Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die kom je toch niet zomaar tegen ?? bij het opelcentrum daar moet je speciaal voor langst rijden volgens mijn
Ik kwam uit Breda rijden toen zag ik 'm idd naast het Opelgebouw (hoofdgebouw, importeur?) staan. Snel er naartoe, over het hek geklommen en wat foto's gemaakt. Wat een ongelofelijke topper die Insignia, zeker in het zwart met DE 20 inchers.
zijn er hier al degelijke foto's van een standaard cosmo interieur gepost? Op de opel site staat iets over hout of op hout gelijkend materiaal and that worries me
zijn er hier al degelijke foto's van een standaard cosmo interieur gepost? Op de opel site staat iets over hout of op hout gelijkend materiaal and that worries me
Cosmo interieur kan uiteraard ook in zwart. Stoelen worden dan leer/stof en de dashboardlijsten kunnen in pianolak zwart.
Ik kwam uit Breda rijden toen zag ik 'm idd naast het Opelgebouw (hoofdgebouw, importeur?) staan. Snel er naartoe, over het hek geklommen en wat foto's gemaakt. Wat een ongelofelijke topper die Insignia, zeker in het zwart met DE 20 inchers.
Vorige week een zwarte insignia besteld. Het is een 2.0 Turbo sport met introductiepakket geworden, met als extra optie een sensorpakket en opc spoilerpakket en de 20 inch opc velgen. Levering begin maart, maar ik hoop eerder natuurlijk.
Hallo,
Vorige week mijn nieuwe Insignia besteld. Het is onderstaande configuratie geworden:
-Insignia 2.0 Turbo sport
-introductipakket sport
-sensorpakket
-opc spoilerpakket
-black saphire
-20 inch opc velgen
Ik hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt.
Proefrit gemaakt met bovenstaande auto en reed fantastisch.
Hallo,
Vorige week mijn nieuwe Insignia besteld. Het is onderstaande configuratie geworden:
-introductipakket sport
-sensorpakket
-opc spoilerpakket
-black saphire
-20 inch opc velgen
Nice, ziet er zalige config uit! Vooral spoilerpakket met de 20" velgen.
Hallo,
-introductipakket sport
-sensorpakket
-opc spoilerpakket
-black saphire
-20 inch opc velgen
Prachtige keuze !!!!!
Vraagje: heb je geen leder overwogen?
Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Hallo,
-introductipakket sport
-sensorpakket
-opc spoilerpakket
-black saphire
-20 inch opc velgen
Prociat met uw nieuwe bestelling
Zit er in één van die pakketten de AFL met Bi-Xenon + leddagrijlichten? Een must op de Insignia vind ik
Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw
Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw Opel Astra Coupé 1.8 92kw Opel Zafira 1.8 85kw VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw Mazda 323F 1.6 66kw Mazda 323 1.7 diesel 42kw Opel Manta B 1.6 55kw
Comment