Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Dit is ook niet echt in profiel hè.
    Dit wel: http://www.autoweek.nl/images/800/8/...450449de18.jpg , en daar had ik hetzelfde gevoel bij.
    De vooroverhang oogt mij wat te lang in vgl. met de achteroverhang.

Ok, FWD-auto's hebben het vaker, maar bij een Volvo S60, Saab 9-3, Toyota Avensis, Honda Accord, VW Passat, ... valt 't mij gewoon niet op. Bij een Alfa 159, Peugeot 407, Citroën C5, Renault Laguna, ... echter direct wel.
    Vraag me niet waarom, want ze hebben uiteindelijke allemaal lange overhangen in vgl. met BMW's, Mercedessen en Lexussen.
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Worst case scenario?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Worst case scenario?

Doe 'm in 't zilvergrijs, maak de banden smaller, leg ze dieper in de wielkassen, gebruik wieldoppen, laat de verduisterde ruiten weg, laat de mistlichten weg (de projectorlichtunits, laat die nog blijven), haal die zakken cement uit de koffer (lees: leg 'm 4-5 cm hoger) en DAN hebt ge het worst case scenario !
        Life's too short. Not to. Live it.
        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Sorry dat kan ik niet.

Comment

• Ik vind dat dus stukken mooier met een kleinere velgmaat, zoals op de shop

En zoals Sibi em voorstelt is het helemaal af

Back to basics!
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
              Dit wel: http://www.autoweek.nl/images/800/8/...450449de18.jpg , en daar had ik hetzelfde gevoel bij.
              De vooroverhang oogt mij wat te lang in vgl. met de achteroverhang.

Ok, FWD-auto's hebben het vaker, maar bij een Volvo S60, Saab 9-3, Toyota Avensis, Honda Accord, VW Passat, ... valt 't mij gewoon niet op. Bij een Alfa 159, Peugeot 407, Citroën C5, Renault Laguna, ... echter direct wel.
              Vraag me niet waarom, want ze hebben uiteindelijke allemaal lange overhangen in vgl. met BMW's, Mercedessen en Lexussen.
              ik denk dat het hier meer opvalt omdat de koffer zo kort en hoog is .
              en zo lijken de proporties niet juist .
              tis wel een aardig zicht maar geen lelijk .

Comment

• Opel Insignia toont intelligente lichttechnologie

Knap werk!

Comment

• Het zijn 2-literdiesels maar ik weet niet van welke origine Izuzu misschien zoals de 1700 van Opel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                    De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• da zal in mijn ogen weer iets zijn met veel kinderziektes .

Comment

• Ik vind de huidige AFL al een mooi iets. Ik heb er meer aan dan ik voor mogelijk hield. Vooral op bochtige binnenwegeltjes en het indraaien van een donker straatje bewijzen ze hun nut.
                        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                          Ik vind de huidige AFL al een mooi iets. Ik heb er meer aan dan ik voor mogelijk hield. Vooral op bochtige binnenwegeltjes en het indraaien van een donker straatje bewijzen ze hun nut.
                          echt dan hé, dat doet echt veel... int begin was da wel wennen dat u lichten voor u den bocht indraaide, maar nu valt da zelfs niet meer op en het bijkomend lichtje als ge afslaagt of nen oprij oprijd is ook superhandig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                            Het zijn 2-literdiesels maar ik weet niet van welke origine Izuzu misschien zoals de 1700 van Opel
                            Oorspronkelijk geplaatst door http://www.vroom.be/nl/autonieuws/5563,opel-insignia-berline.html
                            Wat de motorisaties betreft heeft Opel voor 7 verschillende versies geopteerd. Alle motoren voldoen aan de Euro 5 normen en zijn uitgerust met een automatische of handgeschakelde versnellingsbak, beiden met zes versnellingen. Het gamma benzinemotoren begint bij de viercilinder van 115 pk, en eindigt bij de V6 van 260 pk. De drie nieuwe 2,0 liter dieselmotoren, met directe injectie, ontwikkelen vermogens van 110 tot 160 pk. Later zal het Insignia gamma uitgebreid worden met een EcoFlex versie, een versie met uiterst lage CO2 uitstoot maar krachtige motoren
                            Diesels komen van VM Motori (Italië)
                            Zie http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_VM_Motori_engines

Er komt zeker nog een V6 diesel ook, en een OPC van rond de 300pk

Comment

• 300 paarden??? damn!!!!

Comment

• Zijn voorlopige cijfers die circuleren, maar aangezien huidige Vectra OPC dik 260pk heeft op de voorwielen en Insignia OPC zeker AWD zal hebben, zal 300pk een vrij goede gok zijn.

Misschien komt er zelfs een V8, keuze zat in het motorenrek van GM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                  Zijn voorlopige cijfers die circuleren, maar aangezien huidige Vectra OPC dik 260pk heeft op de voorwielen en Insignia OPC zeker AWD zal hebben, zal 300pk een vrij goede gok zijn.

Misschien komt er zelfs een V8, keuze zat in het motorenrek van GM
                                  RWD

Comment

• Mmhhm.
                                    Wat zal het zijn, Audi A4 of Opel Insignia?
                                    Last edited by McClane; 25/04/2008, 10:17.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                      Mmhhm.
                                      Allé nu keuze toch snel gemaakt Opel 4-ever
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                        Allé nu keuze toch snel gemaakt Opel 4-ever
                                        Nemo is ook overgestapt naar Audi. Jammer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                          Mmhhm.
                                          gij kiest voor de opel insignia, da weet ik quasi zeker nen a4 kost vele meer kunt ge beter een zwaardere opel kopen met volledige uitrusting

Comment

Working...
                                          X