Oorspronkelijk geplaatst door Boosty
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Bad News! Ik kom net van bij de dealer(heb nog even mogen rijden)Ondanks eerdere berichten is er blijkbaar een verandering opgetreden in het productieschema.Door Opel-eye wordt de productie( en levering) met minstens 1 maand opgeschoven.Als ik het achterwege laat zou ik binnen 3 weken kunnen beschikken(mijn madam zei : wachten!).Dus ipv aftellen kan ik weeral optellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk BerichtenBad News! Ik kom net van bij de dealer(heb nog even mogen rijden)Ondanks eerdere berichten is er blijkbaar een verandering opgetreden in het productieschema.Door Opel-eye wordt de productie( en levering) met minstens 1 maand opgeschoven.Als ik het achterwege laat zou ik binnen 3 weken kunnen beschikken(mijn madam zei : wachten!).Dus ipv aftellen kan ik weeral optellen.
(mijn madam vant zelfde, kmag gene bestellen zonder, maar bij mij is da nog een paar maanden weg)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk BerichtenBad News! Ik kom net van bij de dealer(heb nog even mogen rijden)Ondanks eerdere berichten is er blijkbaar een verandering opgetreden in het productieschema.Door Opel-eye wordt de productie( en levering) met minstens 1 maand opgeschoven.Als ik het achterwege laat zou ik binnen 3 weken kunnen beschikken(mijn madam zei : wachten!).Dus ipv aftellen kan ik weeral optellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk BerichtenMorgen moet ik aan de OCO doorgeven welke velgen ik onder mijn insignia 1.8 businuss wil hebben, maar dat valt nog niet mee om uit te kiezen.
of
of
Ik denk zelf de onderste, en jullie ??
Comment
-
Ik vind de eerste goed voor iemand die niet sportief wil gaan, maar voor luxe. De 2 de vind ik mooist voor sport, maar de derde vind ik niet mooi...
Comment
-
Wist niet dat de station ZO mooi was.
Comment
-
Deju ja, zo'n rode ziet er echt wel goed uit.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ben er vandaag op het salon naar gaan kijken met mijn madame...en ik vind de kofferruimte ook tegenvallen. Ben dan een A4 gaan kijken en merkte geen verschil op.
Als ik vergelijk met mijn vectra break waar je bv een fiets zo in kan leggen als de zetels plat liggen...dat gaat me hier niet lukken vrees ik.
Daar de bon bij de leasefirma nog niet buiten is kan ik alle kanten nog op...heb gevraagd om hem niet te versturen zodat ik nog kan twijfelen, dubben, dromen,.....C5 en mondeo vond ik helemaal niets tegenover de insignia. Straks wordt het nog een 4-deurs of toch een A4?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDeju ja, zo'n rode ziet er echt wel goed uit.
Ga deze week de kleur voor mijn Sports Tourer vast leggen maar ik zit er serieus over te dubben.
Had op voorhand enkele voorkeuren namelijk Metro, Pannacotta, Silver Lightning & Technical Grey.
Op het Salon stonden 4 kleuren :
4 deurs in Silver Lightning
Sports Tourer in Technical Grey
Sports Tourer in Metro blauw
5 deurs in Myth Green
Na deze gezien te hebben ben ik nog meer gaan twijfelen.
=> Metro op het eerste gezicht niet mooi op het salon. Na een tijdje vond ik hem wel knapper. Het is even wennen denk ik. Was op voorhand mijn voorkeur en nu weet ik het niet meer zo
=> Pannacotta heb ik gezien bij de dealer in Genk. Is echt zeer mooi maar komt mij te streng over. Meer een kleur voor de 40 à 50-plussers. Ben zelf 34 en voel me 25
=> Silver Lightning op het salon was best wel knap bij de 4d maar heb mijn twijfels of hij ook wel knap is bij de sports tourer.
=> Technical Grey op het salon was knap maar heb gehoord dat 4 op 5 van de bestellingen deze kleur hebben en zelf ben ik toch iemand die niet graag met dezelfde kleur rijdt als de rest.
=> De Myth green vond ik dan weer verrassend op het salon. Mooier als op de minisite van de Insignia. Heb zelf nu een groene vectra B break en had eigenlijk op voorhand gezegd dat ik geen groene meer wou maar na deze nu gezien te hebben op het salon ben ik weer aan het twijfelen.
Vraagje : Wat vinden jullie de mooiste kleur van de reeks buiten het zwart, rood, royal blauw & wit (rij niet graag met deze kleuren)? Jullie mening kan mijn keuze misschien vergemakkelijken
p.s. zal straks kijken om nog wat foto's van de Insignia op het salon online te plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Addict Bekijk BerichtenBen er vandaag op het salon naar gaan kijken met mijn madame...en ik vind de kofferruimte ook tegenvallen. Ben dan een A4 gaan kijken en merkte geen verschil op.
Als ik vergelijk met mijn vectra break waar je bv een fiets zo in kan leggen als de zetels plat liggen...dat gaat me hier niet lukken vrees ik.
Daar de bon bij de leasefirma nog niet buiten is kan ik alle kanten nog op...heb gevraagd om hem niet te versturen zodat ik nog kan twijfelen, dubben, dromen,.....C5 en mondeo vond ik helemaal niets tegenover de insignia. Straks wordt het nog een 4-deurs of toch een A4?????
Daar zou ik toch serieus van verschieten, mijne fiets paste vroeger in mijne Vectra 5-deurs van 1992. (met de achterzetels plat)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenMijn Insignia staat in België! Hij staat in Tongeren bij de transporteur.
Alles is terug vervroegd; ik snap er niets meer van maar goed het is schitterend nieuws.
Verwachte levering is volgende week vrijdag 23/1.
Maar daar kunnen eventueel nog een paar dagen van af!
Net telefoon gekregen; morgen wordt hij afgezet bij de dealer!Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
mijne MTB past net in de vectra break, mijn wegfiets kan ik er bij wijze van spreken in gooien maar ik vrees of ik de fiets in zijn geheel in de tourer ga krijgen???
Alles hangt natuurlijk af van je zadelhoogte
En ik zet nu eenmaal mijn wegfiets niet graag op een fietsrekje, enkel uitzonderlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk BerichtenHet lijkt er wel op dat de Q5 & Q7 ook nog kleine verlichting heeft in de bumper maar ik weet niet of dit reflectoren zijn of lichten. En als het lichten zijn of het dan voor de gewone lichten is of ook voor de pinkers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FCB Bekijk BerichtenZopas mijne Insignia besteld.
Besteld : 19-01-2009
Uitvoering : 4-deurs, Cosmo, Zwart ,1.8 benzine , launchpack
AFL, 18"
levering : april / meiAudi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
Comment