Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    De Q7 heeft nog een extra lichtbalk in de bumper die aanspringt als de koffer geopend wordt... Dan gaan de achterlichten wel uit
    Ik had daarstraks op het salon de test gedaan met de lampen in het koffer.
    => 4 pinkers opgezet, brandde normaal achter
    => achterklep geopend, gaan de lampen in de klep uit en nemen de 2 lampen in het koffer de taak over.
    => De rode lampen zijn daadwerkelijk voor het normaal licht. Heeft de verkoper op het salon mij toch zo wijs gemaakt maar geloof hem wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FCB Bekijk Berichten
      Zopas mijne Insignia besteld.

Besteld : 19-01-2009
      Uitvoering : 4-deurs, Cosmo, Zwart ,1.8 benzine , launchpack
      AFL, 18"
      levering : april / mei
      Mooie keuze. Cosmo tov Edition is het geld wel echt waard.
      Kort vraagje : Waarom de 1.8 benzine en geen diesel of 1.6T?
      Gewoon vraagje uit nieuwsgierigheid

Comment

• Hoe staat het eigenlijk met het lijstje??
        Er zijn er hier toch al een pak meer die een Insignia hebben besteld.
        UPDATE
        Tot zover ik gevolg heb, heb ik dit:

Join the club

Wie heeft er eigenlijk al ene besteld?

1- Gtske
        2- desmet!
        3- Geff (ikzelf)
        4- arie26
        5- louisrr
        6- dirk59
        7- lusto
        8- adnkoks
        9- casbas
        10 PepeBel4
        11- McClane
        12- Racingboy
        13- PepeBel4
        Wie volgt nog

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Met die wachttijden allemaal...
          Ik heb vandaag gekocht en direct meegekregen

Insignia 4-deurs Sport Technical Grey

Voor 5 euro kon ik het niet laten

En ik was op het salon helemaal weg van de Metro SportsTourer wat een knappe combinatie
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
            Ik krijg mijn gewone stadsfiets in mijn AstraG 3deurske 't is wel nipt

Morgen ga'k ook is kijken op't autosalon
            Ik stak vroeger mijn MTB in mijn Mini!
            (]met het voorwiel eruit)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              Met die wachttijden allemaal...
              Ik heb vandaag gekocht en direct meegekregen

Insignia 4-deurs Sport Technical Grey

Voor 5 euro kon ik het niet laten

En ik was op het salon helemaal weg van de Metro SportsTourer wat een knappe combinatie
              €5 voor een mini? Amai dat is niet duur.

Idd Tourer en Metro zijn knappe combo maar na de Vectra Break in Metro wou ik toch wel een ander kleurtje.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Zojuist even een testrit kunnen maken met de 160pk diesel en automaat

Ik wou zeker in mijn volgende auto een automaat!!

Verdoemme ...nu heb ik er mee gereden en nu is het helemaal om zeep

PS iemand ne Vectra break kopen?

Comment

• Mc Clane schrijf mij ook ma bij u lijstje, das dus 14 ask goed geteld heb.
                  Ma volgens mij zijnt er al veel meer

Comment

• Betreft een lijst van Geff.

UPDATE
                    Tot zover ik gevolg heb, heb ik dit:

Join the club

Wie heeft er eigenlijk al ene besteld?

1- Gtske
                    2- desmet!
                    3- Geff (ikzelf)
                    4- arie26
                    5- louisrr
                    6- dirk59
                    7- lusto
                    8- adnkoks
                    9- casbas
                    10 PepeBel4
                    11- McClane
                    12- Racingboy
                    13- PepeBel4
                    14- Egeltje
                    Wie volgt nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      €5 voor een mini? Amai dat is niet duur.

