Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb je als je xenon hebt, ook automatisch hogedruk koplampsproeiers? Dacht dat dit verplicht was, maar in de configurator op Opel.be kan je deze nog selecteren in het winter pack.
    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
      Heb je als je xenon hebt, ook automatisch hogedruk koplampsproeiers? Dacht dat dit verplicht was, maar in de configurator op Opel.be kan je deze nog selecteren in het winter pack.
      Normaal gezien zouden die er bij xenon toch op moeten zitten ja
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten

En ze doen het opnieuw!!

Wat hangt die verschrikkelijk lelijke chroom strip daar nu te doen. Indien ze bij de sedan de witte achteruitrijlichten zouden verbinden, zou ik het nog kunnen smaken. Maar nu, tjah, het hangt daar hé...

Comment

• Prijs van de 1.6 turbo is bekend in Nederland, scheelt 1800 euro met de 1.8. Aangezien de 1.6 turbo te combineren is met een " sport" uitvoering ga ik de configuratie omgooien. Flexride in combinatie met de 20 inchers lijkt me wel handig. Ook parkassist is vanaf nu beschikbaar,, moet er nog ff induiken wat dat precies inhoud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
            Prijs van de 1.6 turbo is bekend in Nederland, scheelt 1800 euro met de 1.8. Aangezien de 1.6 turbo te combineren is met een " sport" uitvoering ga ik de configuratie omgooien. Flexride in combinatie met de 20 inchers lijkt me wel handig. Ook parkassist is vanaf nu beschikbaar,, moet er nog ff induiken wat dat precies inhoud.
            De parkassist is een functie die je via een knopje kan activeren. Duw je eenmaal dan zoekt de wagen aan je rechtkant naar een vrije parkeerplaats waar de insignia in past. Daarna helpt hij je met parkeren door het geven van aanwijzingen hoe je aan het stuur moet draaien ed.
            Duw je 2 maal kort na elkaar op het knopje dan zoekt hij een vrije parkeerplaats aan je rechtkant.

De officiële tekst:
            De Advanced Park Assist (APA) maakt parallel parkeren gemakkelijker. Naast de sensoren van het normale parkeerhulpsysteem beschikt APA over twee ultrasone sensoren met een bereik van vijf meter. Bij een snelheid van minder dan 30 km/u wordt de APA met een druk op een knop geactiveerd en scant hij de rand van de weg af op zoek naar mogelijke parkeerplaatsen. De APA-software berekent vervolgens de optimale parkeermethode en helpt de bestuurder bij het parkeren aan de hand van een icoon op het stuurwiel en een grafische weergave op het instrumentenbord. Dit systeem is verkrijgbaar vanaf het voorjaar van 2009.
            Last edited by Gtske; 24/12/2008, 22:49.
            Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
            Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
              De parkassist is een functie die je via een knopje kan activeren. Duw je eenmaal dan zoekt de wagen aan je rechtkant naar een vrije parkeerplaats waar de insignia in past. Daarna helpt hij je met parkeren door het geven van aanwijzingen hoe je aan het stuur moet draaien ed.
              Duw je 2 maal kort na elkaar op het knopje dan zoekt hij een vrije parkeerplaats aan je rechtkant.

Voor die 200 euro kunnen we die gadget niet laten schieten. Best fijn die "betaalbaarheid" van Opel. Moet je prijstechnisch gezien bij de andere zogenaamde "premium merken" niet mee aankomen.

Comment

• Komt er ook een Ecoflex ST?

Comment

Voor die 200 euro kunnen we die gadget niet laten schieten. Best fijn die "betaalbaarheid" van Opel. Moet je prijstechnisch gezien bij de andere zogenaamde "premium merken" niet mee aankomen.
                  Hoe kom je aan die 200 euro. Ik vind er in de configurator nog niets van terug.

Deze sensoren aan de zijkant van de wagen, zijn deze zichtbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                    Hoe kom je aan die 200 euro. Ik vind er in de configurator nog niets van terug.

Deze sensoren aan de zijkant van de wagen, zijn deze zichtbaar?
                    200 euro komt bovenop het sensorpakket. Zichtbaarheid van de sensoren vroeg ik mezelf ook al af. Weet iemand hier iets over te vinden?
                    Aan de configurator heb je niet zo veel, ik heb hier de 1 januari prijs/optielijst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten

Mijn volgende zal een GTC worden hoogstwaarschijnlijk

Veel succes met de verkoop van de Vectra die nog in schitterende staat is

Comment

• McClane, mogen we al weten wat je gekozen hebt?

Comment

• Pas wanneer al het papierwerk achter de rug is.
                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Hey iedereen,

Eerste bericht op dit forum dus ff voorstellen.
                            Ik ben Andy, woon in Kortrijk en rij momenteel met een C4 als aanloopwagen tot m'n wagen binnen komt. Welke deze is moet ik niet vertellen aangezien ik dit bericht hier post .

Even de config :
                            - insignia edition 4dr 2.0 96KW
                            - technical grey
                            - gold pack (leasebak ) bevat metaalkleur, navi, light and sight pack, mistlampen, park pilot,elektronische handrem
                            - bluetooth
                            - 18 duim velgen 13 spaaks
                            - zwart lederen bekleding siena

Toen ik in de garage de insignia zag staan .... wat ne bak. En als je er de eerste keer inzit, hmmm .

Ik heb vroeger met ne opel astra break sport gereden en dit lijkt me een schone vooruitgang en hey, ik ben amper 23 jaar, dus den dezen is ne contente vent!

gtzzzzz,

Andy

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ook nog mooi qua velgen! zijn dat de 18-duims?
                                freude am fahren

Comment

• Ja, zijn de standaard sportvelgen. Vind ze ook goed staan onder de Insignia.

Comment

• Wat ik me afvraag... zitten er koplampsproeiers als er AFL genomen wordt?
                                    Klopt het verhaal dat je koplampsproeiers MOET hebben als je xenonlampen hebt?

Ik moet eerlijk zeggen dat de wagen waarmee ik reed met AFL volgens mij geen sproeiers had + het staat op de optielijst als aparte optie en er is geen verplichting om het te nemen als je AFL aankruist....
                                    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Ik dacht dat het verplicht was bij xenon ook koplampsproeiers te hebben. Maar dit is geen verplichte optie bij de Insignia.

Comment

• Waarom ??????????
                                        Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                                        Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                                        Opel Zafira 1.8 85kw
                                        VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                                        Mazda 323F 1.6 66kw
                                        Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                                        Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• UPDATE
                                          Tot zover ik gevolg heb, heb ik dit:

Join the club

Wie heeft er eigenlijk al ene besteld?

1- Gtske
                                          2- desmet!
                                          3- Geff (ikzelf)
                                          4- arie26
                                          5- louisrr
                                          6- dirk59
                                          7- lusto
                                          8- adnkoks
                                          Wie volgt nog
                                          Last edited by Geff; 28/12/2008, 23:38.
                                          Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                                          Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                                          Opel Zafira 1.8 85kw
                                          VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                                          Mazda 323F 1.6 66kw
                                          Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                                          Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

Working...
                                          X