Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Zeer mooi, de kont is origineel en zeer geslaagd!

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Prachtig die break, ik ben blij dat het geen eenheidsworst is. Een bak met karakter, zo moet het.
      idd, de mondeo, C5, 159 en de mazda 6 kunnen er nog aan tippen (maar niet in mijn ogen )

      maar de Passat, 407 en consoorten hinken achter

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        idd, de mondeo, C5, 159 en de mazda 6 kunnen er nog aan tippen (maar niet in mijn ogen )

        maar de Passat, 407 en consoorten hinken achter
        De C5 vind ik nog net iets knapper, de Mondeo ben ik absoluut geen fan van daar is iets mis met die wielkasten, de 159 heeft een te aggresieve neus en de mazda 6 is net iets te steriel
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

        Comment


        • na het bestuderen van die kofferklep van de insignia ST denk ik begot dat die zéér praktisch gaat zijn om te laden

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            De C5 vind ik nog net iets knapper, de Mondeo ben ik absoluut geen fan van daar is iets mis met die wielkasten, de 159 heeft een te aggresieve neus en de mazda 6 is net iets te steriel
            C5 ok, maar ik vin het lélijk dat da chromé lijntje zo abrupt stopt... enja die achterlichten van de C5 charmeren mij ook niet

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              na het bestuderen van die kofferklep van de insignia ST denk ik begot dat die zéér praktisch gaat zijn om te laden
              ja een slechtere kofferklep/koffervormgeving dan die van de signum kan je denk ik niet vinden

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                ja een slechtere kofferklep/koffervormgeving dan die van de signum kan je denk ik niet vinden
                Tis dak wak just zo schoon vin aan mennen bak

                *gaat met zijn hoofd headbangend in een hoekje liggen huilen*

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Tis dak wak just zo schoon vin aan mennen bak

                  *gaat met zijn hoofd headbangend in een hoekje liggen huilen*
                  mooi is die, daar niet van, maar praktisch niet

                  Comment


                  • Hij bedoelt praktisch gezien hé rossen.

                    edit: voila

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                      mooi is die, daar niet van, maar praktisch niet
                      praktisch genoeg voor een laptopsjakos en wa rommel, meer moet da ni zijn

                      Comment


                      • Het koffervolume toch eerst eens vergelijken met men huidige break.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          Het koffervolume toch eerst eens vergelijken met men huidige break.
                          den auto is sowieso al 20cm langer dan den uwe... ik geloof dat de insignia ST de 5 meter overschrijdt


                          edit: toch ni, hem is 4.91m

                          edit2: laadvolume van 540L
                          Last edited by ; 14/08/2008, 12:02.

                          Comment


                          • Persbericht

                            Opel Insignia Sports Tourer – De nieuwe break in elegante sportoutfit

                            · Derde koetswerkvariant van de Insignia debuteert op Autosalon van Parijs
                            · Twee bijkomende motoren, beschikbaar op de hele Insignia-familie

