Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
    Tja er zijn mensen die een maybach kopen en dan nog vinden dat ie te karig is uitgerust.(is nu wel het uiterste...)

    Mar ik denk dat dit een lange discussie gaat worden...
    En daar heb ik geen zin in.
    Meningen moeten er zijn en dus ook gerespecteerd worden
    je kan niet van alles een mening maken, zoals een smaak; een opinie moet dan weer gestaafd worden.
    en kijk even naar afwerkingskwaliteit van de renault's , als je eerlijk bent zal je zeggen dat zij zeer goed zitten, zeker naar de prijs. zachte materialen, fijne naden (een laguna heeft zo fijnere en gelijkere naden dan een CLS[motorkap], go figure)

    peugeot en citroën, daar spreek ik mij niet over uit. slechte ervaring met C6 onlangs :s stoelen bewogen mee met versnellen en remmen en ze beefden als er niemand in zat , buitenspiegels ook heeeeeel veel last ervan
    Last edited by woumans; 28/07/2008, 23:40.
    Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
    "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

    Comment


    • het gaat hier over de opel insignia zeveraars

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        het gaat hier over de opel insignia zeveraars
        Idd,wie vergelijkt nu een 206 met een BMW 3. Natuurlijk is die BMW veel degelijker,het zou maar erg zijn. Maar vergelijk een 206 eens met een Corsa? Ik had vroeger ook een heel slecht gedacht van Fransen/Italianen ed,maar ik denk dat dat hoe langer hoe meer verdwijnt,hun laatste creaties C5/C6,159,Laguna 3 zijn minstens even goed als vele Duitse/Britse/Japanse/Zweedse concurenten
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
          Idd,wie vergelijkt nu een 206 met een BMW 3. Natuurlijk is die BMW veel degelijker,het zou maar erg zijn. Maar vergelijk een 206 eens met een Corsa? Ik had vroeger ook een heel slecht gedacht van Fransen/Italianen ed,maar ik denk dat dat hoe langer hoe meer verdwijnt,hun laatste creaties C5/C6,159,Laguna 3 zijn minstens even goed als vele Duitse/Britse/Japanse/Zweedse concurenten

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            Idd,wie vergelijkt nu een 206 met een BMW 3. Natuurlijk is die BMW veel degelijker,het zou maar erg zijn. Maar vergelijk een 206 eens met een Corsa? Ik had vroeger ook een heel slecht gedacht van Fransen/Italianen ed,maar ik denk dat dat hoe langer hoe meer verdwijnt,hun laatste creaties C5/C6,159,Laguna 3 zijn minstens even goed als vele Duitse/Britse/Japanse/Zweedse concurenten
            i second that! en meestal is de prijs en de standaarduitrusting nog veel beter
            Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
            "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

            Comment


            • Lachen kunt ge wel, maar een fatsoenlijk tegenargument...

              Comment


              • het gaat hier over de opel insignia zeveraars




                Comment




                • Comment




                  • Comment




                    • First opinion

                      Well done, Vauxhall! The new Insignia is light years ahead of the Vectra – it’s superb to look at and to sit in, and feels like a quality product. Best of all is the way it drives. The car is a great high-speed cruiser, yet the chassis comes into its own on twisty roads, offering the kind of fun the Vectra never could. Add in a strong engine line-up, and Vauxhall is on to a winner. The head-to-head between the Insignia and the Mondeo will be a battle royal.

                      5/5

                      Complete rijimpressie: [www.autoexpress.co.uk]

                      Comment


                      • wat een machine toch hé

                        Comment


                        • wat een machine toch hé
                          Echt hé

                          Stürmt Opel dem Passat davon?

                          Schluss mit Vectra, jetzt kommt der Insignia. AUTO BILD-Autor Diether Rodatz hat im großen Opel Platz genommen und ihn mit dem VW Passat verglichen. Hat Opel einen guten Job gemacht?



                          Comment




                          • Von Diether Rodatz Beeindruckt sitze ich im neuen Opel Insignia und denke: Donnerwetter! Da haben sich ja mal die Jungs vom Design gegen die rüden Rotstiftler durchgesetzt. Das sieht klasse aus. Der Kunststoff wirkt hochwertig, gut verarbeitet, da steckt offensichtlich Liebe drin. Vielleicht etwas verspielt, aber konsequent gezeichnet. In vielen Details erkennt man die Wing- oder Flügel-Linien wieder. Im Vergleich zum Neuen wirkt der Vectra plötzlich wie ein schlicht verputztes Armenhaus. Schon die Insignia-Basisversion hat eine elektrische Fahrersitz-Höhenverstellung, Mittelarmlehne vorn, geteilt umklappbare Rücksitzlehne, ein Radio und Tagfahrlicht. Über Klimaanlage, elektrisch verstell- und beheizbare Spiegel sowie Zentralverriegelung redet man in dieser Klasse nicht mehr. Das hat man. Rüsselsheim gibt also wieder richtig Gas. Das war nicht immer so. Schauen wir noch mal kurz in die 80er-Jahre. Da hatte die treue Rüsselsheimer Kundschaft in der Mittel- und Oberklasse die große Auswahl. Rekord E standen in den Schauräumen einträchtig neben Commodore und Senator. Gut, ein bisschen amerikanisch waren alle angehaucht, aber die Opelaner taten ihr Bestes, den berühmten Ruf der Zuverlässigkeit über die gesamte Modellreihe zu zementieren.

