proficiat, wordt een klassebak!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk BerichtenKlein vraagje: dat veranderen van kleur van het dashboard van blauw naar rood, zit dat standaard op elke opel of enkel bij sommige versies of is dat alleen als je flexride neemt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk BerichtenKlein vraagje: dat veranderen van kleur van het dashboard van blauw naar rood, zit dat standaard op elke opel of enkel bij sommige versies of is dat alleen als je flexride neemt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc200 Bekijk BerichtenMag dat hier verteld worden waar die goede garage in Limburg gelegen is?
Ik zou het graag willen weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk BerichtenWat heb je nog gekregen voor uw Vectra Break? Ikzelf heb een Vectra Break van 10 jaar met 191.000 kilometer op de teller. Normaal ben ik pas tegen het einde van het jaar van plan een insignia te bestellen, maar als ze een nu een heel goede prijs geven voor mijn huidige wagen, kan het misschien vroeger .
Volgens de dealer kon hij zo'n wagen niet meer zelf tweedehands verkopen en verkocht hij deze door aan een Pool die ze dan in het Oostblok verkocht. "Wat mijn dealer krijgt krijg jij dan ook", had hij gezegd (Misschien met een korreltje zout nemen)
Ik krijg nog 2945 euro voor mijne. Ik vind dat een redelijke prijs. Heb het merendeel alleen in de auto gezeten maar wel duchtig de koffer gebruik. De auto had ook een serieuze kras die liep van de wielkast links tot en met mijn achterdeur. Wat deukjes in de flank en kleine roestvorming aan één van de achterste zijruiten.
Ook een accidentje mee gehad waardoor de auto achter is moeten recht getrokken worden en ik een volledige nieuwe achterklep heb gekregen.
Dus al bij al mag ik niet klagen.
Voor die auto van jou, als hij in goede staat is en niet mankeert , denk ik dat je nog wel een 4000 à 4500 euro moet voor krijgen. Mijn persoonlijke mening toch.
Als ik jou was zou ik echt niet wachten tot het einde van het jaar om een Insignia te bestellen. Ik heb hem gisteren besteld, krijg hem hoogstwaarschijnlijk pas begin juni maar profiteer nu wel van de vele acties en salonvoordelen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelken Bekijk BerichtenIdd gunther en rik hebben mij ook ne droomprijs gegeve voor de mijne vier jaar oud en als ik hem binnenlever circa 95 000 km of mss meer.
Ik heb de vier deur genomen in pannacota kleur
maar al vijftien verkocht slik... ik dacht weer eens te gaan bij één van de weiningen te zijn hihi.
ps voor wanneer kan de uwe geleverd worden bij mij zei gunther ongeveer eerste week van maart maar dat duurt nog zooooolang....
grtn
Gunther had mij al gezegd dat een jonge gast een Insignia in Pannacota kleur had gekocht daar ikzelf aan het twijfelen was ivm de kleur, de Pannacota ook wel mooi vond maar na hem gezien te hebben in de showroom van Opel Geurts in Genk vond ik hem zelf meer voor een wat ouder publiek. Persoonlijke mening hé maar gelukkig heeft iedereen een andere mening want anders reden we allemaal met een rode Insignia rond . Heb nu de Metro kleur besteld. Kan ook tegen vallen hé maar op het salon stond hij in deze kleur en vond ik best knap. Zeker met de donker getinte achterruiten.
Heb je die Insignia bij Geurts gezien in de Pannacota kleur? Anders moet je maar eens gaan kijken. Staat aan het venster.
Alleen zullen we niet zijn. Leyssen had dit jaar gemiddeld één Insignia per dag verkocht en ook aan klanten die nog nooit Opel hadden gereden. Meeste komen van BMW, Audi & VW af en vinden nu hun gading in het knappe design en de zeer goede prijs van de Insignia
Comment
-
Ik heb gisteren ermee proef gereden (zonder flexride) en zo met de witte verlichting is hij ook wel best knap daar de rest van de lichtjes in de wagen rood zijn.
Rood aan de tellers is dan wel sportiever hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc200 Bekijk BerichtenMag dat hier verteld worden waar die goede garage in Limburg gelegen is?
Ik zou het graag willen weten.
Zelf ben ik daar 9 jaar trouwe klant en heb nog maar weinig te klagen gehad.
Heeft ook de laatste jaren al verschillende prijzen gehaald als verdeler van Opel.
Comment
-
De Insignia verkoopt als zoete broodjes. Meer dan wat Opel had verwacht.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelken Bekijk BerichtenCodex ik zou eens voor de nieuwsgierigheid gaan vrage; vraag dan wel achter gunther die maakt u normaal gezien dalijk ne mooie prijs
voila beetje reclame voor mijn garage daar ik niet tevreden was bij mijn eerste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenEen paar vragen over wat ik in gedachten heb - graag reactie van de Opel Insignia kenners
Insignia 5 deur Sport 2.0 CDTI 160 / 6 bak
Black sapphire
Launchpakket
Lederen interieur
Bi-Xenon
Bandenspannings
Alarm
Zicht/licht pakket
Bluetooth
Infinity sound
Geen achterruitenwisser
20” Design 63 OPC
Welke zaken ontbreken of kan ik eventueel weglaten?