                            De nieuwe break van Opel, die zal worden onthuld op het Autosalon van Parijs (4-19
                            oktober), biedt spitstechnologie verpakt in een sportief, hoogwaardig koetswerk, zoals zijn
                            naam al doet vermoeden: Insignia Sports Tourer.
                            De Insignia Sports Tourer, beschikbaar op Europese markten vanaf de lente van 2009, kan
                            uitpakken met hetzelfde atletische, krachtige en elegante design als zijn sedan-broers.
                            “Maar,” zegt Mark Adams, Vice President van GM Europe Design, “dit is een op zichzelf
                            staand model en niet gewoon een breakversie van de sedan. Het koetswerk vanaf de Bstijl
                            naar achter is zelfs uniek voor de Sports Tourer. We hebben er ook voor gezorgd dat
                            zijn design een combinatie is van de artistieke lijnen en technische precisie die terug te
                            vinden zijn in de notch- en hatchbackmodellen.”
                            De ontwerpers hebben de achterkant van de Sports Tourer een unieke, maar
                            samenhangende look meegegeven door de ‘ingepakte’ achterklep ver in de flanken door
                            te trekken en ze te accentueren met de grote, kenmerkende en volledig geïntegreerde
                            achterlichten.
                            Deze dynamische look omvat een interieur dat vijf inzittenden royaal van ruimte voorziet
                            en een bagageruimte die met een volume van 540 liter niets te wensen overlaat. De Sports
                            Tourer heeft de wielbasis van 2,74 meter van de sedanmodellen behouden en is 80 mm
                            langer met een totaal van 4,91 meter.
                            Twee nieuwe motoren – een kleinere turbobenzinemotor en een nieuwe turbodiesel –
                            zullen de zeven motoren vervoegen die al beschikbaar waren vanaf de lancering van de
                            sedanmodellen. Verder zal het gamma in de nabije toekomst vervolledigd worden door
                            een ecoFLEX variant met een opvallend laag brandstofverbruik en lage CO2-uitstoot.
                            “Behalve vooruitstrevende technologieën en hoge veiligheidsnormen vertegenwoordigt de
                            elegante Opel Insignia Sports Tourer duidelijk de strategie van Opel om innovatie en
                            aantrekkelijk design toegankelijk te maken”, zegt Alain Visser, Chief Marketing Officer
                            voor GM Europe.
                            Zijn nieuw ontwikkelde chassis, ontworpen om een hogere graad van veiligheid en
                            comfort te bieden, kan zelfs nog worden verbeterd met behulp van het innovatieve,
                            geïntegreerde FlexRide mechatronic-systeem dat de stabiliteit verhoogt en real-time,
                            elektronisch gestuurde demping mogelijk maakt. FlexRide biedt de bestuurder ook de
                            keuze tussen drie rijmodi. Behalve de standaard aanpasbare modus, kan de bestuurder
                            kiezen voor een comfortgerichte modus (‘Tour’) of een Sport-instelling. De Sport-modus
                            maakt de rijervaring met de Insignia Sports Tourer actiever, aangezien de instelling van
                            de met elkaar verbonden functies zoals besturing, gasklepbediening, demping en zelfs de
                            dashboardverlichting, erdoor worden gewijzigd. Bovendien kunnen Insignia-klanten zelfs
                            kiezen voor het nieuwe gesofisticeerde adaptieve 4x4-systeem dat het koppel proactief
                            verdeelt om een uitstekende stabiliteit te verzekeren en tegelijk optimale grip te bieden en
                            de besturingseigenschappen op alle soorten wegen te verbeteren.
                            De introductie van de Sports Tourer profiteert van de vele technologische snufjes die al bij
                            de lancering van de Insignia werden getoond, zoals de innovatieve ‘Opel Eye’-camera, die
                            verkeersborden leest en memoriseert en bestuurders waarschuwt wanneer ze zich per
                            ongeluk buiten hun baanvak begeven. Andere innovatieve kenmerken zijn de nieuwe
                            generatie AFL-koplampen die zich aanpassen aan de actuele verkeersomstandigheden
                            met negen verschillende verlichtingsfuncties en de bijzonder rugvriendelijke, orthopedisch
                            gecertificeerde ergonomische sportzetels.
                            Net zoals de sedanmodellen werd de Insignia Sports Tourer ontwikkeld in het Design and
                            Engineering Center van GM Europe in Rüsselsheim. Hij zal ook worden gebouwd in de
                            fabriek in Rüsselsheim, een van de modernste en efficiëntste fabrieken ter wereld.
                            bron: www.opel.be
                            Last edited by ; 14/08/2008, 12:05.

                            Comment


                            • Persbericht
                              bron


                              Opel Insignia Sports Tourer – De nieuwe break in elegante sportoutfit

                              ·
                              Derde koetswerkvariant van de Insignia debuteert op Autosalon van Parijs
                              ·