                            Comment




                            • Comment


                              • Der Basis-Insignia mit 115 PS soll nur 22.700 Euro kosten

                                Nun soll der neue Insignia also das Wunder vollbringen, die Lücke zwischen Vectra und Omega zu schließen, ja sogar ein Funke Senator soll überspringen. Etwas viele Wünsche auf einmal, oder? Aber immerhin, mit 4,83 Meter Länge ist der Neue nur anderthalb Zentimeter kürzer als ein Senator B von 1990. Dafür ist er satte 22 Zentimeter länger als ein Vectra, den Signum übertrifft er sogar noch um 18. Das Format eines Omega selig (Länge 4,90 Meter) hat er freilich noch nicht. Zumindest bei den Außenmaßen. Aus Rüsselsheim weht also ein ganz frischer Wind. Womit wir beim VW Passat sind. Er ist der Maßstab in dieser Klasse und in vergleichbarer Version (122 PS) gleich mal 1925 Euro teurer. Der Basis-Insignia mit 115 PS soll nur 22.700 Euro kosten. Und selbst der Basis-Passat mit 102 PS ist noch 375 Euro teurer. Für mehr Geld bekommt der Kunde in Wolfsburg weniger Auto. Schauen wir uns die beiden Rivalen genauer an. Dem VW fehlen in der Länge zum Opel sieben Zentimeter, die Ausstattung ist ebenfalls manierlich, ein Radio kostet aber bereits Aufpreis. Der Blick in den Innenraum ruht mit mehr Wohlgefallen auf den Armaturen des Opel. Sie sind nicht so zerklüftet wie im VW, sondern klassisch-solide geformt und spielen gekonnt mit bumerangförmigen Linien. Als Vorlage dazu dient die außen ins Türblech gepresste "Wing-"Sicke.

                                Comment


                                • Mooie wagen, maar hij mag wel een pak lager (opc?) en de overhang vooraan vind ik ook te lang. Algemeen gezien wel een knappe verschijning.
                                  nls2000

                                  Comment




                                  • Wat een auto! Ziet er zo enorm mooi uit. Die kont, die lijn opzij, de daklijn, de koplampen,... Het interieur ziet er ook geweldig knap uit!

                                    Ik heb hem samengesteld in die visualizer. Heel goed gedaan trouwens, complimenten aan Opel. Had een carbongrijze, zwarte, of (inderdaad, maar hij staat er goed mee) witte Insignia met zwart lederen interieur en pianolak inleg. Bloedmooi...
                                    Volvo V60 D3 R-design

                                    Comment


                                    • het mooiste aan de wagen vind ik dat ze niet zomaar meegelopen zijn met de meute als het op bepaalde dingen aankomt.
                                      zoals bijvoorbeeld de rage om de zijpinkers in de spiegels te steken .

                                      Comment


                                      • Naarmate mijn enquete zal hem toch ni bij de premiums gaan leunen... Het logo is echt de grote boosdoener kvin het een spijtige zaak... dus mensen zullen hem ni kopen qua schoonheid... wat dan wel weer goed is, is dat die de andere leasebakken Passat, Mondeo en 407 verslaat...

                                        Maar dit is puur mijn kleine enquete, nu zien hoe het int echt gaat aflopen

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          Naarmate mijn enquete zal hem toch ni bij de premiums gaan leunen... Het logo is echt de grote boosdoener kvin het een spijtige zaak... dus mensen zullen hem ni kopen qua schoonheid... wat dan wel weer goed is, is dat die de andere leasebakken Passat, Mondeo en 407 verslaat...

                                          Maar dit is puur mijn kleine enquete, nu zien hoe het int echt gaat aflopen
                                          Als je met je enquete de poll hier op de site bedoeld, dan had je je de moeite kunnen besparen hoor Het publiek hier is nu niet echt representatief voor een steekproef.

                                          Ik heb hem is samengesteld naar mijn zin (metaalkleur, navigatie, automatische klimaatregeling, trekhaak, parkeersensoren) en dan kom ik op 24 000 euro zonder BTW voor de diesel met 110 pk, duitse prijzen uiteraard. Dat valt op zich wel mee vind ik en in dat groen met die wieldoppen is hij prachtig. Het enige dat ik er dan nog bij wil is een automaat.
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X