Oorspronkelijk geplaatst door daffeh
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenNee, de 5 deurs herken je aan de ruitenwisser achterop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenJe kan nu ook kiezen om de ruitwisser weg te laten bij de 5-deurs.
Comment
-
Ja, kan je ook al kiezen in de CC van Opel.be.
Het is misschien minder mooi, maar het zal wel een nut hebben dat het er op staat. Daarom heb ik die bij mijne ook gewoon laten staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenJe kan nu ook kiezen om de ruitwisser weg te laten bij de 5-deurs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenSnap het nut ook niet van die wisser, stand van de achterruit van de 5 deurs verschilt toch nauwelijks t.o.v. de 4 deurs?
Comment
-
De nieuwe brochure van de Insignia staat online! Je kan hem hier bekijken! Hopelijk ligt hij ook vlug bij de dealers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenJe kan nu ook kiezen om de ruitwisser weg te laten bij de 5-deurs.Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten... Jammer trouwens dat de "sharkfin" niet meegespoten wordt, heb ik met m'n zwarte dus geen last van.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Ik ben benieuwd. Met een lichte kleur (zoals mijne zilver grijze) is meegespoten misschien welk knapper.
Comment
-
Zou sowieso gespoten moeten zijn. 560 euro voor een kleur vragen en dan een plastiekje van ocharme 6 cm² niet mee spuiten.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Inderdaad gaat het knapper zijn. Maar moest het nu niet zo zijn zou ik dit helemaal geen ramp vinden. Er zijn nog meer zwarte elementen aan de auto.
Comment
-
Hoeveel op een rijtje?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenHoeveel op een rijtje?
5 links en 5 rechts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichteniemand vandaag opel news in de bus gehad?
staat achteraan ook een salonaanbod voor de insignia in .... best wel leuk vind ik..
weet iemand wat 'incl. DPF' wil zeggen?
en zou er nog iets af te krijgen zijn vd prijs die in het boekje vermeld staat?
Comment
Comment