                              Twee bijkomende motoren, beschikbaar op de hele Insignia-familie
                              De nieuwe break van Opel, die zal worden onthuld op het Autosalon van Parijs (4-19
                              oktober), biedt spitstechnologie verpakt in een sportief, hoogwaardig koetswerk, zoals zijn
                              naam al doet vermoeden: Insignia Sports Tourer.
                              De Insignia Sports Tourer, beschikbaar op Europese markten vanaf de lente van 2009, kan
                              uitpakken met hetzelfde atletische, krachtige en elegante design als zijn sedan-broers.
                              “Maar,” zegt Mark Adams, Vice President van GM Europe Design, “dit is een op zichzelf
                              staand model en niet gewoon een breakversie van de sedan. Het koetswerk vanaf de Bstijl
                              naar achter is zelfs uniek voor de Sports Tourer. We hebben er ook voor gezorgd dat
                              zijn design een combinatie is van de artistieke lijnen en technische precisie die terug te
                              vinden zijn in de notch- en hatchbackmodellen.”
                              De ontwerpers hebben de achterkant van de Sports Tourer een unieke, maar
                              samenhangende look meegegeven door de ‘ingepakte’ achterklep ver in de flanken door
                              te trekken en ze te accentueren met de grote, kenmerkende en volledig geïntegreerde
                              achterlichten.
                              Deze dynamische look omvat een interieur dat vijf inzittenden royaal van ruimte voorziet
                              en een bagageruimte die met een volume van 540 liter niets te wensen overlaat. De Sports
                              Tourer heeft de wielbasis van 2,74 meter van de sedanmodellen behouden en is 80 mm
                              langer met een totaal van 4,91 meter.
                              Twee nieuwe motoren – een kleinere turbobenzinemotor en een nieuwe turbodiesel –
                              zullen de zeven motoren vervoegen die al beschikbaar waren vanaf de lancering van de
                              sedanmodellen. Verder zal het gamma in de nabije toekomst vervolledigd worden door
                              een ecoFLEX variant met een opvallend laag brandstofverbruik en lage CO2-uitstoot.
                              “Behalve vooruitstrevende technologieën en hoge veiligheidsnormen vertegenwoordigt de
                              elegante Opel Insignia Sports Tourer duidelijk de strategie van Opel om innovatie en
                              aantrekkelijk design toegankelijk te maken”, zegt Alain Visser, Chief Marketing Officer
                              voor GM Europe.
                              Zijn nieuw ontwikkelde chassis, ontworpen om een hogere graad van veiligheid en
                              comfort te bieden, kan zelfs nog worden verbeterd met behulp van het innovatieve,
                              geïntegreerde FlexRide mechatronic-systeem dat de stabiliteit verhoogt en real-time,
                              elektronisch gestuurde demping mogelijk maakt. FlexRide biedt de bestuurder ook de
                              keuze tussen drie rijmodi. Behalve de standaard aanpasbare modus, kan de bestuurder
                              kiezen voor een comfortgerichte modus (‘Tour’) of een Sport-instelling. De Sport-modus
                              maakt de rijervaring met de Insignia Sports Tourer actiever, aangezien de instelling van
                              de met elkaar verbonden functies zoals besturing, gasklepbediening, demping en zelfs de
                              dashboardverlichting, erdoor worden gewijzigd. Bovendien kunnen Insignia-klanten zelfs
                              kiezen voor het nieuwe gesofisticeerde adaptieve 4x4-systeem dat het koppel proactief
                              verdeelt om een uitstekende stabiliteit te verzekeren en tegelijk optimale grip te bieden en
                              de besturingseigenschappen op alle soorten wegen te verbeteren.
                              De introductie van de Sports Tourer profiteert van de vele technologische snufjes die al bij
                              de lancering van de Insignia werden getoond, zoals de innovatieve ‘Opel Eye’-camera, die
                              verkeersborden leest en memoriseert en bestuurders waarschuwt wanneer ze zich per
                              ongeluk buiten hun baanvak begeven. Andere innovatieve kenmerken zijn de nieuwe
                              generatie AFL-koplampen die zich aanpassen aan de actuele verkeersomstandigheden
                              met negen verschillende verlichtingsfuncties en de bijzonder rugvriendelijke, orthopedisch
                              gecertificeerde ergonomische sportzetels.
                              Net zoals de sedanmodellen werd de Insignia Sports Tourer ontwikkeld in het Design and
                              Engineering Center van GM Europe in Rüsselsheim. Hij zal ook worden gebouwd in de
                              fabriek in Rüsselsheim, een van de modernste en efficiëntste fabrieken ter wereld.

                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                Persbericht
                                bron



                                [/LEFT]

                                Comment


                                • Hij is prachtig

                                  Comment


                                  • deju die tct'er was me voor.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Fak, 24.000 zonder BTW? Hoe doet gij dat? Ik krijg dat ding niet onder de 42.000 inclusief BTW
                                      Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Ik vind dat die bak echt dikke velgen nodig heeft, anders ziet ie er maar zozo uit En nog wat optische opsmuk natuurlijk
                                      Gij en ik zijn just hetzelfde denk ik. Ik heb mijne A3 (facelift) ook samengesteld naar mijn goesting en ik heb just dezelfde config als u, buiten die e-line
                                      Volvo V60 D3 R-design

                                      Comment


                                      • "Sports Tourer" klinkt ook wel beter dan "Caravan" (zoals de Vectra break ook wel genoemd wordt).
                                        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                          "Sports Tourer" klinkt ook wel beter dan "Caravan" (zoals de Vectra break ook wel genoemd wordt).
                                          Alleen Opel Insignia ST, klinkt dan weer naar de concurrentie al zijn het 2 verschillende werelden

                                          Comment

                                          Working...
                                          X