Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
    Gigantische velgen

Monteer daar eens 16" velgen onder, kwestie van eens een normaal beeld te hebben van die auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
      De premiummerken kunnen nog iets leren van het interieurdesign van de Insignia, dit is zoveel mooier dan wat de Duitse 3 in hun midsized premiumkarren afleveren. De buitenkant spreekt mij niet aan, de kont vind ik zelfs lelijk.
      bwa dat vind ik niet, vind het insignia een beetje te kinds vanbinnen. ik ben de mening toegedaan dat op designvlak de duitsers beter eens kijken naar renault. ontspannen interieurs die open voelen. (vooral BMW en AUDI)
      Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
      "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Dat is ieder zijn goesting natuurlijk, de ene wil een open interieur, de andere een cockpit-gevoel-uitstralend interieur, ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
          bwa dat vind ik niet, vind het insignia een beetje te kinds vanbinnen. ik ben de mening toegedaan dat op designvlak de duitsers beter eens kijken naar renault. ontspannen interieurs die open voelen. (vooral BMW en AUDI)
          "renault" ja vooral het plactic dashboard

Comment

• een franse wagen met een duitse wagen vergelijken is zinloos ?!

Duitse wagens zijn zoveel kwaliteitsvoller !
            Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
              een franse wagen met een duitse wagen vergelijken is zinloos ?!

Opel dan toch niet.

Comment

Als ik het lederen dashboard vergelijk van de vriendin haar C4 met dat van BMW of Audi, dan is er weinig verschil qua kwaliteit.
                Last edited by ; 28/07/2008, 18:30. Reden: verschil tussen plastieken en lederen dashboard

Comment

• Dan mijn beste, heb je een stevige pel op je oog
                  Teveel naar de mooie jonges gekeken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                    Als ik het dashboard vergelijk van de vriendin haar C4 met dat van BMW of Audi, dan is er weinig verschil qua kwaliteit.
                    Ik zat vorige week in een C4 maar dat interieur is bijlange zo goed niet afgewerkt. Ik vond overal nog bramen op de plastiek, soms sneed ik gewoon mijn vinger. Echt triestig... Dan vind ik het interieur van mijn 3 toch veel beter !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                      Dan mijn beste, heb je een stevige pel op je oog
                      Teveel naar de mooie jonges gekeken ?
                      Huh?

Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                      Ik zat vorige week in een C4 maar dat interieur is bijlange zo goed niet afgewerkt. Ik vond overal nog bramen op de plastiek, soms sneed ik gewoon mijn vinger. Echt triestig... Dan vind ik het interieur van mijn 3 toch veel beter !
                      C4 met het standaard dashboard zeker? Ik had het over het lederen dashboard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                        Uwe bmw is dan ook 2x zo duur als die C4

Het komt erop neer dat Opel schoon werk heeft afgeleverd.

De kont 5deurs is zalig btw

Comment

een franse wagen met een duitse wagen vergelijken is zinloos ?!

C5 of Vectra. Ga maar eens vergelijken welke de degelijkste is.....
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• De mazda

Comment

• Mijn Opels doen dienst als taxi en doen ong.80000km per jaar en die liggen toch niet zo te rammelen als de meeste Franse Renaults die we vroeger hadden!!!!
                              Tot nu toe weinig probs met de Opels.(ja ook tot mijn verbazing)
                              En ik kan je verzekeren dat er niets moordender is voor een auto dan taxi.
                              Ik heb al wat gezien ondertussen!!

Comment

• Zullen we de Mazda en Opel eens vergelijken met het wondermooie laatste model van de Primera?
                                Doe maar
                                Ik vind de Mazda 6 een mooie wagen hoor, de Mazda 2 ook. Maar dit zijn wel de eerste auto's van Mazda die ik mooi vind....en het interieur van de 6/2 zijn niet echt knap te noemen...

