Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Hier nog wat foto`s van de insignia.....de foto`s zijn gemaakt bij Auto Bleeker in Hengelo (Overijssel)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenLet vooral op de "sneeuwfoto" .Valt toch in 't niet, zo'n mercedes.
Eigenlijk zonde dat Opel eindelijk zo'n goede auto maakt (heb wel nog geen test gedaan maar al redelijk goede reviews gelezen) en niet wat meer doet aan het design ... zonde!
Het is absoluut geen lelijke auto, zou zelf niet erg vinden ermee te rijden voor ik kritiek krijg maar ze hadden er net iets meer mee kunnen doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten* wanneer? 30/12/2008
* uitvoering + motor? Sports Tourer Edition 2.0CDTI 81Kw
* AFL of 20-duims? AFL
* Voorziene levering? 30/04/2009 tot 15/05/2009
* Effectieve levering? ???1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenIdd lijkt fel op een Mercedes en als er nu één merk is waar ik niks van moet hebben ...
Eigenlijk zonde dat Opel eindelijk zo'n goede auto maakt (heb wel nog geen test gedaan maar al redelijk goede reviews gelezen) en niet wat meer doet aan het design ... zonde!
Het is absoluut geen lelijke auto, zou zelf niet erg vinden ermee te rijden voor ik kritiek krijg maar ze hadden er net iets meer mee kunnen doen!
Trouwens, als je vindt dat deze op een Mercedes gelijkt, dan ben ik het er niet mee eens. De Insignia is 1000x knapper!freude am fahren
Comment
-
Usb aansluiting bevind zich onder de armsteun.
Comment
-
In dat kleinste vakje bij de 12v aansluiting?
Ik vind het wel onlogisch om de 12v in dat klein vakje te plaatsen, als je deze wilt gebruiken om bv een gsm op te laden dan moet je een klein model hebben, mijn nokia past er niet in.
Vandaag de tourer nog eens vergeleken met mijn offertes van de A4, C5 en mondeo, dan komt deze opel er toch sterk uit. En dit terwijl ik had gezworen voor de A4 te gaan na 2 opel vectra's break. Had hier zelfs in eerste instantie geen offerte gevraagd
Comment
-
Neen, niet vanvoor. Onder de armsteun in het midden van de auto.
Net ook even in Autowereld gelezen, wel jammer dat er zoveel fouten in staan bij de uitrusting...
Comment
-
Volgens mij is dat gewoon schaduw. Heb zelf nog naar foto's zitten kijken van die velgen op een Insignia en daar is het gewoon dezelfde kleur. Als je op de 2de foto rechts boven kijkt, zie je het duidelijk.Last edited by Racingboy; 15/01/2009, 22:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenZou dat onder een Signum passen?
-edit- Insignia velgen: 8.5x20, ET45, steek 5x120
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenZou dat onder een Signum passen?
De steek is anders van een Insignia.
Ne signum heeft 5x110 en de Insignia 5x120.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Addict Bekijk BerichtenAls ik de koffer niet nodig had, zou ik niet twijfelen. Ik vind zowel de vier- als vijfdeurs heeeel mooi.
Waar bevindt zich de usb aansluiting? Kan toch beter de ipod gaan gebruiken om muziek in de wagen af te spelen tijdens langere tochten? Laadt de ipod dan ook op?
Comment
-
In autoweek staat een multitest van verschillende merken waaronder de insignia 2.0 turbo 4x4,
nu lees ik dat de insignia 2.0 turbo 4x4 zoveel brandstof /benzine verbruikt 12,8 l/100km,
dit is ruim 3,5 l meer dan de fabrieksopgave!!
Weet iemand of de 2.0 turbo zonder de 4x4 ook nog zuiniger is!
niet de fabrieksopgave want die weet ik wel...
Comment
-
daarnet op de Antwerpse ring een vrachtwagen vol met vauxhall insignia's gezien.
Ik had precies de indruk dat sommige velgen anders waren dan deze van opel. zou dit kunnen kloppen. Een aantal velgen herkende ik van hier maar er waren ook velgen bij die we volgens mij niet in de configurator kunnen kiezen
Comment
Comment