Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
idd de cosmo is enkel te verkrijgen met de houtinleg.
Nope, is zeker ook met pianolak. In het begin was er enkel houtinleg mogelijk. Nu zijn ze bij Opel naar hun klanten gaan luisteren en bieden ze ook pianolak aan in de Cosmo.
In de toekomst zal je tevens de (haaienvin' kunnen laten meespuiten in de wagenkleur. Er komt daar ook teveel reactie op van de klanten.
Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Ik dacht dat de Cosmo enkel te verkrijgen was met houtinleg?
Gelukkig niet, na je dood kan je nog lang genieten van al dat hout om je heen. Was voor mij dus maar 1 keuze: zwarte pianolak. Is trouwens volgens mij ook te combineren met een beige interieur.
zeg maar tussen de drie eigenlijk. De vierdeurs is de knapste van de drie maar de Sports Tourer heeft wel de grootste laadruimte en ik vrees dat ik dat juist zal missen wanneer ik voor een vier- of vijfdeurs kies.
Ik weet het echt niet...
zeg maar tussen de drie eigenlijk. De vierdeurs is de knapste van de drie maar de Sports Tourer heeft wel de grootste laadruimte en ik vrees dat ik dat juist zal missen wanneer ik voor een vier- of vijfdeurs kies.
Ik weet het echt niet...
ik heb al zo bij de gman naast de 4 en de 5deurs gestaan en ik moet zeggen de 5deurs is buiten de ruitenwisser het knapst... en eigenlijk die ruitenwisser is toch voor niks nodig??? ga eens na, een ruitenwisser vanachter dient voor platte achterkanten die last hebben van opspattend water... dien insignia heeft daar toch geen last van zeker da zou het eerste zijn wat er bij mij afvliegt, en dan steek ik er wel ne stop ofzo in de plaats...
ik heb al zo bij de gman naast de 4 en de 5deurs gestaan en ik moet zeggen de 5deurs is buiten de ruitenwisser het knapst... en eigenlijk die ruitenwisser is toch voor niks nodig??? ga eens na, een ruitenwisser vanachter dient voor platte achterkanten die last hebben van opspattend water... dien insignia heeft daar toch geen last van zeker da zou het eerste zijn wat er bij mij afvliegt, en dan steek ik er wel ne stop ofzo in de plaats...
Zotteke, ik zal eens ne plastieke stop in mijne nieuwe wagen duwen...
Nee ik heb echt geen idee welke ik moet kiezen. Het hart of het verstand volgen.....
Comment