Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk denk niet dat GM zich in de financiële situatie bevindt om zo'n dure motoren in te kopen. Als je ziet dat ze al een stap terug zetten door de Fiats te vervangen door VM.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk denk niet dat GM zich in de financiële situatie bevindt om zo'n dure motoren in te kopen. Als je ziet dat ze al een stap terug zetten door de Fiats te vervangen door VM.Oorspronkelijk geplaatst door AW217GM-Record
Tijdens het eerste kwartaal van 2008 verkocht General Motors Europe 572.137 auto', een stijging met 9,6% in vergelijking met vorig jaar en meteen ook het beste cijfer ooit. En dat was vooral aan de groei in Centraal- en Oost-Europa te danken. In Rusland steeg de verkoop van Chevrolet bijvoorbeeld met 60%, die van Opel zelfs met 150%
bron : WWW.AutoWereld.be1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Proseat Bekijk BerichtenJa die ziet er wel mooi uit En ik vind Opel ook wel voordeliger geprijsd tegenover de andere merken. Als er een 1.9cdti met 150pk uitkomt zou dat wel een succes zijn. Krachtig en fiscaal aantrekkelijker tegenover een 2.0Tdi.Tijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichtenzal straks de motorisaties op forum zetten...er is zelfs een 1.9 cdti bi-turbodiesel van om en bij 190....jawel........190 pk....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk BerichtenDas toch ni eerlijk é.. Ik heb met mijne 1.7 CDTI 101pk... (momenteel toch nog )MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichtenzal straks de motorisaties op forum zetten...er is zelfs een 1.9 cdti bi-turbodiesel van om en bij 190....jawel........190 pk....
Dat is al de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenAccord voor mij. Honda producten zijn zowat de meest foutloze die er zijn. Spijtig dat zo weinig mensen er eentje rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichtenmotorisaties nieuwe insignia geen 1.9 maar 2.0 diesels1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenDus die 1.9 Bi Turbo diesel komt er niet dan?
Comment
-
Negen miljard voor nieuwe Opels
3 mei 2008 · Tekst Alexander Inia
General Motors gelooft in Opel en gaat het merk daarom alle mogelijkheden geven om de positie op de Europese markt te versterken. Hiervoor trekt GM in totaal negen miljard euro uit.
Van dat geld zal 6,5 miljard euro direct naar de ontwikkeling van nieuwe modellen en aandrijflijnen gaan. Tot 2012 moeten er maar liefst twintig nieuwe modellen op de markt komen. Opel hoopt hiermee op de belangrijke Duitse markt het marktaandeel te vergroten naar meer dan tien procent.
Onder de nieuwe Opels bevinden zich niet alleen verkoopkanonnen als de Insignia en de Astra, maar ook een elektrische auto. Hiervoor werken de Opel-ingenieurs momenteel intensief samen met de collega’s van Chevrolet. De elektrische Opel zal namelijk net als de Chevrolet Volt gebaseerd zijn op de E-Flex architectuur. De Opel Flextreme concept-car had de zelfde basis, maar waarschijnlijk wordt de elektrische Opel geen mpv.
Ook de productiefaciliteiten profiteren: er gaat 900 miljoen euro naar de fabriek in Rüsselsheim. Ook de fabrieken in Bochum, Kaiserslautern en Eisenach krijgen een financiële injectie.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
eindelijk de foto's van de opvolger van de vectra en signum! De signum krijgt jammer genoeg geen echte opvolger meer. De signum vond ik wel een knappe verschijning, maar het was een foute strategie. Te weinig mensen wachten namelijk op zo'n soort auto.
De insignia is een elegante auto geworden, die mee is met zijn tijd.
De snoet is wel wat braaf, maar dat stoort volledig niet.
De poep is veruit het mooiste aan de wagen, zoals iemand al zei, een beetje Bmw finishing touch kan nooit geen kwaad.
Het lijnenspel doet me denken aan de Mazda 6 (ook een compliment).
Spijtig is dat het interieur wat teveel amerikaanse peper heeft gehad, lelijk kan je het niet noemen. Maar ik heb zo'n beetje een boot gevoel door het dashboard dat doorloopt in de deuren. De vorige vectra had een simpeler interieur, maar ik denk dat de opel mensen dit wel liever zagen.
Al bij al wel een waardige opvolger voor de vectra/signum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGeneral Motors gelooft in Opel en gaat het merk daarom alle mogelijkheden geven om de positie op de Europese markt te versterken. Hiervoor trekt GM in totaal negen miljard euro uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moasje_style Bekijk Berichteneindelijk de foto's van de opvolger van de vectra en signum! De signum krijgt jammer genoeg geen echte opvolger meer. De signum vond ik wel een knappe verschijning, maar het was een foute strategie. Te weinig mensen wachten namelijk op zo'n soort auto.
Comment
-
Maar liefst zeven motoren (vier benzine- en drie diesel-motoren) zullen er in de Insignia geleverd gaan worden. Allemaal voldoen ze al aan de Euro 5 emissienormen. Ze zijn verkrijgbaar met een handgeschakelde zesversnellingsbak of in sommige gevallen ook met een zestraps automaat. De benzinemotoren variëren in vermogen van 85 kW/115 pk tot 191 kW/260 pk (V6). De drie nieuwe, direct ingespoten diesels hebben alle een cilinderinhoud van 2,0 liter en de vermogens variëren van 81 kW/110 pk tot 118 kW/160 pk. Later zal nog een zogenaamde ecoFLEX versie, aan het programma worden toegevoegd.
Ik heb nog nergens kunnen lezen dat de diesels van VM zullen zijn. ik hoop in elk geval voor de Opel lovers van niet...
Die V6 van Holden die ook in de Alfa's zit is ook geen cadeau imho
Comment
Comment