Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenIk kwam net nog wat tegen in Breda, gelukkig had ik m'n camera bij me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenLieve hemel
Het mooie is dat ik dezelfde krijg......op de motor na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenIk kwam net nog wat tegen in Breda, gelukkig had ik m'n camera bij me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk BerichtenDie kom je toch niet zomaar tegen ?? bij het opelcentrum daar moet je speciaal voor langst rijden volgens mijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichtenzijn er hier al degelijke foto's van een standaard cosmo interieur gepost? Op de opel site staat iets over hout of op hout gelijkend materiaal and that worries me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten@Jocar
Bij Boden in Hasselt genomen?
Mvg,Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
opel insignia
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenIk kwam uit Breda rijden toen zag ik 'm idd naast het Opelgebouw (hoofdgebouw, importeur?) staan. Snel er naartoe, over het hek geklommen en wat foto's gemaakt. Wat een ongelofelijke topper die Insignia, zeker in het zwart met DE 20 inchers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk Berichtenzijn er hier al degelijke foto's van een standaard cosmo interieur gepost? Op de opel site staat iets over hout of op hout gelijkend materiaal and that worries me1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Opel Insignia
Hallo,
Vorige week mijn nieuwe Insignia besteld. Het is onderstaande configuratie geworden:
-Insignia 2.0 Turbo sport
-introductipakket sport
-sensorpakket
-opc spoilerpakket
-black saphire
-20 inch opc velgen
Ik hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt.
Proefrit gemaakt met bovenstaande auto en reed fantastisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk BerichtenHallo,
Vorige week mijn nieuwe Insignia besteld. Het is onderstaande configuratie geworden:
-introductipakket sport
-sensorpakket
-opc spoilerpakket
-black saphire
-20 inch opc velgen
Wanneer wordt die verwacht?
Comment
-
-introductipakket sport
-sensorpakket
-opc spoilerpakket
-black saphire
-20 inch opc velgen
Vraagje: heb je geen leder overwogen?Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Wie heeft er al een Insignia besteld?1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
-introductipakket sport
-sensorpakket
-opc spoilerpakket
-black saphire
-20 inch opc velgen
Zit er in één van die pakketten de AFL met Bi-Xenon + leddagrijlichten? Een must op de Insignia vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk BerichtenProciat met uw nieuwe bestelling
Zit er in één van die pakketten de AFL met Bi-Xenon + leddagrijlichten? Een must op de Insignia vind ik
Op de duitse forums niets anders dan gejuich daarover!Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
Comment