Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• @Jocar
        Bij Boden in Hasselt genomen?

Mvg,
        =================
        2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
          Ik kwam net nog wat tegen in Breda, gelukkig had ik m'n camera bij me.
          Lieve hemel

Comment

• Gisteren ook een zwart exemplaart zien rijden op garageplaten in Gent, knappe wagen!

Comment

• Vandaag ook een glimp Insignia gezien, in de nieuwe Opel garage in Scherpenheuvel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                Lieve hemel

Het mooie is dat ik dezelfde krijg......op de motor na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                  Ik kwam net nog wat tegen in Breda, gelukkig had ik m'n camera bij me.
                  Die kom je toch niet zomaar tegen ?? bij het opelcentrum daar moet je speciaal voor langst rijden volgens mijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk Berichten
                    Die kom je toch niet zomaar tegen ?? bij het opelcentrum daar moet je speciaal voor langst rijden volgens mijn
                    Ik kwam uit Breda rijden toen zag ik 'm idd naast het Opelgebouw (hoofdgebouw, importeur?) staan. Snel er naartoe, over het hek geklommen en wat foto's gemaakt. Wat een ongelofelijke topper die Insignia, zeker in het zwart met DE 20 inchers.

Comment

• zijn er hier al degelijke foto's van een standaard cosmo interieur gepost? Op de opel site staat iets over hout of op hout gelijkend materiaal and that worries me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichten
                        zijn er hier al degelijke foto's van een standaard cosmo interieur gepost? Op de opel site staat iets over hout of op hout gelijkend materiaal and that worries me
                        Cosmo interieur kan uiteraard ook in zwart. Stoelen worden dan leer/stof en de dashboardlijsten kunnen in pianolak zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                          @Jocar
                          Bij Boden in Hasselt genomen?

Mvg,
                          Neen hoor, in Nederland
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• opel insignia

Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                            Ik kwam uit Breda rijden toen zag ik 'm idd naast het Opelgebouw (hoofdgebouw, importeur?) staan. Snel er naartoe, over het hek geklommen en wat foto's gemaakt. Wat een ongelofelijke topper die Insignia, zeker in het zwart met DE 20 inchers.
                            Vorige week een zwarte insignia besteld. Het is een 2.0 Turbo sport met introductiepakket geworden, met als extra optie een sensorpakket en opc spoilerpakket en de 20 inch opc velgen. Levering begin maart, maar ik hoop eerder natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichten
                              zijn er hier al degelijke foto's van een standaard cosmo interieur gepost? Op de opel site staat iets over hout of op hout gelijkend materiaal and that worries me
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Opel Insignia

Hallo,
                                Vorige week mijn nieuwe Insignia besteld. Het is onderstaande configuratie geworden:
                                -Insignia 2.0 Turbo sport
                                -introductipakket sport
                                -sensorpakket
                                -opc spoilerpakket
                                -black saphire
                                -20 inch opc velgen
                                Ik hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt.
                                Proefrit gemaakt met bovenstaande auto en reed fantastisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk Berichten
                                  Hallo,
                                  Vorige week mijn nieuwe Insignia besteld. Het is onderstaande configuratie geworden:
                                  -introductipakket sport
                                  -sensorpakket
                                  -opc spoilerpakket
                                  -black saphire
                                  -20 inch opc velgen
                                  Nice, ziet er zalige config uit! Vooral spoilerpakket met de 20" velgen.

Wanneer wordt die verwacht?

Comment

Hallo,
                                    -introductipakket sport
                                    -sensorpakket
                                    -opc spoilerpakket
                                    -black saphire
                                    -20 inch opc velgen
                                    Prachtige keuze !!!!!

Vraagje: heb je geen leder overwogen?
                                    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Wie heeft er al een Insignia besteld?
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Hallo,
                                        -introductipakket sport
                                        -sensorpakket
                                        -opc spoilerpakket
                                        -black saphire
                                        -20 inch opc velgen
                                        Prociat met uw nieuwe bestelling

Zit er in één van die pakketten de AFL met Bi-Xenon + leddagrijlichten? Een must op de Insignia vind ik
                                        Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                                        Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                                        Opel Zafira 1.8 85kw
                                        VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                                        Mazda 323F 1.6 66kw
                                        Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                                        Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
                                          Prociat met uw nieuwe bestelling

Zit er in één van die pakketten de AFL met Bi-Xenon + leddagrijlichten? Een must op de Insignia vind ik
                                          Idd!!!! Dat moet je gewoon erbij nemen. Is zijn geld meer dan waard.
                                          Op de duitse forums niets anders dan gejuich daarover!
                                          Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                          Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Working...
                                          X