Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb ook wel mijn twijfels bij de Insignia, maar in mij geval zou de keuze liggen tussen de Insignia, de C5 en de nieuwe Accord.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Ik heb ook wel mijn twijfels bij de Insignia, maar in mij geval zou de keuze liggen tussen de Insignia, de C5 en de nieuwe Accord.
      bij mij enkel de insignia en de C5, want die is echt wel de moeite... maar geef me dan toch maar de insignia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        bij mij enkel de insignia en de C5, want die is echt wel de moeite... maar geef me dan toch maar de insignia
        Ik weet het nog niet, de C5 heb ik afgelopen woensdag gezien, en die valt me eigenlijk nogal tegen.
        Ziet er in het echt niet zo goed uit als op foto vind ik.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik weet het nog niet, de C5 heb ik afgelopen woensdag gezien, en die valt me eigenlijk nogal tegen.
          Ziet er in het echt niet zo goed uit als op foto vind ik.
          rn juist daarom wil ik graag de insihnia irl zien btw die laguna GT is ook wel een knappe kar met zen Vierwielbesturing... ik had er daarvoor nog nooit van gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            Mmhhm.
            Wat zal het zijn, Audi A4 of Opel Insignia?
            Omega break

Comment

• In berline misschien het overwegen waard, maar als break zeker Opel.
              Bij Audi staan ze niet echt bekend om hun grote koffers hé .

Comment

• Wanneer is de presentatie bij de dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                  In berline misschien het overwegen waard, maar als break zeker Opel.
                  Bij Audi staan ze niet echt bekend om hun grote koffers hé .
                  En de nieuwe A4 avant is zelfs nog een pak korter dan mijne break. Insignia zal het zijn.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      En de nieuwe A4 avant is zelfs nog een pak korter dan mijne break. Insignia zal het zijn.
                      That's the spirit!
                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Ik ben wel fan van de laatste generaties van audi, maar nieuw zou ik ze ni kopen. Voor een nieuwe standaard audi kunt ge al een nieuwe insignia ferm uitrusten, dan liever een goed uitgeruste 2dehands audi ipv een nieuwe.

Comment

rn juist daarom wil ik graag de insihnia irl zien btw die laguna GT is ook wel een knappe kar met zen Vierwielbesturing... ik had er daarvoor nog nooit van gehoord
                          Vierwielbesturing bestaat al een tijdje.

Comment

gij kiest voor de opel insignia, da weet ik quasi zeker nen a4 kost vele meer kunt ge beter een zwaardere opel kopen met volledige uitrusting
                            dat is eigenlijk een heel juiste uitspraak. De grote merken bieden tegenwoordig waardige alternatieven aan voor de premiummerken.

Ik moet zeggen dat ik hem heel mooi vind maar ik maak me er wel wat zorgen over de diesels van VM. Ik moet zeggen dat ik de 2liter diesel goed presteren vind in de Epica op uitzondering van het AFWEZIG zijn van kracht onder de 2200rpm. De automaat met compenseert dat echter wat door de koppelomvormer te laten slippen maar de handbak is wel erg onaangenaam. Maar wel snel. Maar VM is nu toch echt niet de revelatie als het op verfijning en kwaliteit aankomt. En om dan bv op te boksen tegen de prachtige PSA diesels uit de nieuwe C5 en de Mondeo.... en dan staat er voor binnenkort ook nog een opvolger voor de 407 op het programma.

Maar albij al. Ik hoop het beste voor deze Vectra. Hij ziet er goed uit.
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Waarom niet terug naar BMW zoals de Omega Ik heb de 2500TD gehad en dat was een heeeeeeeele goeie motor en zuinig ook nog en met de caravan erachter een echt trekbeest , en dan dat geluid mmmmm echt zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                                Waarom niet terug naar BMW zoals de Omega Ik heb de 2500TD gehad en dat was een heeeeeeeele goeie motor en zuinig ook nog en met de caravan erachter een echt trekbeest , en dan dat geluid mmmmm echt zalig.
                                Wie weet is die 2.0 cdti gewoon een BMW-diesel en niet die van VM ---> http://www.leftlanenews.com/bmw-cons...luding-gm.html
                                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                                  Waarom niet terug naar BMW zoals de Omega Ik heb de 2500TD gehad en dat was een heeeeeeeele goeie motor en zuinig ook nog en met de caravan erachter een echt trekbeest , en dan dat geluid mmmmm echt zalig.
                                  idd,hij lag ook in de oude Range Rover en is niet kapot te krijgen.
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                    Wie weet is die 2.0 cdti gewoon een BMW-diesel en niet die van VM ---> http://www.leftlanenews.com/bmw-cons...luding-gm.html
                                    Dat zou wel de max zijn.

Comment

• ik hoor de bmw rijders hier al afkomen

Comment

Ik heb ook wel mijn twijfels bij de Insignia, maar in mij geval zou de keuze liggen tussen de Insignia, de C5 en de nieuwe Accord.
                                        Accord voor mij. Honda producten zijn zowat de meest foutloze die er zijn. Spijtig dat zo weinig mensen er eentje rijden.

Comment

• Ik denk niet dat GM zich in de financiële situatie bevindt om zo'n dure motoren in te kopen. Als je ziet dat ze al een stap terug zetten door de Fiats te vervangen door VM.

Comment

Working...
                                          X