Jawadde, dat zijn al veel betere foto's!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik vind hem knap, zeker een zware concurent voor de C5 en de mondeo.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Knappe achteruitkijkspiegels!
Ook geen sinecure tegenwoordig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKnappe achteruitkijkspiegels!
Ook geen sinecure tegenwoordig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIs de oppervlakte daarvan ook niet wettelijk bepaald?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenEcht een prachtige kar, nu ben ik overtuigd!
Auto heeft duidelijk ook grote velgen nodig.
Comment
-
Op deze foto's komt hij idd véél beter over
Ik blijf wachten op de eerste wieldop foto's Of met 16-ers, want zo groot als op de foto lijkt het nergens op
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaar zal dit ding zitten qua prijs? Welk segment? Concurrenten?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Ik heb zo de indruk dat die Duitsers tegenwoordig de Koreaanse toer opgaan met hun achterlichtendesign. Bij deze Insignia valt met dat op en bij de Passat CC ook. Vreemde evolutie. Voor de rest valt dit wel mee en is imho mooier dan de andere Opel producten.
Nog een vaststelling: de lijn van de achterste zijruiten trekt verdacht veel op die van de nieuwe Jaguar XF en de Lexus GS, me dunkt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenIk heb zo de indruk dat die Duitsers tegenwoordig de Koreaanse toer opgaan met hun achterlichtendesign. Bij deze Insignia valt met dat op en bij de Passat CC ook. Vreemde evolutie. Voor de rest valt dit wel mee en is imho mooier dan de andere Opel producten.
Nog een vaststelling: de lijn van de achterste zijruiten trekt verdacht veel op die van de nieuwe Jaguar XF en de Lexus GS, me dunkt...
Alles gaat meer en meer op elkaar lijken, voor mij is dit redelijk amerikaans zoals die eruit ziet.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenVolgens mij komt dat omdat al die merken BMW achternalopen met hun Primera achterlichten op de 3-reeks
Alles gaat meer en meer op elkaar lijken, voor mij is dit redelijk amerikaans zoals die eruit ziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenHehe, dat BMW topic komt zelfs tot hier gekropen'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn de foto's tonen uiteraard nog de topversie, met alles erop en eraan (zoals enorm grote velgen). 'k Houd m'n hart al vast voor de basic modellen.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn de foto's tonen uiteraard nog de topversie, met alles erop en eraan (zoals enorm grote velgen). 'k Houd m'n hart al vast voor de basic modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendit is nog niet de topversie op de foto's hoor, ik mis o.a. een kleurenscherm enzo
--> topversie it is.
Comment
Comment