Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zotteke, ik zal eens ne plastieke stop in mijne nieuwe wagen duwen...
Nee ik heb echt geen idee welke ik moet kiezen. Het hart of het verstand volgen.....
ja ge zou ook het gat kunnen laten plamuren, maar dan is er geen weg meer terug
Ik ben reeds zeker. Bij mij wordt het de sports tourer.
Is dit ergens officieel terug te vinden dat er op de cosmo ook de zwarte inlegstukken te verkrijgen in combinatie met beige leder?
Heb als eens een config gemaakt met de prijslijst van de sports tourer en kom op 36600€,
Toch serieus prijsje.
Neenee, hij gaat hem nen break kopen...eens je zo'n koffertje hebt wil je da ni meer missen!
En ik vermoed gene Metrokleurige meer, die kleur heeft hij op z'n huidige.
2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Vandaag nog eens in de garage Boden geweest. Daar stonden 3 Insignia's. 2 sport met beide leren zetels en 1 cosmo. Wat opviel op die cosmo is dat die ledlichten zo hard schenen. Het stoorde gewoon, zo hard scheen dat. Dit heb ik zelf wel nog niet gezien met de testwagen waar ik mee gereden heb en op de voorstelling bij Geurts. Zouden de scherpheid van die ledlichten in te stellen zijn?
Wat ook vreemd is, is dat ik de 5-deurs knapper en knapper aant vinden ben. Toen de foto's er kwamen was hij lelijk, toen ik hem voor de eerste keer zag, was het nog steeds niet overtuigend, maar vandaag zou ik precies een 5-deurs opteren ipv een 4-deurs.
Wat opviel op die cosmo is dat die ledlichten zo hard schenen. Het stoorde gewoon, zo hard scheen dat. Dit heb ik zelf wel nog niet gezien met de testwagen waar ik mee gereden heb en op de voorstelling bij Geurts. Zouden de scherpheid van die ledlichten in te stellen zijn?
Heb ik nog niet in de BC kunnen ontdekken... Er is wel een verschil in sterkte tss DRL en de LEDs als standlicht..
Vandaag nog eens in de garage Boden geweest. Daar stonden 3 Insignia's. 2 sport met beide leren zetels en 1 cosmo. Wat opviel op die cosmo is dat die ledlichten zo hard schenen. Het stoorde gewoon, zo hard scheen dat. Dit heb ik zelf wel nog niet gezien met de testwagen waar ik mee gereden heb en op de voorstelling bij Geurts. Zouden de scherpheid van die ledlichten in te stellen zijn?
Wat ook vreemd is, is dat ik de 5-deurs knapper en knapper aant vinden ben. Toen de foto's er kwamen was hij lelijk, toen ik hem voor de eerste keer zag, was het nog steeds niet overtuigend, maar vandaag zou ik precies een 5-deurs opteren ipv een 4-deurs.
Morgen nog maar eens naar de garage gaan in Genk
In Hasselt geweest? Zo ja, knappe Corsa OPC ook daar hé
Comment