Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Motoren Opel Insignia bekend
    21 juli 2008 · Tekst Nic de Boer
    Op de autoshow in Londen is vandaag het doek van de Opel Insignia afgehaald. Daarbij is meteen het motorenaanbod bekendgemaakt.
    De Opel Insignia gaat in januari in de verkoop als vier- en vijfdeurs. Opel heeft al wel een indicatie gegeven over het motorenpalet maar bij de onthulling zijn het definitieve aanbod gemeld.
    Het benzineprogramma trapt af met een 1,6-liter met 115 pk; daarop volgt een 1,8-liter met 140 pk en de 2,0-liter turbo met 220 pk. Het vlaggenschip is de 2,8-liter V6 met 260 pk. Die is alleen leverbaar met vierwielaandrijving. Dat is een optie op de 2,0t.
    Overigens verwachten we van General Motors in 2010 1,4-liter turbomotoren met 120 en 140 pk; die maken in de toekomst ook hun opwachting in de Insignia. Ook een groene Ecoflex-versie zit in ’t vat.
    Op het dieselfront zijn er al meteen nieuwe motoren. De Fiat-diesels uit de Vectra gaan uit het programma en worden vervangen door drie versies van de 2,0-liter CDTi die 110, 130 en 160 pk leveren. Die krachtbron komt uit de rekken van General Motors.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Opel insignia voorgesteld in londen ,

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        klinkt idd belachelijk.
        Enkel klinken dan wel Die 1.4 TFSI'kes zijn ferme moteurkes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Enkel klinken dan wel Die 1.4 TFSI'kes zijn ferme moteurkes
          Tja, mensen moeten stoppen met enkele te kijken naar de cc's he, als je ziet dat VW een 1.4 heeft met 160 pk, ver van belachelijk lijkt me!
          En als je dan nog eens ziet wat die motoren maar verbruiken (amper meer dan de 1.1 met 60 pk in mijne saxo).
          Dan is er maar een plaats waar je zal staan lachen, en dat is aan de pomp
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• wanneer staat em echt opt salon? zodat we eindelijk de prijzen weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
              Opel insignia voorgesteld in londen ,

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              miljaar dikken bak, dat interieur is echt vét

Comment

• Detailfoto's: [www.autocar.co.uk]
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Live @ Londen:

Bron: [www.autocar.co.uk]

Comment

• Bron: [www.channel4.com]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Fuck, das eene grote koffer
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• wa... nen... bak

beetje zelfde gevoel bij als toen ik de nieuw mondeo zag. Totaal een klasse hoger dan dat we gewoon waren van het merk.

Comment

• Metro en Pannacotta staan em
                          En ik ben er nog steeds niet uit of ik de 5-deurs of de 4-deurs zou verkiezen Dat ruitenwissertje stoorde me eerst, maar als je het goed bekijkt is het wel wat retro
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Terug naar vroeger met dat wissertje

www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• prijzen vallen precies goed mee

www.opel.de konfigurator

Nu nog hopen dat de break snel gelanceerd wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                  Dat ruitenwissertje stoorde me eerst, maar als je het goed bekijkt is het wel wat retro
                                  ja maar de rest is alles behalve retro, dus zou ik toch liever een bij de tijdse ruitenwisser zien ook

Comment

• Opel Insignia Cosmo 2.8 V6 Turbo Ecoflex 4WD
                                    full option
                                    49.025€ (op de duitse CC)

dat is maar liefst 11k duurder dan de zwaarste volledig uitgeruste signum
                                    daar heb ik mijnen droomsignum al van

Comment

• lees ik dat nu goed?
                                      Leverbaar vanaf januari 2009? tuuut, das nog lang

Comment

• Die Cosmo is zeer goed uitgerust. Alles bijna standaard (uitzondering van leder en metaalkleur). Voor de Belgische markt zal de prijs en uitrusting wel wat lager liggen.
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• ben écht benieuwd op hoeveel deze standaard zal komen
                                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                                          X