Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is er al meer bekend over de Opel Insignia 4 deurs met de 2.9 V6 dieselmotor ? Zal dit een nieuwe motor zijn of een reeds gekende ? Prijs ?

Comment

• of

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten

of

das ni eerlijk hé nen basic tegenover nen uitgeruste... dan nog de opel!!! ik haat ford

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          ik haat ford
          ...omdat?

Ze zo een goede onderstellen hebben?
          Niet zo een zwaar onderstuur vertonen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
            ...omdat?

Ze zo een goede onderstellen hebben?
            Niet zo een zwaar onderstuur vertonen?
            opel heeft geen onderstuur ze... de mijnen dan toch ni... en kheb hem al zwaar gesmeten, mss een heel klein beetje bij een zware bocht... we leven niet meer in den tijd van de kadetjes hé

Comment

• De vorige Vectra en Astra hebben er nog veel last van (zelfs meer dan een "motor-voor-de-vooras"-audi). Met de huidige generatie heb ik nog niet gereden.

Maar ik wil geen pro-opel maar anti-ford argumenten!

Comment

De vorige Vectra en Astra hebben er nog veel last van (zelfs meer dan een "motor-voor-de-vooras"-audi). Met de huidige generatie heb ik nog niet gereden.

persoonlijk opinie, ik heb et ni voor ford en vw... omdat het concurentie is voor opel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  persoonlijk opinie, ik heb et ni voor ford en vw... omdat het concurentie is voor opel
                  Merkblindheid noemt men zo iets.
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                    idd als ge voor een bepaald merk bent, kan de rest je niet meer boeien enkel bepaalde premiums en alle supercars

Comment

• Ik ben gek van Opel en zeker van de huidige Vectra.
                      Maar deze vind ik maar niks, doe mij maar een Mondeo (voorlopig)

Comment

Ik ben gek van Opel en zeker van de huidige Vectra.
                        Maar deze vind ik maar niks, doe mij maar een Mondeo (voorlopig)
                        w8 totdat je de opel int echt hebt gezien!!! ik bedoel die grijze die hier ergens stond was machtig... gwn ffkes geduld totdat je hem kunt configureren

Comment

• Daarom staat er dus voorlopig op 't eind van mijn post

Comment

Daarom staat er dus voorlopig op 't eind van mijn post

Comment

De vorige Vectra en Astra hebben er nog veel last van (zelfs meer dan een "motor-voor-de-vooras"-audi). Met de huidige generatie heb ik nog niet gereden.
                              Ik heb daar persoonlijk nog niks van gemerkt, en nog nergens gelezen. link me?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                Ja, daar kennen ze hier op dit forum écht niets van hé

Opel is hét merk waar ze hier op zitten te kakken, maar als een Opel-liefhebber eens iets "slecht" (slecht met een knipoog dan nog) zegt over een ander merk... oela!!!

'k krijg er soms het schijt van. Een échte autoliefhebber doet dat niet, kakken op andere merken, die is blij met diversiteit, maar ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                  Ik heb daar persoonlijk nog niks van gemerkt, en nog nergens gelezen. link me?
                                  Ik heb dat uit persoonlijke ervaring met een 1600 Astra en een Astra Diesel...

Comment

zijn er geen andere topics waar je kan gaan lullen ?
                                    ik krijg het vliegend schijt van mannen zoals jij.
                                    een gans topic zijn ze niet te bespeuren .maar als er een pro opel mening word gegeven komen ze af "gelijk vliegen op ne stront" met een opgestoken vingertje (onderstuur ,slecht onderstel ,geen ziel,geen karakter;Jeremy heeft gezegd ...,...enz)
                                    elk zijn eerlijke mening is zeker niet te veel .

het was alleszins een goed idee van je om je account te wissen.
                                    daar zijn we het dan wel over eens .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                      zijn er geen andere topics waar je kan gaan lullen ?
                                      ik krijg het vliegend schijt van mannen zoals jij.
                                      een gans topic zijn ze niet te bespeuren .maar als er een pro opel mening word gegeven komen ze af "gelijk vliegen op ne stront" met een opgestoken vingertje (onderstuur ,slecht onderstel ,geen ziel,geen karakter;Jeremy heeft gezegd ...,...enz)
                                      elk zijn eerlijke mening is zeker niet te veel .

het was alleszins een goed idee van je om je account te wissen.
                                      daar zijn we het dan wel over eens .
                                      Ik ben niet begonnen met te zeggen dat Opel een slechte wagen is, dat vind ik nog steeds niet. Echter vind ik het gemiddelde Ford-rijgedrag beter dan het opel rijgedrag. Maar dat is persoonlijke mening. Ik heb hier ook nooit een middelvinger opgestoken, enkel mijn mening gezegd.

Opel heeft volgens mij wel een ziel, vroeger hebben wij in het gezin heel wat Corsas en Kadetts gehad en dat waren geweldige wagens. Een nieuwe Astra, ik zou er zo voor tekenen. Een Speedster al helemaal. Mijn ervaring met de Omega is ook geweldig!

En dan zeg je even dat de vorige generatie Astra en Vectra bij snelle bochten (sneller dan nodig op de openbare weg) wel eens op zijn neus wil gaan, krijgen sommigen hier plots incontinentie-aanvallen.

Als je geen kritiek aankunt, ga dan in de woestijn wonen mijn beste!

Comment

Ik ben niet begonnen met te zeggen dat Opel een slechte wagen is, dat vind ik nog steeds niet. Echter vind ik het gemiddelde Ford-rijgedrag beter dan het opel rijgedrag. Maar dat is persoonlijke mening. Ik heb hier ook nooit een middelvinger opgestoken, enkel mijn mening gezegd.

Opel heeft volgens mij wel een ziel, vroeger hebben wij in het gezin heel wat Corsas en Kadetts gehad en dat waren geweldige wagens. Een nieuwe Astra, ik zou er zo voor tekenen. Een Speedster al helemaal. Mijn ervaring met de Omega is ook geweldig!

En dan zeg je even dat de vorige generatie Astra en Vectra bij snelle bochten (sneller dan nodig op de openbare weg) wel eens op zijn neus wil gaan, krijgen sommigen hier plots incontinentie-aanvallen.

srry voor krizie, je kunt hem vergelijken met TNT maar gwn omdat andere zo vaak de boel al verziekt hebben

Comment

er is al zo veel op opel gekakt hier op dit forum dat het niet meer schoon is en ik mij even liet gaan .
                                          ik kan tamelijk makkelijk tegen kritiek .
                                          maar het is gewoon een feit dat als hier iets kritiserend over een ander merk verkondigd word ,dat merk direct word vergeleken met opel .

ik zeg in een topic (met een voorbeeldfilmpje bij) om te lachen dan nog,
                                          dat ze beter een tweede renault meenemen als ze het record van de astra opc willen breken op de nurburgring .
                                          en direct krijg ik een respons zoals jij deed :"onderstuur.slecht onderstel,enz..."

en veel van die mannen hebben "het horen zeggen" maar nooit met een opel gereden .
                                          daarom mijn (te) felle reactie.

Comment

Working...
                                          X