Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Of het een potientiele opvolger zou zijn, voor mijn vectra, weet ik toch niet hoor. Hij is mooi; daar niks van, maar ook zo on-opel En zo druk binnenin, amaai.

Maar wel mooi en klassevol.

Eerst eens zien irl
    www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      vind het echt geslaagd dat het dash mooi overloopt in de deuren, trouwens elektr. handrem??? no more handfrings

Kut, gaan ze de passat toer op Heb het niet op electronica
      www.opelklassiek.be

Comment

Wat vreemd zeg. Dat interieur doet me heel hard denken aan Japanse en Amerikaanse wagens die nooit het levenslicht zien op het Europese vasteland. Vooral met die lijn die doorloopt van de ene deur over heel het dashbord naar de andere. M'n kleine teen zegt een Nissan model, maar ik er geen naam op plakken.

Het exterieur is ook onverwacht "zacht". Geen agressieve hoekjes en kantjes zoals de huidige trend in autoland. Verder wel volledig in de lijn van het Opel gamma.

Best wel geslaagd, al hebben ze het op safe gespeeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Proseat Bekijk Berichten
          Ja die ziet er wel mooi uit En ik vind Opel ook wel voordeliger geprijsd tegenover de andere merken. Als er een 1.9cdti met 150pk uitkomt zou dat wel een succes zijn. Krachtig en fiscaal aantrekkelijker tegenover een 2.0Tdi.
          De 1.9 CDTI mag enkel maar gebruikt worden voor de huidige Vectra, Signum, Astra en Zafira

de signum is geen breakversie!!!!! damn mijn kar wordt dikwijls uitgemaakt voor break...
          de signum moet "meeboksken" in de klasse van de a6, 5serie en e-klasse... niet met zijn looks en afwerking wrs, maar wel met de ruimte binnenin... daarom dat die auto zo breakachtig is hij staat allesinds op dezelfde basis als de break, alleen boet die wat kofferruimte in voor de beenruimte en luxe van de achterpassagiers... ahja tot op heden heeft een break nog steeds 3 zijruiten voila, weer even de eer van men bijouke verdedigd
          Hey temperen hé Timmerman. Wat is er mis met ne break!
          Qua zitruimte achterin is de break praktisch hetzelfde dan uwe Signum.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Ziet er goed uit maar ik ben vooral benieuwd naar de GTS (5 deurs) en de Break.
            Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

ziet er wel nice uit

Comment

wat mij opvalt is dat je zo ziet aan de achterkant dat een BMW ontwerper hier aan het werk geweest is .
                het interieur is in mijn ogen "amerikaans" getint ,dit heeft als reden dat de insignia in amerika ook zal verkocht worden als de "saturn aura ".
                de buitenkant daareentegen vind ik subliem .
                de lijn is geslaagd ,de voorkant is zeer knap en de achterkant is wennen maar zal zeker in de smaak vallen bij het publiek .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  De 1.9 CDTI mag enkel maar gebruikt worden voor de huidige Vectra, Signum, Astra en Zafira

Hey temperen hé Timmerman. Wat is er mis met ne break!
                  Qua zitruimte achterin is de break praktisch hetzelfde dan uwe Signum.
                  uhu... en ik ben sinterklaas

Comment

En weer dat zielig schermpje in het midden van het dashboard. Voor de rest een sprong vooruit, zo op het eerste zicht.
                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Een mooie stijlvolle auto! En Opel kennende zal de prijs/kwaliteit weer snor zitten.

Comment

Met de meer info die deze week zou verschijnen, bedoelen ze misschien ook de GTS en de break

Comment

Ik ben nog niet overtuigd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                            En weer dat zielig schermpje in het midden van het dashboard. Voor de rest een sprong vooruit, zo op het eerste zicht.
                            optioneel een kleurenscherm hé

Comment

De vormen van de wagen komen hier en daar wat vreemd over (ook binnenin), maar mss went dat wel. Niet lelijk alleszins.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

kwil hem zo snel mogelijk bij den dealer zien staan kan ik er is inzitten iemand een idee, wanneer die der komt?

Comment

kwil hem zo snel mogelijk bij den dealer zien staan kan ik er is inzitten iemand een idee, wanneer die der komt?

ergens september
                                  www.opelklassiek.be

Comment

optioneel een kleurenscherm hé
                                    Dat weet ik, maar dat monochroom ding is qua plaatsing en vorm passé. Daar hadden ze een elegantere oplossing voor mogen zoeken vind ik.
                                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

De hagelnieuwe Opel Insigina staat vanaf december als vier- en vijfdeurs in de Opel-showrooms. Dan gaat hij zijn best doen om in het felbevochten D-segment auto’s als de Passat, Mondeo, Laguna en C5 concurrentie te bieden.
                                      We waren er eerder deze week al vroeg bij met de eerste foto’s van de Opel Insignia. Nu is er gedetailleerde informatie vrijgegeven over het nieuwe vlaggenschip uit Rüsselsheim.
                                      De Insgina moet een nieuw tijdperk inluiden voor Opel. De naam Vectra is aan de kant gezet. Daar zal niemand een traan om laten. Niks kwaads over de kwaliteiten van die auto, maar een verkooptopper is het al een hele tijd niet meer. Opel heeft radicaal vernieuwd en het resultaat is deze Insignia. Zelfs het logo op de neus is opnieuw ontworpen.
                                      Met zijn lengte van 4,83 meter is de Insignia een flinke jongen die met zijn formaat goed past in de huidige generatie auto’s in dit segment. Als hij in december bij de dealers staat, komt hij als vierdeurs sedan en als vijfdeurs hatchback. Dan zijn er zeven motoren leverbaar: vier benzinemotoren die variëren van een viercilinder van 115 pk tot een zescilinder van 260 pk. Verder zijn er drie helemaal nieuwe 2,0-liter dieselmotoren die lopen van 110 tot 160 pk. Ze zijn allemaal gekoppeld aan een zesversnellingsbak, in combinatie met sommige motoren is er een zestraps automaat. Later komt er ook nog een speciale ‘groene’ Ecoflex-versie waarbij de nadruk ligt op een lage CO2-uitstoot.

LED-koplampen
                                      De nieuwe Opel is vanaf het begin leverbaar met voorwiel- en vierwielaandrijving. Die laatste verdeelt zelf het koppel over de voor- en achterwielen. Verder is er Flexride die de stabiliteit van de auto garandeert. De bestuurder kan een instelling kiezen die bij zijn rijstijl past. Verder heeft het Adaptive Forward Lighting-systeem negen standen. Het systeem kiest automatisch een stand die het beste bij de rij-omstandigheden past. Grote attractie is de dagrijverlichting met LED-techniek in de koplampen. Dat kennen we nu alleen nog op de nieuwste modellen van Audi.
                                      Opel belooft verder dat het vleugelthema in het interieur navolging gaat vinden in alle toekomstige Opels. Daarmee wordt bedoeld dat het dashboard tot aan de portieren de inzittenden onthult. “Met de Insignia introduceren wij een nieuwe, geraffineerde designtaal, die een fraaie vormgeving combineert met Duiste degelijkheid,” vindt Opel.
                                      Opel belooft dat nog enkele troeven over de nieuwe Insignia achter de hand worden gehouden tot de introductie van het nieuwe model op de London Motor Show in juli. Meer innovaties dus. We zijn benieuwd.

Comment

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Comment

Knap
                                          En eindelijk met 4WD.

Comment

Working...
                                          X