Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
    Knappe configuratie!
    Je hebt Opel Eye. Ik heb gehoord dat de levering dan langer zou duren volgens de dealer?
    Klopt! Opel Eye is pas leverbaar vanaf april.... Informeer zeker eens bij uw dealer. Op duitse forums zijn er ook enkele die wachten omwille van de Opel Eye.

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
    Leveringsdatums zijn zelfs vervroegd geworden omdat de productie verhoogd is bij Opel. Mede daardoor verwachten enkele forumleden hun Insignia vroeger dan verwacht!
    Jaja, eerst drastisch vervroegd; in mijn geval zo'n 5 weken eraf om dan later er terug 2 weken bij te lappen... Kwestie van een mens een beetje om de tuin te leiden.
    Serieus nu: de productie is idd opgedreven met het ingevoerde zaterdagwerk ed: naar mijn oordeel zijn de leveringen een 3-tal weken vervroegd.
    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
      Klopt! Opel Eye is pas leverbaar vanaf april.... Informeer zeker eens bij uw dealer. Op duitse forums zijn er ook enkele die wachten omwille van de Opel Eye.

Jaja, eerst drastisch vervroegd; in mijn geval zo'n 5 weken eraf om dan later er terug 2 weken bij te lappen... Kwestie van een mens een beetje om de tuin te leiden.
      Serieus nu: de productie is idd opgedreven met het ingevoerde zaterdagwerk ed: naar mijn oordeel zijn de leveringen een 3-tal weken vervroegd.
      Ik heb die van mij besteld op 4 december, levering was voorzien voor einde maart. Nu heb ik via Opel Belgium (ik ben ex werknemer) vernomen dat hij volgende week in produktie gaat. Mijn dealer verwacht hem de 5de week. Eerst zien natuurlijk...

Comment

• Opel eye leek mij een leuke gadget alleen toen ik er achterkwam dat hij maar enkele borden kon "zien" heb ik het idee maar laten varen. Gelukkig, anders had ik dus nog langer moeten wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
          Leveringsdatums zijn zelfs vervroegd geworden omdat de productie verhoogd is bij Opel. Mede daardoor verwachten enkele forumleden hun Insignia vroeger dan verwacht!
          IK heb hier in nederland net voor de kerst te horen gekregen dat mijn bestelde opel half februari de band op zou gaan en dat hij dan begin maart geleverd zou worden, ik hoop natuurlijk op sneller zoals hier boven beschreven, maar wanneer is dat ingegaan dat "sneller" leveren?

Comment

• Eind novenber, begin december hebben ze de productie verhoogd. Staat hier in de tread van de insignia. Dus ik vermoed dat ze daar ook rekening mee gehouden hebben toen ze de productiedatum gegeven hebben.
            2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
            2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
            2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Op Duits forum vandaag teruggevonden:

Die Lieferzeiten für Insignias mit AFL+ und 20" Rädern verlängern sich leider um 4 Wochen

Aussage
              Stand vom 10.01.2009

Dat is nu reeds de 2de maal dat ze dit melden; de eerste keer was het vals alarm... hopelijk nu ook?
              Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
              Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Klinkt niet best voor de levertijd. Ik krijg 20 inchers en ook nog de nieuwe 1.6 turbo.........ach, heb ik wat om naar uit te kijken.
                Last edited by ; 11/01/2009, 11:22.

Comment

• Ik ga er mij niet te druk over maken.Als het zo is zal er toch niet veel aan te veranderen zijn.Zolang het maar min of meer aanvaardbare wachttijden zijn kan ik er wel mee leven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                    Op Duits forum vandaag teruggevonden:

Die Lieferzeiten für Insignias mit AFL+ und 20" Rädern verlängern sich leider um 4 Wochen

Aussage
                    Stand vom 10.01.2009

Dat is nu reeds de 2de maal dat ze dit melden; de eerste keer was het vals alarm... hopelijk nu ook?

Bij opel nederland weten ze van niks evenmin bij m`n opel dealer!
                    Dus geloof er niet zo veel van we zien het wel.....

Comment

• Een ongelooflijk knappe wagen de nieuwe Insignia! Gisteren voor het eerst in het donker zien rijden, werkelijk een van de knapste designs in zijn klasse van de laatste jaren.

Comment

• Gisteren weer eentje zien rijden.
                        Hebben alle diesels maar 1 uitlaat? Verprutst toch een deel van de achterkant, vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                          Gisteren weer eentje zien rijden.
                          Hebben alle diesels maar 1 uitlaat? Verprutst toch een deel van de achterkant, vind ik
                          Yep, en dan heb je het over een cosmo uitvoering.

Edition: geen zichtbare (weggewerkte) uitlaat.
                          Cosmo: 1 zichtbare uitlaat, benzine turbomotoren 2 zichtbare uitlaten.
                          sport: de benzine turbo motoren, 2 zichtbare uitlaten.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                            Yep, en dan heb je het over een cosmo uitvoering.

Edition: geen zichtbare (weggewerkte) uitlaat.
                            Cosmo: 1 zichtbare uitlaat, benzine turbomotoren 2 zichtbare uitlaten.
                            sport: de benzine turbo motoren, 2 zichtbare uitlaten.
                            Zo een dubbele (links - rechts) uitlaat ziet er wel goed uit!
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Had nu ook twee uitlaten links en rechts van de vectra 2.2 dus nu maar een 2.0 turbo sport besteld en ook weer met twee uitlaten, dit maakt de achterkant toch mooier om te zien.
                              Hopelijk word de insignia eind februari geleverd met de 20 inch wielen en het opc pakket + de andere extra optie pakketten
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 12/01/2009, 02:01.

Comment

• Ik had voor de symmetrie van de achterkant ook gerekend op de dubbele uitlaat links,rechts. Zeker in de Cosmo-uitvoering met zwaarste diesel,maar was totaal niet mogelijk. Enkel voor de configuraties zoals hierboven beschreven. Esthetisch toch een gemis vind ik.Zeker omdat hij overal dubbelgepijpt wordt afgebeeld(imago?!) lijkt het op willen maar net niet kunnen.

Comment

• Dubbel gepijpt maakt de auto zoveel mooier......daarom ben ik blij dat ik een 1.6 turbo krijg. BTW, wat is een rode toch mooi, kreeg alleen de vrouw niet overtuigd. Jammer trouwens dat de "sharkfin" niet meegespoten wordt, heb ik met m'n zwarte dus geen last van.
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by ; 12/01/2009, 10:14.

Comment

• Wat ik nog niet in het echt gezien heb is het niet lederen "sport" interieur. Eindelijk wat foto's dus, mooi stuur trouwens.
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En we hebben weer een test van de beauty.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                                        Dubbel gepijpt maakt de auto zoveel mooier......daarom ben ik blij dat ik een 1.6 turbo krijg. BTW, wat is een rode toch mooi, kreeg alleen de vrouw niet overtuigd. Jammer trouwens dat de "sharkfin" niet meegespoten wordt, heb ik met m'n zwarte dus geen last van.
                                        isda nu een 5deurs?
                                        vetten bak wel, zelden dat ik ne rooie zo mooi vin zonder dat er een steigerend paard opsta

Comment

Working...
                                        X