Oorspronkelijk geplaatst door lusto
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door egeltje Bekijk BerichtenThe rebel: werkt gij dan bij de transporteur daar in Tongeren?
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenVolgens het opvolgprogramma is hij donderdag daar toegekomen rond 15u om precies te zijn...
MAAR nogmaals, het kán idd zo zijn, dat jouw wagen wel degelijk in Tongeren staat..
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door egeltje Bekijk BerichtenHebt ge al Insignia 4-deurs 130pk technical grey met 18" zien passeren?
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenMéér dan één zelfs..
Mvg,
Comment
-
Ik ga in ieder geval morgen gaan kijken naar de tourer.
Wel jammer dat ik deze auto niet zal kunnen leasen, zal het al volledig zitten.
Ik had al een offerte laten maken voor tourer sport voor leasing maar dat idee heb ik al in de prullenmand mogen gooien.
Waanzinnig duur in leasing OMG , gewoon 102 euro boven m'n budget, een audi A4 avant met pack lifestyle plus zit daar gewoon 53 euro onder.
Mensen die ook het zelfde meegamaakt hebben hier?
Ik dacht dat hier ook Opel mannen zaten, enige idee waarom?
Comment
-
? Bij mij is de opel € 40/mnd goedkoper in lease dan de A4 avant , had A4 laten uitrekenen met lifestyle plus en lounge pakket, afneembare trekhaak.
Insignia cosmo is incl xenon, trailer pack,lederen sportzetels,...als je dan de standaardoptie's bij A4 zou optellen is de A4 zeker € 100/mnd duurder
Iemand een idee of je bij stilstand ook een DVD(film) kan bekijken als je het DVD800 navi systeem hebt? Bij de nieuwe Audi dvd navigatie zou dit mogelijk
zijn.
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Als je zo rond hoort wordt er veel lof gesproken over de Insignia. Vandaag al een paar keer vastgesteld1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIk heb zo'n uur geleden te horen gekregen dat de levering van de mijne voor 29/1 is
Ik heb hem besteld op 29/9/08.
Voorziene levering toen was half februari.
In december plots alles vervroegd... wagen ging op 2 januari geleverd worden.
Daarna werd het rond 9 januari.
Vorige week werd het rond 15 januari.
En nu..... 29 januari.
De data waar ik van spreek zijn de data die op het leveringsprogramma van de dealer staan. Op sommige momenten was de leveringsdatum reeds verstreken zonder dat er een auto stond.
Dus jah; we zien wel hé maar plezierig is anders
Ik hoop dat jullie levering vlotter verloopt!
Ik heb wel de 20-duims en de AFL genomen; misschien komt het daardoor.
Ik zou wel eens willen weten wie er allemaal 1 besteld heeft:
* wanneer?
* uitvoering + motor?
* AFL of 20-duims?
* Voorziene levering?
* Effectieve levering?
Op duits forum hebben ze dit in een kaderke gezet, wat systematisch aangevuld wordt. Ik ben niet zo technisch met forums. Mss een tip voor iemand
*12/01/2009
*editionke 110Pk tdci
*gewone 18ers via da pakket hè
*begin maart
* no idea
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenOok net terug van salon. Vrij veel volk rond de isgnia wat veel belooft ....
maar die "sport"zetels ... wat is daar sport aan?
Die zitten enorm slecht. Besproken met een verkoper en zei dat ik niet de eerste was met de opmerking maar dat het voor hun wel volstaat. Zou er echt geen mogelijkheid zijn betere te krijgen of is het te wijten aan het leer? Iemand een idee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door egeltje Bekijk Berichtenk geloof dat we stilaan al met 20 op ons nieuwe aanwinst zitten te wachten hier.
we hadden mss beter samen besteld en een dikke groepskorting gevraagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenAls je zo rond hoort wordt er veel lof gesproken over de Insignia. Vandaag al een paar keer vastgesteld
Comment
-
Tijdens de proefrit met de "cosmo" vond ik een ding irritant: die bult onderin de stoel , lendesteun?
Ik had 'm al minmaal gesteld maar toch voelde ik 'm nog.
Hoop dat het met de sportstoelen anders geregeld is.Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment