Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De sport tourer is nu ook samen te stellen op de configurator van Opel.be!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartdp Bekijk BerichtenHallo Insignia lovers,
Ik ga voor de sports tourer gaan maar heb een vraagje over dealers?
Kan iemand mij hier met helpen?
Kan iemand mij een dealer doorgeven waar hij tevreden over is in volgende regio's,
Sint-Niklaas, regio Gent of Wetteren.
Groeten
Comment
-
Juist eens config gemaakt van mijne sportstourer.
Kom op 36700€. Toch pak centjes.
diesel 160pk manueel
met opties :
Leder beige , 230V aansl, flexride, zijairbags achter, zonneschermen achter, quickheat, 8voudige elektrisch verstelbare zetel, bluetooth, launch pack (gps+parkeersensoren), trekhaak wegklapbaar en de 19 duimers.
Mmmm laat het salon maar komen....
Just een betrouwbare dealer zoeken met doede service.
Weet er iemand of de parkeersensoren gekoppeld zijn aan het grafische display of is het enkel een geluidstoon?
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartdp Bekijk BerichtenJuist eens config gemaakt van mijne sportstourer.
Kom op 36700€. Toch pak centjes.
diesel 160pk manueel
met opties :
Leder beige , 230V aansl, flexride, zijairbags achter, zonneschermen achter, quickheat, 8voudige elektrisch verstelbare zetel, bluetooth, launch pack (gps+parkeersensoren), trekhaak wegklapbaar en de 19 duimers.
Mmmm laat het salon maar komen....
Just een betrouwbare dealer zoeken met doede service.
Weet er iemand of de parkeersensoren gekoppeld zijn aan het grafische display of is het enkel een geluidstoon?
Groeten
Comment
-
Ja, enkel geluidstoon.
De quickheat bij de Insignia, is dit enkel om direct warme lucht te krijgen als je de auto start? Of is dit ook als je bijvoorbeeld de deuren opent, dat de auto automatisch de ruiten gaat ontdooien indien er ijs op staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMet de foto's die ik hierboven gezien heb van de 20 inch begin ik die toch ook wel mooier te vinden
Persoonlijk (als ik er ooit eene zou kunnen kopen) zou ik gaan voor een:
Insignia sedan (4-deurs) sport 1.6 Turbo Full option
(het zou trouwens een rode worden)
Iemand die kan zeggen hoeveel dit zou kosten?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNiemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOp www.opel.be kan je die wagen configureren
Zondag stond die d'r nog niet tussen, gisteren niet on-line geweest en vandaag nog niet op de opel site gekeken, vandaar.
Net de configuratie gedaan, dat komt op iets meer dan 40.000 euro alles erop en eraan!Last edited by knight-rider; 06/01/2009, 17:05.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
Net de configuratie gedaan, dat komt op iets meer dan 40.000 euro alles erop en eraan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenDas dan ook een compleet uitgeruste auto
Als ik het geld had ging ik hem direct bestellenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMet de foto's die ik hierboven gezien heb van de 20 inch begin ik die toch ook wel mooier te vinden
Persoonlijk (als ik er ooit eene zou kunnen kopen) zou ik gaan voor een:
Insignia sedan (4-deurs) sport 1.6 Turbo Full option
(het zou trouwens een rode worden)
Iemand die kan zeggen hoeveel dit zou kosten?
M'n pa gaat ook een rode bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas20VT Bekijk BerichtenM'n pa gaat ook een rode bestellenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas20VT Bekijk BerichtenM'n pa gaat ook een rode bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOp www.opel.be kan je die wagen configurered.n
Comment
-
Ga zaterdag testrijden met een insignia diesel van 130pk.
Volgende week naar het autosalon en later deze maand zal ik dan hoogstwaarschijnlijk overgaan tot de aankoop van de wagen met volgende configuratie:
Insignia 1.8 benzine cosmo
4-deurs
Technical Grey
Launch pakket cosmo
Bi-xenon koplampen met AFL
Comment
-
Waarom ga je met een diesel testrijden als je een benzine gaat bestellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenWaarom ga je met een diesel testrijden als je een benzine gaat bestellen?
Comment
Comment