Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel
Hoop wel dat ze er iets "stijlvollers" gaan van maken dan de afgelopen OPC's... Zeker met Insignia vind ik dat ze hem iets of wat meer cachet mogen gegeven wat betreft zijn sportieve uitstraling! Mogen er gewoon geen "john"bak van maken, want dit is écht knappe wagen en zou gewoon zonde zijn! Voor mij is dit dé knapste wagen in zijn segment --> Ford Mondeo, Renault Laguna, Citroën C5, VW Passat,... stuk voor stuk toch net iets "minder" voor mij t.o.v. Opel Insignia! Knap werk van Opel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenzal zoiets worden denk ik (slechte shop)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendamn ik zou graag een OPC Coupé willen, ik vin hem op die shops wel knap, al mag die iets subtieler komen hoeveel zou die trouwens gaan kosten??? doe eens een gokske mensen....
Ik zou rond de €42 000 gokken voor de OPC. De Insignia zal sowiezo al wat duurder zijn dan de vectra + dan nog is dat de coupé ook wat duurder zal zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenZou die Insignia Coupe zo'n beetje de opvolger van de Calibra moeten worden?
Het zal iets in die aard zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenIk zou rond de €42 000 gokken voor de OPC. De Insignia zal sowiezo al wat duurder zijn dan de vectra + dan nog is dat de coupé ook wat duurder zal zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenik had de coupé OPC eerde de 50k zien overschrijden, ik vin da ge hem nog vrij goedkoop inschat
Is toch over de 1.600.000 Belgische frank hé
Het zal afwachten worden op wat de basisprijs van de Insignia (Coupé) zal worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn 40k voor een Opel is .. veel geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn 40k voor een Opel is .. veel geld.
Comment
Comment