Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Jawadde, dat zijn al veel betere foto's!

Comment

Ik vind hem knap, zeker een zware concurent voor de C5 en de mondeo.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Nu nog de prijzen

Comment

Knappe achteruitkijkspiegels!

Ook geen sinecure tegenwoordig.
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            Knappe achteruitkijkspiegels!

Ook geen sinecure tegenwoordig.
            Is de oppervlakte daarvan ook niet wettelijk bepaald?

Comment

Echt een prachtige kar, nu ben ik overtuigd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Is de oppervlakte daarvan ook niet wettelijk bepaald?
                Daarom net
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Echt een prachtige kar, nu ben ik overtuigd!
                  Ik ook!

Auto heeft duidelijk ook grote velgen nodig.
                  Last edited by ; 18/04/2008, 02:28.

Comment

Op deze foto's komt hij idd véél beter over

Ik blijf wachten op de eerste wieldop foto's Of met 16-ers, want zo groot als op de foto lijkt het nergens op
                    www.opelklassiek.be

Comment

Nee, niet m'n ding.

De eerste foto's, en zeker die van het interieur, zijn maar de latere foto's zijn al beter. Maar 't blijft iets waar ik helemaal niet wild van loop, 't is al zeer lang geleden dat Opel nog 'es een écht geslaagde auto maakte.
                      Last edited by ; 18/04/2008, 13:24.

Comment

Waar zal dit ding zitten qua prijs? Welk segment? Concurrenten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Waar zal dit ding zitten qua prijs? Welk segment? Concurrenten?
                          Dat zou normaal vergelijkbaar met Mondeo, C5, Laguna, ... moeten zijn. Die lijken mij in hun laatste model ook allemaal een tikkeltje gegroeid.
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ik heb zo de indruk dat die Duitsers tegenwoordig de Koreaanse toer opgaan met hun achterlichtendesign. Bij deze Insignia valt met dat op en bij de Passat CC ook. Vreemde evolutie. Voor de rest valt dit wel mee en is imho mooier dan de andere Opel producten.

Nog een vaststelling: de lijn van de achterste zijruiten trekt verdacht veel op die van de nieuwe Jaguar XF en de Lexus GS, me dunkt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                              Ik heb zo de indruk dat die Duitsers tegenwoordig de Koreaanse toer opgaan met hun achterlichtendesign. Bij deze Insignia valt met dat op en bij de Passat CC ook. Vreemde evolutie. Voor de rest valt dit wel mee en is imho mooier dan de andere Opel producten.

Nog een vaststelling: de lijn van de achterste zijruiten trekt verdacht veel op die van de nieuwe Jaguar XF en de Lexus GS, me dunkt...
                              Volgens mij komt dat omdat al die merken BMW achternalopen met hun Primera achterlichten op de 3-reeks

Alles gaat meer en meer op elkaar lijken, voor mij is dit redelijk amerikaans zoals die eruit ziet.
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                Volgens mij komt dat omdat al die merken BMW achternalopen met hun Primera achterlichten op de 3-reeks

Alles gaat meer en meer op elkaar lijken, voor mij is dit redelijk amerikaans zoals die eruit ziet.
                                Hehe, dat BMW topic komt zelfs tot hier gekropen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                  Hehe, dat BMW topic komt zelfs tot hier gekropen
                                  Als we dan toch op dreef zijn
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

En de foto's tonen uiteraard nog de topversie, met alles erop en eraan (zoals enorm grote velgen). 'k Houd m'n hart al vast voor de basic modellen.

Comment

En de foto's tonen uiteraard nog de topversie, met alles erop en eraan (zoals enorm grote velgen). 'k Houd m'n hart al vast voor de basic modellen.
                                      Ik vrees ook voor te grote wielkasten, daar hebben tegenwoordig alle merken last van, zie Mondeo. Maar ja aan velgen is veel geld te verdienen waarschijnlijk.
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

dit is nog niet de topversie op de foto's hoor, ik mis o.a. een kleurenscherm enzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          dit is nog niet de topversie op de foto's hoor, ik mis o.a. een kleurenscherm enzo
                                          19", chromen raamomlijsting, xenon, dubbele gescheiden uitlaat

--> topversie it is.
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X