Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Nice

Comment

• Ben ook echt benieuwd naar een OPC versie

Comment

• zal zoiets worden denk ik (slechte shop)

Comment

• Zal sowiezo wel de moeite worden, als je ook al ziet wat een lijn de coupé heeft op die (eerder geplaatste) photoshop

Comment

• Opel

Hoop wel dat ze er iets "stijlvollers" gaan van maken dan de afgelopen OPC's... Zeker met Insignia vind ik dat ze hem iets of wat meer cachet mogen gegeven wat betreft zijn sportieve uitstraling! Mogen er gewoon geen "john"bak van maken, want dit is écht knappe wagen en zou gewoon zonde zijn! Voor mij is dit dé knapste wagen in zijn segment --> Ford Mondeo, Renault Laguna, Citroën C5, VW Passat,... stuk voor stuk toch net iets "minder" voor mij t.o.v. Opel Insignia! Knap werk van Opel!

Comment

• Moest de insignia dezelfde prijs als de vectra houden dan zou dit goei nieuws zijn maar ik vrees ik wel voor!

Comment

• Mijn twijfels zijn weg ondertussen, de Insignia is vet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                    zal zoiets worden denk ik (slechte shop)
                    damn ik zou graag een OPC Coupé willen, ik vin hem op die shops wel knap, al mag die iets subtieler komen hoeveel zou die trouwens gaan kosten??? doe eens een gokske mensen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      damn ik zou graag een OPC Coupé willen, ik vin hem op die shops wel knap, al mag die iets subtieler komen hoeveel zou die trouwens gaan kosten??? doe eens een gokske mensen....

Ik zou rond de €42 000 gokken voor de OPC. De Insignia zal sowiezo al wat duurder zijn dan de vectra + dan nog is dat de coupé ook wat duurder zal zijn

Comment

• Zou die Insignia Coupe zo'n beetje de opvolger van de Calibra moeten worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                          Zou die Insignia Coupe zo'n beetje de opvolger van de Calibra moeten worden?

Het zal iets in die aard zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                            Ik zou rond de €42 000 gokken voor de OPC. De Insignia zal sowiezo al wat duurder zijn dan de vectra + dan nog is dat de coupé ook wat duurder zal zijn
                            ik had de coupé OPC eerde de 50k zien overschrijden, ik vin da ge hem nog vrij goedkoop inschat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              ik had de coupé OPC eerde de 50k zien overschrijden, ik vin da ge hem nog vrij goedkoop inschat

Is toch over de 1.600.000 Belgische frank hé

Het zal afwachten worden op wat de basisprijs van de Insignia (Coupé) zal worden...

Comment

• En 40k voor een Opel is .. veel geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  En 40k voor een Opel is .. veel geld.
                                  idd, maar niet voor een insignia coupé opc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    En 40k voor een Opel is .. veel geld.
                                    Maar dan heb je wel een full-option met een krachtige motor erin.

Comment

• De 16" 'wieldoppen'

De 17" 'wieldoppen'

Comment

• 17"

18"

Comment

• 19"

18"

Comment

Working...
                                          X