Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bartdp Bekijk Berichten
    heb de sports tourer eens grondig bekeken op salon.
    De koffer valt toch tegen als je het naast een Ford mondeo zet.
    Het probleem zit hem in de laadopening, Die kon toch een pak beter.
    Ik dacht aan beige leder maar ga ga dit niet doen mits de koffer ook in het beige is en de zetels vrij snel vuil zullen zijn.
    Persoonlijk vind ik de ST een mooie comfortabele wagen die hoog scoort in zijn segment maar helaas kan dit niet gezegd worden van de koffer.
    Ik moet er eens goed over nadenken.... want die Mondeo is toch praktisch maar heeft dan bepaalde dingen van de insignia niet....

Moeilijke keuze!!!!
    Ik wil je het maar meegeven maar er is daadwerkelijk een verschil tussen de mondeo & Insignia. Misschien dat het koffervolume iets groter is bij de mondeo en als dat het belangrijkste is voor je dan denk ik dat de Mondeo de beste keus is.
    Wil je qua design een mooi rechtlijnig koffer dan zit je toch beter bij de Insignia Sports Tourer & 5drs.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 10/02/2009, 17:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
      @ Jackie 74

i.v.m. de kleuren...mijn mening..zwart staat hem beeldig maar daar zie je alles op..das de mindere kant..
      metro is mooi maar toch ben ik er niet helemaal voor gewonnen..
      gisteren ook voor het eerst int echt ne groene gezien en da viel me eerlijk gezegd toch tegen..en ook ne silver lightning gezien en dat viel dan weer wel beter mee dan verwacht..ik heb er de mogelijkheid technical grey zelfs door geschrapt..
      jij twijfelt alleen over de kleur..ik breek ook nog mn hoofd over de uitvoering..
      Merci voor je mening.
      Uitvoering heb ik ook lang over nagedacht maar heb daarover nu de knoop doorgehakt.
      Nu alleen de kleur nog potverdorie . Niet simpel.
      Denk dat ik blijf bij mijn eerste keuze en ga voor de Metro kleur.
      Eens kijken wat mijn dealer zegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• UPDATE
          Tot zover ik gevolg heb, heb ik dit:

Join the club

Wie heeft er eigenlijk al ene besteld?

1- Gtske
          2- desmet!
          3- Geff (ikzelf)
          4- arie26
          5- louisrr
          6- dirk59
          7- lusto
          8- adnkoks
          9- casbas
          10 PepeBel4
          11- McClane
          12- Racingboy
          13- PepeBel4
          14- Egeltje
          15- FCB
          16- 2.0T
          17-JohnnyGazet
          Wie volgt nog

En mij ook!!!( maar moet nog op zijn ogen wachten)
          Last edited by ; 20/01/2009, 13:01. Reden: untagged

Comment

• Je dient wel de post te untaggen want anders is het voor de volgende moeilijker de lijst te quoten
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door desmet! Bekijk Berichten
              ik vind hem vet, maar buiten mijn budget! (denk ik)
              Verkeerd gedacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                Zojuist even een testrit kunnen maken met de 160pk diesel en automaat

Ik wou zeker in mijn volgende auto een automaat!!

Verdoemme ...nu heb ik er mee gereden en nu is het helemaal om zeep

PS iemand ne Vectra break kopen?
                Ok en ervaring? Verbruik? Heb je iets meer info. Ik ga vanavond een 160pk manueel rijden en zal hier dan mijn opmerkingen neerzetten zoals ik dat ook gedaan heb in de A5-topic bijvoorbeeld.
                Is me hier vooral te doen om de automaat dan.

Grtz.

Comment

• Gisteren samen met mn pa z'n nieuwe leaseauto besteld Het ging tussen de Skoda Superb en de Opel Insignia. Het is de Insignia geworden....

Eerst zou het deze worden:

Opel Insignia 1.6T Business (sedan)
                  Opties:

- Metallic lak: Pomegranate Red
                  - Intro pakket: navi, 18" 13-spaaks velgen
                  - Seat comfort pakket 2
                  - Schuif/kanteldak
                  - Mistlampen voor
                  - Af-fabriek trekhaak, wegklapbaar incl. Trailer Stability Program

Het is uiteindelijk de volgende geworden:

Opel Insignia 1.6T Executive (sedan)
                  Opties:

- Metallic lak: Pomegranate Red met zwarte bekleding icm Piano Black inlegstukken.
                  - Schuif/kanteldak
                  - Af-fabriek trekhaak, wegklapbaar incl. Trailer Stability Program

Aangezien de vorige opties standaard op de Executive zitten. En t uiteindeljike verschil tussen de Business en de Executive 20 euro netto per maand uit kwam, heeft hij voor de Executive gekozen De Executive had daarbij nog wat standaard extra's zoals half leder, gescheiden clima, stoelverwarming, bestuurders stoel met geheugen en voor t uiterlijk zichtbare uitlaten L+R...