Idd Tourer en Metro zijn knappe combo maar na de Vectra Break in Metro wou ik toch wel een ander kleurtje.
                      Ja het is dan ook een héél kleintje, voor schaal 1:43 betaalde je al direct 27 euro.
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Ik heb er ook ene besteld: 2.0T business Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          Nochthans is de koffer zonder dat de achterbank (540l.) is neergeklapt 10 liter groter dan de Vectra Break (530l.). Met neergeklapte achterbank bedraagt dit cijfer 1510l. tegenover 1850l. in de Vectra.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Addict Bekijk Berichten
                          Ben er vandaag op het salon naar gaan kijken met mijn madame...en ik vind de kofferruimte ook tegenvallen. Ben dan een A4 gaan kijken en merkte geen verschil op.
                          Als ik vergelijk met mijn vectra break waar je bv een fiets zo in kan leggen als de zetels plat liggen...dat gaat me hier niet lukken vrees ik.
                          Daar de bon bij de leasefirma nog niet buiten is kan ik alle kanten nog op...heb gevraagd om hem niet te versturen zodat ik nog kan twijfelen, dubben, dromen,.....C5 en mondeo vond ik helemaal niets tegenover de insignia. Straks wordt het nog een 4-deurs of toch een A4?????
                          De nieuwe ST is héél mooi geworden maar vindt het toch een beetje spijtig, de auto groeit tot 4,91m en het koffer wordt zomaar eventjes 340l kleiner als de zetels plat liggen. (Kofferinhoud van een middenklasser!!)
                          En ik weet dat ne mens da ni elke dag nodig heeft maar toch...

Voor sommige potentieele kopers vrees ik dat dat toch mee gaat spelen, van 'ruimtewonder' in z'n klasse (Vectra break) tot matig koffervolume als je de afmetingen van de wagen ziet (Insignia ST), zoals Addict bvb...
                          2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
                            De nieuwe ST is héél mooi geworden maar vindt het toch een beetje spijtig, de auto groeit tot 4,91m en het koffer wordt zomaar eventjes 340l kleiner als de zetels plat liggen. (Kofferinhoud van een middenklasser!!)
                            En ik weet dat ne mens da ni elke dag nodig heeft maar toch...

Voor sommige potentieele kopers vrees ik dat dat toch mee gaat spelen, van 'ruimtewonder' in z'n klasse (Vectra break) tot matig koffervolume als je de afmetingen van de wagen ziet (Insignia ST), zoals Addict bvb...
                            Bwaa uiteindelijk heb ik nu een excuus om mijn wagen niet meer te gebruiken als verhuiswagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                              Ja het is dan ook een héél kleintje, voor schaal 1:43 betaalde je al direct 27 euro.
                              Heb je dat miniatuurtje op het salon gekocht, waar dan, want vrijdag ga ik ook en ik wil er ook zo één .

Comment

• Was Opel-eye?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  Was Opel-eye?
                                  Een cameraatje aan je voorruit die de duidelijke vaste snelheidsborden leest en ze dan tussen de snelheidsmeter & toerenteller op een schermpje plaatst zodat je zeker weet hoe hard je er mag rijden.

Toegevoegd nog wat algemene foto's van het salon. Niet zo veel maar leuk
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                    Een cameraatje aan je voorruit die de duidelijke vaste snelheidsborden leest en ze dan tussen de snelheidsmeter & toerenteller op een schermpje plaatst zodat je zeker weet hoe hard je er mag rijden.

Toegevoegd nog wat algemene foto's van het salon. Niet zo veel maar leuk
                                    Thx! En de keren dat hij het niet leest het aan je rekker hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Thx! En de keren dat hij het niet leest het aan je rekker hebben.
                                      Yep.
                                      Maar heb een TomTom en die geeft ook al aan hoe hard je ergens mag rijden.
                                      Klopt ook niet steeds dus je moet gewoon blijven opletten.

Daarom dat die optie mij niet veel zegt. Je moet toch gewoon blijven opletten.
                                      Is een leuke gadget maar ........
                                      Als je het voor 100% kan vertrouwen dan is het de moeite maar als hij 1 maal op 100 iets fout of niet aangeeft dan kon wel eens de flits langs de baan staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                        Mooie keuze. Cosmo tov Edition is het geld wel echt waard.
                                        Kort vraagje : Waarom de 1.8 benzine en geen diesel of 1.6T?
                                        Gewoon vraagje uit nieuwsgierigheid
                                        Doe te weinig kilometers (+/- 15.000)

Comment

Working...
                                        X