz de week van 12 januari!
Nog een grote 3 weken!
PS: Ik heb een screenshot van de opvolging en daar staat 'berekende leveringsdatum: 3/1/2009' => de dealer meldt dat dit gaat over de 3de week.... Of zou het toch vanaf 3/1/2009 levering zijn???? Weet iemand hoe zo'n systeem in elkaar zit?
Ik ben vandaag ook eens bij mijn dealer gaan informeren, en inderdaad zijn blijkbaar alle Insignia's naar voor geschoven. De mijne staat ook in status 33, voorzien voor de 4de week. (nogthans is hij maar 3 weken geleden besteld...)
3/1/2009 Komt overeen met de derde week van de eerste maand
Comment