Ik vind de motor zeer limiet maar testwagen had maar 2.000km en dus moeilijk over te oordelen -Wellicht valt hij nog te chippen om naar 190pk of meer te gaan.
Audio is niet genoeg maar heeft iemand al infinity gehoord anders koop ik beter iets apart.Infinity lijkt redelijk op papier maar in reality?
BT nodig?
Andere?
Thx!
Nee, echt. Zeer mooie keuze.
Waarom geen achterruitwisser? Is toch wel handig met zo schuine achterruit. Het zicht achteruit is al niet zo geweldig, mede door het knappe design, en dan is een schoon geveegde ruit toch wel handig denk ik. Bij een zwarte kleur van de wagen gaat die ook niet opvallen denk ik.
Zicht/licht pakket is standaard als je de Siena leren zetels neemt (staat zo toch in de car configurator). Moet je niet extra betalen
Bluetooth : Zit je veel in de wagen beroepshalve? bv ben je een vertegenwoordiger die veel op de baan rijdt? Ik heb dit niet gekozen daar de 300 euro voor hetgeen ik rijd (ongeveer 1.5 uur per dag) en de hoeveelheid dat ik gebeld wordt toch wel veel is. Ik heb gewoon een bluetooth oortje waarvan ik tevreden ben.
Denk aan de extra inschrijvingstaksen & verzekering als je de 160pk besteld. Zijn niet min.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDe Insignia verkoopt als zoete broodjes. Meer dan wat Opel had verwacht.
We gaan met veel Insignia's op de weg zijn denk ik.
Maar ja als Opel fan vind ik dat wel plezant. Wat Insignia's met elkander vergelijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk BerichtenYep, mijn garage had zelfs voor de introductie van de Insignia niet echt een opendeurdag gehouden, zoals hij voor de laatste Vectra dat wel had gedaan, maar hij zegt dat de opkomst enorm is, de interesse zeer groot, de reacties zeer lovend & de bestelling dubbel zo veel als bij de introductie van de laatste Vectra.
We gaan met veel Insignia's op de weg zijn denk ik.
Maar ja als Opel fan vind ik dat wel plezant. Wat Insignia's met elkander vergelijken1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenToch wel een beetje positief nieuws voor GM. Als ze daar maar eens beseffen wat ze aan Opel hebben.
Opel is ng één van de steunpilaren van GM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenDe mijne is ondertussen geleverd!!!
Zie mijn topic onder 'Voorstellen' voor foto's.
Heb je al meer foto's? Des te meer, des te beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenHeb je al meer foto's? Des te meer, des te beter.
Vrijdag een dagje verlof genomen
Maar man, man wat een auto! Ik ben in de wolken.
Die dvd 800 is echt wel top! Enorm makkelijk in de bediening en de mogelijkheden... even een italiaans restaurant zoeken of een chinees die kindvriendelijk is, zelfs foto's van bezienswaardigheden.
In het display tussen de tellers kan je je snelheid digitaal laten tonen.
Het starten, gewoon de sleutel draaien, vlug loslaten en hij 'demarreert' tot de motor op gang is.
De AFL+ is zalig, wat een zicht
De tacho in het rood bij sportinstelling = prachtig!
De koffer: met een druk op de knop gaat hij open.
De 160pk is echt wel vinnig; zelfs al kom ik van een 150pk Vectra GTS. Ik heb de indruk dat het koppel toegenomen is. Over luidruchtigheid gesproken, ik vind hem echter niet luidruchtig.
De wagen heeft minder onderstuur dan de vectra.
Kortom ik ben supertevreden. Mijn Insignia overstijgt mijn verwachtingen.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenNee, zal voor dit weekend zijn, ben begonnen met hem op te poetsen.
Vrijdag een dagje verlof genomen
Maar man, man wat een auto! Ik ben in de wolken.
Die dvd 800 is echt wel top! Enorm makkelijk in de bediening en de mogelijkheden... even een italiaans restaurant zoeken of een chinees die kindvriendelijk is, zelfs foto's van bezienswaardigheden.
In het display tussen de tellers kan je je snelheid digitaal laten tonen.
Het starten, gewoon de sleutel draaien, vlug loslaten en hij 'demarreert' tot de motor op gang is.
De AFL+ is zalig, wat een zicht
De tacho in het rood bij sportinstelling = prachtig!
De koffer: met een druk op de knop gaat hij open.
De 160pk is echt wel vinnig; zelfs al kom ik van een 150pk Vectra GTS. Ik heb de indruk dat het koppel toegenomen is. Over luidruchtigheid gesproken, ik vind hem echter niet luidruchtig.
De wagen heeft minder onderstuur dan de vectra.
Kortom ik ben supertevreden. Mijn Insignia overstijgt mijn verwachtingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk BerichtenAlé als ik dat allemaal lees zijn mijn verwachtingen nog groter geworden. Vandaag mijn dealer bezocht en te horen gekregen dat hij klaar staat voor transport, wss volgende week afhalen1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
Comment