Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
    Is netjes.....alleen te zakelijk. De 20 inch maakt de insignia veel sportiever.
    Absoluut.

Op zichzelf is het een banale wagen, maar hij beschikt wel over de lijnen om er een prachtige kar van de maken:
    - zwart
    - 20 inchers uit de persfoto's
    - xenons
    ========> prachtige wagen!

Comment

• 1.6 turbo.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Niet de minste waar ze hebben mee gereden
        2.0t met AWD, wordt geen hit in die configuratie

Comment

• De nieuwe astra deelt z'n bodem met een saab!
          Zou onze insignia z'n bodem dan ook delen met een grote saab???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door egeltje Bekijk Berichten
            De nieuwe astra deelt z'n bodem met een saab!
            Zou onze insignia z'n bodem dan ook delen met een grote saab???
            De Saab 900 vanaf 93, en de huidige 9-3 delen hun bodemplaat met de vectra
            www.opelklassiek.be

Comment

• Er is voor de autocrisis inderdaad beslist dat de Insignia en de nieuwe Saab 95 dezelfde bodemplaat gaan delen. Maar sinds het uitbreken van die crisis staat alles op losse schroeven. Saab en Volvo staan trouwens te koop.

Comment

• Ik heb mijn Insignia ( 2.0 CDTI 160pk automaat Black Saphire )besteld op 24 oktober.Levering voorzien 1/februari.Nu begint het wachten toch zwaar te wegen,maar de voldoening zal des te groter zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
                  Ik heb mijn Insignia ( 2.0 CDTI 160pk automaat Black Saphire )besteld op 24 oktober.Levering voorzien 1/februari.Nu begint het wachten toch zwaar te wegen,maar de voldoening zal des te groter zijn.
                  Dat kan ik me voorstellen. Heb je Edition, Sport of Cosmo en welke opties?
                  2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                  2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                  2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Ik heb mijn Insignia ( 2.0 CDTI 160pk automaat Black Saphire )besteld op 24 oktober.Levering voorzien 1/februari.Nu begint het wachten toch zwaar te wegen,maar de voldoening zal des te groter zijn.
                    Proficiat met je aankoop. Al een testrit gedaan ermee?
                    Hoe goed is de automaat en zeker in vergelijking met een DSG, Multitronic of andere?

Comment

• Cosmo 5drs Siena beige.Launchpakket ,AFL,Opel-eye,Quickheat,trekhaak( wegklapbaar )zicht -en lichtp.bandenspanningscontrole, zijairbags achteraan

Comment

• Knappe configuratie!
                        Je hebt Opel Eye. Ik heb gehoord dat de levering dan langer zou duren volgens de dealer?

Comment

• Ik heb altijd handgeschakeld gereden dus echt automaat rijden is aanpassen,maar voor dit soort auto wordt het comfort er wel door verhoogd .Mijn vrouw rijdt Corsa Easytronic en dat autootje doet dat goed,cus zal dat bij grote broer ook wel geen problemen geven zeker.

Comment

• Ik heb nog geen melding gekregen dat er vertragingen zouden zijn.Toen ik kocht waren er nog geen ex. voorhanden om te testen, maar de toenmalige leveringsdatums zouden gerespecteerd worden.

Comment

• Ik heb met de 160pk automaat gereden. Het was inderdaad een aangename bak, maar niet zo goed als een dsg bak, die is nog een stuk sneller.

Comment

Ik heb nog geen melding gekregen dat er vertragingen zouden zijn.Toen ik kocht waren er nog geen ex. voorhanden om te testen, maar de toenmalige leveringsdatums zouden gerespecteerd worden.
                                Leveringsdatums zijn zelfs vervroegd geworden omdat de productie verhoogd is bij Opel. Mede daardoor verwachten enkele forumleden hun Insignia vroeger dan verwacht!

Comment

• Ik rij op dit moment een Zafira van 2006, dus wat dat betreft ben ik niet ontriefd mocht het wat langer duren.Maar toch liever niet.Zoals ik al zei het begint nu lang te duren,en wie zei er ooit dat mannen op dat gebied alltijd ongeduldige kleine kinderen blijven.
                                  Last edited by ; 09/01/2009, 18:12.