Comment

• Ik heb een peugeot gehad (206cc) dus ook een franse wagen.
                                  3 maanden gehad (toen 11 maand oud --directiewagen)
                                  3 jaar geleden ingeruild voor mijn huidige 3 reeks (nu 10 jaar geworden) (wat een luxe)
                                  Die peugeot rammelde dat een lieve deugd is, dashboard kraakte altijd, dashboard is gemaakt uit onaangenaam aanvoelend plactic dashboard ( allee bijna heel de binnenkant van die wagen is van plastic)
                                  versnellingbak schakelt hakerig .
                                  slecht gelakt koetswerk.
                                  veel te dunne koetswerkpanelen ( direct krassen en deuken --niet te doen).
                                  Mijn collega van men werk rijd met een nieuwe citroen c3 (luxeuitvoering)
                                  Van het zelfde laken een broek
                                  maar hoe men het ook draait of keert, de reden van het prijsverschil met een bmw zit hem op tal van zaken.
                                  maakt mij eigenlijk niet uit welke wagen, maar het moet een duitse zijn.
                                  Die luxe en comfort zijn niet te evenaren.
                                  En diegene die het tegendeel beweren hebben nog nooit met een bmw gereden.

Tot hier mijn idee over franse wagens
                                  (en diegene die er niet tegen kunnen, moeten ook niet zagen over bmw, dan meer buiten dit forum bedoeld)
                                  Last edited by ; 28/07/2008, 23:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
                                    Ik heb een peugeot gehad (206cc) dus ook een franse wagen.
                                    3 maanden gehad (toen 11 maand oud --directiewagen)
                                    3 jaar geleden ingeruild voor mijn huidige 3 reeks (nu 10 jaar geworden) (wat een luxe)
                                    Die peugeot rammelde dat een lieve deugd is, dashboard kraakte altijd, dashboard is gemaakt uit onaangenaam aanvoelend plactic dashboard ( allee bijna heel de binnenkant van die wagen is van plastic)
                                    versnellingbak schakelt hakerig .
                                    slecht gelakt koetswerk.
                                    veel te dunne koetswerkpanelen ( direct krassen en deuken --niet te doen).
                                    Mijn collega van men werk rijd met een nieuwe citroen c3 (luxeuitvoering)
                                    Van het zelfde laken een broek
                                    maar hoe men het ook draait of keert, de reden van het prijsverschil met een bmw zit hem op tal van zaken.
                                    maakt mij eigenlijk niet uit welke wagen, maar het moet een duitse zijn.
                                    En diegene die het tegendeel beweren hebben nog nooit met een bmw gereden.

Tot hier mijn idee over franse wagens
                                    (en diegene die er niet tegen kunnen, moeten ook niet zagen over bmw)
                                    jah tuurlijk als je een oude kleine 206 of een kleine C3 vergelijkt met 2 segmenten hoger.MAAR kijk maar eens in de nieuwe clio of nieuwe laguna !! serieus kwaliteitssprong tegenover andere franse merken.
                                    Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                                    "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• maakt mij eigenlijk niet uit welke wagen, maar het moet een duitse zijn.

Als ge iet of wat luxe wilt hebben in een duitster moet ge toch flink bijbetalen hoor. Als ge ziet hoe basis een BMW 1/3/5 serie is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                                        jah tuurlijk als je een oude kleine 206 of een kleine C3 vergelijkt met 2 segmenten hoger.MAAR kijk maar eens in de nieuwe clio of nieuwe laguna !! serieus kwaliteitssprong tegenover andere franse merken.
                                        Bij mij telt het hele gamma van een merk, en niet alleen de "topversies"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Als ge iet of wat luxe wilt hebben in een duitster moet ge toch flink bijbetalen hoor. Als ge ziet hoe basis een BMW 1/3/5 serie is...
                                          Tja er zijn mensen die een maybach kopen en dan nog vinden dat ie te karig is uitgerust.(is nu wel het uiterste...)

Mar ik denk dat dit een lange discussie gaat worden...
                                          En daar heb ik geen zin in.
                                          Meningen moeten er zijn en dus ook gerespecteerd worden

Comment

Working...
                                          X