Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Persoonlijk vind ik de 19" velg er het mooiste op staan.
    ieder z'n mening..geen probleem.ik deel de mening van LouisRR..vind de 19" iets te braaf ogen,hij geeft niet de indruk groot te zijn..de 20" oogt sportief...

@twente...begrijp je ongerustheid..je wil dat het af is he..
    je kan hem altijd verlagen, maar met een 20" loop je dan het risico dat hij veel comfort verliest..ik ben voor mezelf me dan ook aan het afvragen wat het interessantste is...de 20" nemen..of is het misschien even mooi ne sjieke 18 "of 19" te steken en hem wat lager te leggen..maar dat gaat duurder worden..die 1000€ is echt wel goedkoop..
    Last edited by ; 04/01/2009, 11:08.

Comment

• De 19 inchers stonden voor mij ook in eerste instantie ook vast..........totdat ik de Insignia i.r.l. zag met de 20 inchers, gewoon helemaal Af! Dat de auto niet echt laag ligt ben ik met je eens, daarom heb ook een zwarte besteld Dan valt dat minder op door de combinatie van zwarte banden, wielkasten en carrosserie.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• White edition, ook niet slecht.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Daarom heb ik ok een zwarte 2.0T sport besteld met 20"inch wielen en een opc spoilerpakket, Dan lijkt hij nog lager.

Comment

• amai Dirk..da gaat een juweeltje zijn...daar zou zo ik voor tekenen.. dikke proficiat!! die wil ik wel eens zien! lijkt me optisch de best mogelijke insignia..

Comment

• Met de foto's die ik hierboven gezien heb van de 20 inch begin ik die toch ook wel mooier te vinden

Persoonlijk (als ik er ooit eene zou kunnen kopen) zou ik gaan voor een:
              Insignia sedan (4-deurs) sport 1.6 Turbo Full option
              (het zou trouwens een rode worden)

Iemand die kan zeggen hoeveel dit zou kosten?
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk Berichten
                en een opc spoilerpakket, Dan lijkt hij nog lager.
                ??????? Er veranderd toch niets aan de wielkasten?

Comment

• @ Louis RR

aan de wielkasten veranderd inderdaad niks..dus die ruimte blijft hetzelfde..maar de ruimte tussen de carrosserie en de bodem verkleint wel,daardoor lijkt hij optisch lager te liggen...dit is wel degelijk zo.
                  mijn vorige wagen was een pannacota opel Astra GTC met de 18"velgen en de opc kit..en die zag er..al zeg ik het zelf schitterend uit..
                  als ik nu zou weten hoe je een foto op een forum kan plaatsen() kon ik het tonen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                    @ Louis RR

aan de wielkasten veranderd inderdaad niks..dus die ruimte blijft hetzelfde..maar de ruimte tussen de carrosserie en de bodem verkleint wel,daardoor lijkt hij optisch lager te liggen...dit is wel degelijk zo.
                    mijn vorige wagen was een pannacota opel Astra GTC met de 18"velgen en de opc kit..en die zag er..al zeg ik het zelf schitterend uit..
                    als ik nu zou weten hoe je een foto op een forum kan plaatsen() kon ik het tonen...
                    maak een profiel aan op www.photobucket.com, plaats daar foto's in een privé album en plak de link van je foto in het venster nadat je op dit knopje hebt gedrukt.
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

op op Imageshack, www.imageshack.us Daar moet je je niet registreren.

Zo'n OPC line is heel knap, maar niet echt nodig op de Insignia vind ik. De auto toont van zijn eigen al imposant.
                      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Inderdaad veranderd er niets aan de wielkasten, maar het opc line pakket geeft wel een verlaagde indruk

Comment

• bedankt...kzal eens proberen..

Comment

• Last edited by ; 04/01/2009, 21:09.

Comment

Comment

• Hallo Insignia lovers,

Ik ga voor de sports tourer gaan maar heb een vraagje over dealers?
                                Kan iemand mij hier met helpen?
                                Kan iemand mij een dealer doorgeven waar hij tevreden over is in volgende regio's,
                                Sint-Niklaas, regio Gent of Wetteren.

Groeten

Comment

aan de wielkasten veranderd inderdaad niks..dus die ruimte blijft hetzelfde..maar de ruimte tussen de carrosserie en de bodem verkleint wel
                                  Geloof niet dat je het helemaal begrijpt, Opc pakket bestaat uit een spoiler onder voorbumper , Spoiler onder achterbumper , Zijskirts in carrosseriekleur . Er wordt hier dus niets verlaagd.
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by ; 04/01/2009, 23:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bartdp Bekijk Berichten
                                    Hallo Insignia lovers,

Ik ga voor de sports tourer gaan maar heb een vraagje over dealers?
                                    Kan iemand mij hier met helpen?
                                    Kan iemand mij een dealer doorgeven waar hij tevreden over is in volgende regio's,
                                    Sint-Niklaas, regio Gent of Wetteren.

Groeten
                                    Houttequiet Beveren.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ik begrijp het wel, maar ik zeg ook alleen maar dat opc pakket een verlaagde indruk geeft en niet dat er iets wordt verlaagd.

Comment

• Ben nieuw hier op t forum, lees al een tijdje mee , om informatie over de Insignia in te winnen die bijna nergens anders te vinden was. Dus heb me toch maar even aangemeld M'n pa moest weer een nieuwe lease auto uitzoeken, en een van de gegadigde was ook de Opel Insignia. Na diverse merken langs te hebben gereden o.a. de Toyota Avensis, Skoda Superb, Audi A4, BMW 3 serie, Volvo S80 en nog een paar.... is het toch de Insignia geworden Het wordt of de Sedan uitvoering of de Sports Tourer. De motor zou dan de 1.6 Turbo of de 2.0 Turbo worden in de Business uitvoering met nog wat extra opties Het is alleen nog even wachten wanneer de 1.6 Turbo in de lease calculator staat... Is het verschil niet al te groot dan wordt het de 2.0 Turbo... Zou toch leuk zijn totaal 450 pk voor de deur

Comment

• Comment

Working...
                                          X