Het enige verschil is t navigatie systeem, daar zit dan een Navi 500 ipv de 800 in. Dus geen Europa op een DVD, maarja, dat gebruikt hij toch niet

Ben benieuwd wat de levertijd zal worden....
                  Last edited by ; 20/01/2009, 11:30.

Comment

• Wat mij opviel aan koffer van insignia ST is dat er zogezegd een dubbele laadvloer is maar dat het vak infeite een verloren vak is.
                    Persoonlijk heb ik gekeken naar de afdekking van het reservewiel en dit gebeurd bij de ST ook met een hard board waarvan het losmaken voor het reservewiel toch niet zo evident is.
                    Het volume is niet zo een verschil tss mondeo en ST maar het is vooral de laadopening die de ST minder praktisch maakt.

Eens over slapen. Nu weet ik nog niet of ik 130pk of de 160 moet nemen...

Groeten

Comment

• ik was vooral teleurgesteld in de ruimte achterin. waarom hebben ze die wielbasis zo kort gehouden?
                      Last edited by woumans; 20/01/2009, 12:03.
                      Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                      "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Ik neem aan dat toch wel enkele mensen hem in leasing zullen nemen.
                        Was dit makkelijk in het budget te krijgen en in vergelijking met andere wagens?

Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          Je dient wel de post te untaggen want anders is het voor de volgende moeilijker de lijst te quoten
                          Excuus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                            ik was vooral teleurgesteld in de ruimte achterin. waarom hebben ze die wielbasis zo kort gehouden?
                            Tja is een keuze hé en meer plaats dan in sommige andere bolides (die ik persoonlijk dan wel knapper vind zoals de A5).
                            Andere kant heb je de Mondeo waar enorm veel ruimte is.
                            Ik denk dat het een persoonlijke keuze is.
                            Ik heb in mijn A4 3 of 4 keer meer dan 2 volwassenen meegenomen en in mijn bmw coupé 1 keer 4 man en that's it.
                            Voor mij hoeft veel plaats achteraan niet want met mijn 1m90 is er meestal toch geen ruimte achter mij

Comment

• Ik vind persoonlijk bij de Sport Tourer die lampen die achter de achterklep zitten, die branden zodra de klep opstaat er echt niet uitzien :S Verder een mooie auto, maar dat vind ik echt een misser....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas20VT Bekijk Berichten
                                Ik vind persoonlijk bij de Sport Tourer die lampen die achter de achterklep zitten, die branden zodra de klep opstaat er echt niet uitzien :S Verder een mooie auto, maar dat vind ik echt een misser....
                                Dat viel mij ook op..; 't is mss maar een detail, maar konden ze daar dan echt geen (mooiere) oplossing voor vinden?
                                freude am fahren

Comment

• Deju he, hoe meer ik die break (sports tourer is het zeker?) zie, hoe mooier ik hem begin te vinden.
                                  Maar vind de sedan toch nog steeds de mooiste, terwijl ik bij de Vectra net de GTS (5-deurs) de mooiste vond.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik begrijp niet zo goed waarom ze niet met led's gewerkt hebben voor zowel achterlichten in de kofferklep als voor de lichten die in de koffer zelf zitten.
                                    Heb geïnformeerd hoe de lampen moeten vervangen worden in de achterklep en dit is toch niet zo eenvoudig. Er was sprake van het feit dat de lichtunit zou moeten gedemonteerd worden.
                                    2 de punt is dat beide deksels aan de zijkanten van de koffer ook niet nodig waren.
                                    Beide 'deurtjes' aan de linkse en rechtse zijde van koffer zijn geen opbergvakken maar toegangsgaten om de lampen te vervangen van de lichten in de koffer.

Comment

• Nadat we gisteravond via internet de leaseauto (insignia 1.6T) hadden besteld werd me pa vandaag gebeld met de mededeling dat het een diesel moest worden aangezien hij 42.000km per jaar rijdt. Waarop me pa antwoorde dat hij dat niet wilde en een benzine auto wilde rijden, omdat hij de diesel teveel herrie vond maken.... Toen kreeg hij als reactie dat hij dan t verschil zelf bij zou moeten leggen. Waarop hij weer vraagt hoeveel is dat dan?

Bleek dat het € 1,19 per maand extra kost om benzine te rijden! haha Dus t is een benzine geworden...

Comment

• Enfin blijkbaar geen leasings reacties.
                                        Nog een kleine update ik moet minder opleggen voor een Audi A6 berline met bussines pack dan voor een sports tourer, exit Insiginia.

In ieder geval allemaal heel veel plezier ermee is een heel mooie auto.

Comment

• Juist terug van het autosalon.
                                          Wat me opviel was dat de antenne verschilde van auto tot auto. Eerst dacht ik dat hij meegespoten was in koetswerkkleur, maar de kleur kwam niet overeen. Vooral bij de blauwe ST viel dat op.

Heb het salon rondgelopen en mijn ogen goed de kost gegeven en naar de concurenten van de Insignia gekeken. Ben nog steeds overtuigd dat ik de beste keuze heb gemaakt
                                          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Working...
                                          X