maar die Holden V6 is wel een zeer betrouwbaar blok....En ja,spijtig genoeg komen de motoren wel van VM....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
De Vauxhall Insignia:
Opel maakt zoals iedereen weet al sinds WO II deel uit van een Amerikaans autoconcern die zijn 'Jan-met de pet auto'in Continentaal Europa onder de naam Opel op de markt brengt. Op de eilanden (lees ook wel rechtssturend) worden de modellen onder de naam Vauxhall verkocht. In Australie onder de naam Holden en ja hoor... In Noord amerika zijn ook veel van deze modellen verkrijgbaar onder de naam Saturn. Tot slot is GM ook in zuid Amerika actief en en wel onder de naam Chevrolet.
Dit laatste is verwarrend, want marketingtechnisch is het niet helemaal duidelijk hoe de scheiding loopt tussen de merken Saturn, Chevrolet, Opel, Holden en vergeet ook niet Daewoo. Holden verkoopt bijvoorbeeld Astra's maar ook Epica's!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk ben er niet echt weg fan...beetje een fantasieloos design. Wachten tot ik hem irl zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenfantasieloos??? are you drunk?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenJa misschien een beetje verkeerd uitgedrukt van me. Ik ben er in ieder geval niet zot van. Maar ieder zijn ding he.
ik heb dat al veel ervaren bij verschillende merken .
de scoopfotos---->woehoe!!!
irl ---->
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenirl kan hem misschien nog meer tegenvallen .
ik heb dat al veel ervaren bij verschillende merken .
de scoopfotos---->woehoe!!!
irl ---->sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenJa misschien een beetje verkeerd uitgedrukt van me. Ik ben er in ieder geval niet zot van. Maar ieder zijn ding he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHaha ja dat is inderdaad waar. Maar soms is het ook precies andersom. Wat wel vaak zo is, is dat de auto's op de persfoto's dikke velgen en de meest uigebreiden pakketten hebben en als je ze dan in standaard trim en 16 inch velgen ziet dan
hier moet minstens 17" op .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtentzou spijtig zijn dat ze zoiets in 16" gaan zetten
hier moet minstens 17" op .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtensowieso 17" standaard vectra en signums zijn bij mijn weten ook op 17" schoeisel
16 enkel vanaf de cosmo 17
Toen ik in 2006 mijne kocht was 17 enkel standaard op de break sport, en de gts sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten16 enkel vanaf de cosmo 17
Toen ik in 2006 mijne kocht was 17 enkel standaard op de break sport, en de gts sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk BerichtenJa als je voor de Ster bent hou je zeker niet van Opel ik ben in een Opel geboren maar ik hou ook van de Ster maar mijn bruintje wil dat niet trekken
Wat is dat hier allemaal voor vetzakkerij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenSter? Bruintje?
Wat is dat hier allemaal voor vetzakkerij?
Ster is Mercedes en bruintje is mijn portemonaie
Comment
Comment