Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel Insignia

We hebben er al veel over gehoord en al vele spionagefoto’s gezien maar dit zijn de eerste foto’s van de Opel Insignia!
    Opel geeft de informatie over de nieuwe ster in het D-segment pas later deze week vrij, maar wij hebben al de eerste foto’s van de Opel Insignia al binnen gekregen. De officiële informatie weten we nog niet. Opel heeft ons de afgelopen tijd al geplaagd met teasers van koplampen en achterlichten en de vele prototypes die onze lezers tegenkwamen, lieten ook al veel zien van de definitieve vorm. En we moeten zeggen: de Insignia mag er wezen. Hij rekent definitief af met het grijze imago dat om de Vectra hangt.
    Opel gaat met de Insignia de strijd aan in het D-segment waar nu de Mondeo, Laguna en de Passat de dienst uitmaken. De Insigia wordt in juli op de autoshow in Londen gepresenteerd aan het grote publiek. In oktober verschijnt de nieuwe Opel op straat.
    Over motoren is dus nog niets bekend, maar we wagen graag een gokje. Wij zetten in op de 1,6-liter turbomotor en de 2,0-liter turbo als benzinemotoren. Ook de 2,8-liter V6 met 250 pk mag waarschijnlijk nog even verder. De basisdiesel meet 1,9-liter en heeft een vermogen van 120 of 150 pk. De 1,9-liter twinturbo met 180 pk die we al kennen uit de Saab 9-3 en de Cadillac BLS maakt zijn opwachting. In de toekomst komt er ook nog 2,9-liter V6 diesel én een OPC-variant waarvoor wij inzetten op 300 pk.

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden
    Last edited by McClane; 15/04/2008, 08:51. Reden: Rangschikking foto's

Comment

Comment

Zeer knap, de neus is wat te braaf en het stuur is vreemd ( precies uitgerokken ). Voor de rest thumbs up ( eindelijk een mooi dashbord! )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
          Zeer knap, de neus is wat te braaf en het stuur is vreemd ( precies uitgerokken ). Voor de rest thumbs up ( eindelijk een mooi dashbord! )
          Agree, alleen dat stuur is echt wel lelijk...

Maar voor de rest... Knap voor een Opel

Comment

Veel beter dan verwacht!!

Comment

Niet mis, afgezien van die hele plastic knoppenwinkel in het midden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Niet mis, afgezien van die hele plastic knoppenwinkel in het midden!
                Bij een Audi staat het rond de pook, hier onder het scherm

Qua hoeveelheid is het ongeveer hetzelfde zekers

Comment

Ik vermoed (lees: hoop) dat er een deel verdwijnt als je een groter scherm als optie neemt.
                  Het zijn er toch abnormaal veel heb ik de indruk...

Comment

Knappe wagen! Alleen de achterkant zal wat gewenning vragen denk ik. 'k Zou hem irl moeten zien.

Comment

Knap, maar hij zal het toch moeilijk hebben in een marktsegment waar velen iets meer willen betalen voor een wagen met prestige.

Comment

Ik vind het een knappe wagen.
                        Maar ik vrees dat de meesten hem niet zullen kopen omdat er een Opel-logootje op prijkt.
                        Best jammer...
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Ik vind dat het een beetje druk allemaal, en natuurlijk een overdaad aan chroom aan de buitenkant. Het interieur doet wat Amerikaans aan vind ik. Ik zou graag ook wat betere foto's zien...

Comment

't is een mooie wagen, maar toch niet wat ik er van had verwacht.
                            In mijn ogen kan dit niet op tegen de Citroën C5 en de Honda Accord (om er maar twee op te noemen).
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Ik vind dat het een beetje druk allemaal, en natuurlijk een overdaad aan chroom aan de buitenkant. Het interieur doet wat Amerikaans aan vind ik. Ik zou graag ook wat betere foto's zien...
                              'k vind het ook een mooie auto (vooral de achterzijde vind'k wel origineel in zijn segment )! maar de voorkant.. wat teveel chroom idd! de smalle dwarslatjes hadden er beter niet opgezeten, met enkel de brede strook zou het een zeer stoere auto zijn
                              freude am fahren

Comment

Ziet er inderdaad wel deftig uit. Allez, Opel heeft nu de looks voor elkaar gekregen. 't Is te hopen dat de kwaliteit ook vooruit gaat. De afwerkingskwaliteit was al een tijdje ok, maar de electronica- en motorproblemen... en de kwaliteit van het netwerk...

Als Opel zijn lang vervlogen reputatie weer eer wil aandoen, moet het in de eerste plaats de kwaliteit verder verbeteren en zijn dealers leren dat de klant koning is.

Comment

Ziet er zo op foto toch al goed uit! Afwachten voor meer foto's.

Comment

Ja die ziet er wel mooi uit En ik vind Opel ook wel voordeliger geprijsd tegenover de andere merken. Als er een 1.9cdti met 150pk uitkomt zou dat wel een succes zijn. Krachtig en fiscaal aantrekkelijker tegenover een 2.0Tdi.

Comment

Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ziet er een beetje Japans uit

Comment

Ik vind 'em maar matig. Er klopt precies iets niet aan deze wagen...
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Working...
                                        X