Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maar die Holden V6 is wel een zeer betrouwbaar blok....En ja,spijtig genoeg komen de motoren wel van VM....
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• VM????

Comment

• zie post 113 http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=113
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• De Vauxhall Insignia:

Opel maakt zoals iedereen weet al sinds WO II deel uit van een Amerikaans autoconcern die zijn 'Jan-met de pet auto'in Continentaal Europa onder de naam Opel op de markt brengt. Op de eilanden (lees ook wel rechtssturend) worden de modellen onder de naam Vauxhall verkocht. In Australie onder de naam Holden en ja hoor... In Noord amerika zijn ook veel van deze modellen verkrijgbaar onder de naam Saturn. Tot slot is GM ook in zuid Amerika actief en en wel onder de naam Chevrolet.

Dit laatste is verwarrend, want marketingtechnisch is het niet helemaal duidelijk hoe de scheiding loopt tussen de merken Saturn, Chevrolet, Opel, Holden en vergeet ook niet Daewoo. Holden verkoopt bijvoorbeeld Astra's maar ook Epica's!
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• zolang ze de aandeelhouders maar content houden zeker... maar het nieuws van die 9 miljard klinkt toch goed imho

Comment

• Ik ben er niet echt weg fan...beetje een fantasieloos design. Wachten tot ik hem irl zie.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                Ik ben er niet echt weg fan...beetje een fantasieloos design. Wachten tot ik hem irl zie.
                fantasieloos??? are you drunk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  fantasieloos??? are you drunk?
                  Ja misschien een beetje verkeerd uitgedrukt van me. Ik ben er in ieder geval niet zot van. Maar ieder zijn ding he.
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Ja misschien een beetje verkeerd uitgedrukt van me. Ik ben er in ieder geval niet zot van. Maar ieder zijn ding he.
                    irl kan hem misschien nog meer tegenvallen .
                    ik heb dat al veel ervaren bij verschillende merken .
                    de scoopfotos---->woehoe!!!
                    irl ---->

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                      irl kan hem misschien nog meer tegenvallen .
                      ik heb dat al veel ervaren bij verschillende merken .
                      de scoopfotos---->woehoe!!!
                      irl ---->
                      Haha ja dat is inderdaad waar. Maar soms is het ook precies andersom. Wat wel vaak zo is, is dat de auto's op de persfoto's dikke velgen en de meest uigebreiden pakketten hebben en als je ze dan in standaard trim en 16 inch velgen ziet dan
                      sigpic

Comment

Ja als je voor de Ster bent hou je zeker niet van Opel ik ben in een Opel geboren maar ik hou ook van de Ster maar mijn bruintje wil dat niet trekken

Comment

Haha ja dat is inderdaad waar. Maar soms is het ook precies andersom. Wat wel vaak zo is, is dat de auto's op de persfoto's dikke velgen en de meest uigebreiden pakketten hebben en als je ze dan in standaard trim en 16 inch velgen ziet dan
                          tzou spijtig zijn dat ze zoiets in 16" gaan zetten
                          hier moet minstens 17" op .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                            tzou spijtig zijn dat ze zoiets in 16" gaan zetten
                            hier moet minstens 17" op .
                            sowieso 17" standaard vectra en signums zijn bij mijn weten ook op 17" schoeisel

Comment

• ik vind het kleur die hij op de foto's heeft wel nog geslaagd! en de velgen trouwens ook!

het interieur mocht toch wat vierkanter vind ik! het is een beetje te vloeiend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                sowieso 17" standaard vectra en signums zijn bij mijn weten ook op 17" schoeisel

16 enkel vanaf de cosmo 17

Toen ik in 2006 mijne kocht was 17 enkel standaard op de break sport, en de gts sport
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                  16 enkel vanaf de cosmo 17

Toen ik in 2006 mijne kocht was 17 enkel standaard op de break sport, en de gts sport
                                  mja ik zou sowieso altijd de hoogste uitrusting nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                                    Ja als je voor de Ster bent hou je zeker niet van Opel ik ben in een Opel geboren maar ik hou ook van de Ster maar mijn bruintje wil dat niet trekken
                                    Ster? Bruintje?

Wat is dat hier allemaal voor vetzakkerij?

Comment

• Gaat er iemand naar Londen voor het autosalon daar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        Ster? Bruintje?

Wat is dat hier allemaal voor vetzakkerij?

Ster is Mercedes en bruintje is mijn portemonaie

Comment

• ik snap iets ni... in aw, ag en p-magazine staat dat opel de interieurfoto's nog niet wil vrijgegeven... de foto's die wij hier dan hebben zijn impressie's ofwa?

Comment

Working...
                                          X