Comment

• De Opel Insignia was nog niet goed geboren of hij kreeg al de titel 'Car of the Year' opgespeld. Wij waren dan ook razend benieuwd of hij dat lintje wel verdiende.

Om Opels nieuw vlaggenschip zo snel mogelijk te kunnen doorgronden, reden we onmiddellijk met twee exemplaren. De 2.0T kreeg, naast een benzinemotor met turbo, ook vierwielaandrijving en moet daarmee duidelijk maken dat het in de Insignia is toegestaan om plezier te maken. De 2.0 CDTi is dan weer de keuze van het verstand. Met zijn dieselmotor is die niet alleen zuiniger dan zijn hitsige tegenpool, hij moet ook minder kosten.

Wij trokken alleszins met beide broers richting Ardennen om te proeven van het vernuft dat Opel op vier wielen wist te boksen. Of we, net als de rest van het automobieljournaille, met een Insignia-verslaving terugkeerden, kan je er vanaf donderdag 15 januari op nalezen in AutoWereld 234.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten

De Opel Insignia was nog niet goed geboren of hij kreeg al de titel 'Car of the Year' opgespeld. Wij waren dan ook razend benieuwd of hij dat lintje wel verdiende.

Om Opels nieuw vlaggenschip zo snel mogelijk te kunnen doorgronden, reden we onmiddellijk met twee exemplaren. De 2.0T kreeg, naast een benzinemotor met turbo, ook vierwielaandrijving en moet daarmee duidelijk maken dat het in de Insignia is toegestaan om plezier te maken. De 2.0 CDTi is dan weer de keuze van het verstand. Met zijn dieselmotor is die niet alleen zuiniger dan zijn hitsige tegenpool, hij moet ook minder kosten.

Wij trokken alleszins met beide broers richting Ardennen om te proeven van het vernuft dat Opel op vier wielen wist te boksen. Of we, net als de rest van het automobieljournaille, met een Insignia-verslaving terugkeerden, kan je er vanaf donderdag 15 januari op nalezen in AutoWereld 234.
                                      Ik ben echt razend benieuwd!

Comment

Ik heb altijd handgeschakeld gereden dus echt automaat rijden is aanpassen,maar voor dit soort auto wordt het comfort er wel door verhoogd .Mijn vrouw rijdt Corsa Easytronic en dat autootje doet dat goed,cus zal dat bij grote broer ook wel geen problemen geven zeker.
                                        ik heb ook voor de eerste maal een automaat Zafira 150 pk auto. 2006 en ik kan je verzekeren dat je geen andere meer gaat willen maar let wel op dat je uw linkervoet in toom houd want als je gewoon bent van te ontkoppelen ga je aan een hoek automatisch je linkervoetje bewegen en heb je ooit al eens geremd met je linkervoet ??? doe maar je gordel aan of je zit tegen de voorruit ik heb het 2x gehad verder is het zaaaaaaalig rijden verder veel suc6 met je new wheels.

Comment

• PDA houder

Mijn Insignia komt waarschijnlijk aan februari begin maart en ik ben alvast op zoek naar een mooie houder voor mijn PDA.

In mijn Audi had ik een Brodit Proclip, die ook voor de Insignia beschikbaar is. Maar als ik het zo bekijk: niet echt fraai.

http://www.brodit.com/montering.jsp?anr=854277

http://www.brodit.com/montering.jsp?anr=804278

http://www.brodit.com/montering.jsp?anr=834279

Kent iemand nog/reeds andere mogelijkheden om mijn HTC PDA "netjes"i n de Insignia te bevestigen.

Waarom PDA ?
                                          Ik zit (te) veel zakelijk in de auto en heb dan graag alles handig bij de hand tijdens mijn reis: Agenda, E-mail, Internet.
                                          Navi is niet meer nodig omdat ik via het intro pakket straks DVD heb.

Alvast bedankt voor de moeite.

Comment

Working...
                                          X