Fak, 24.000 zonder BTW? Hoe doet gij dat? Ik krijg dat ding niet onder de 42.000 inclusief BTW
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenFak, 24.000 zonder BTW? Hoe doet gij dat? Ik krijg dat ding niet onder de 42.000 inclusief BTW'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind dat die bak echt dikke velgen nodig heeft, anders ziet ie er maar zozo uit En nog wat optische opsmuk natuurlijk
Maja het hangt natuurlijk af waar u prioriteiten liggen hé
Comment
-
De break versie is voorgesteld! Zie Opel.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenDe break versie is voorgesteld! Zie Opel.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGeen fan van de kont
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGeen fan van de kont
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenSimpel, ik duid de opties aan die ik nodig heb en daarmee gedaan(metaalkleur, navigatie, automatische klimaatregeling, trekhaak, parkeersensoren, cuirse control). Ik geef wel niet om uiterlijk vertoon en vind grote velgen meer een nadeel dan een voordeel, dat helpt veel Alles in diesel boven de 100 pk in zo een wagen is overschot voor mij dus dat helpt ook voor het budget
Hier sta ik je zo'n beetje bij. Grote velgen hoef ik idd ook niet, en zelfs de uitrusting graag zo basis mogelijk. Motor mag van mij dat weer wat sterker
Comment
-
-
-
-
Doet me denken aan een Q7, en dat vind ik géén mooie auto
De sedan toch liever hoor
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDoet me denken aan een Q7, en dat vind ik géén mooie auto
De sedan toch liever hoor
Comment
Comment