Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel is precies goed bezig!
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Spijtig genoeg moest ik ook meteen denken aan een Q7. De laatste Vectra zag er veel beter uit. De Insignia trekt op niets.
      ik zou u willen tegenspreken dat de laatste vectra op gene zak trok na de facelift.
      de gts van voor de facelift was magistraal in mijn ogen.
      en de insignia, tja afwachten tot je hem irl ziet denk ik.

Comment

• Smaken en verschillen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
          Als ge dat zo ziet, is dat juist een doorzakte Q7 kont met wat stijlelementen van de Volvo C30.
          ²²

Kont is niet echt geslaagd vind ik.

Comment

• Wanneer komen de Belgische prijzen nu juist?
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              ²²

Kont is niet echt geslaagd vind ik.
              Ik vin ze dan weer wel geslaagd enkel de zijdelingse doorloop vin ik minder, maar de pracktische keerzijde ervan veegt dat probleem onmiddelijk van de baan... enja kmoet de bakkeen eerst is int echt zien...

Comment

• De kont valt mij toch ook wat tegen, maar dat vooraanzicht is wel vrij knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                  He jongen, chill, ik ben ook een klein beetje Opel liefhebber, dat moet je nu ondertussen al wel weten hé

Het viel mij gewoon direct op toen ik die foto zag
                  Natuurlijk chill man! Ik lees hier al van den eerste minuut van men registratie zonder stress en dat gaat zo blijven hoor... Maar de stijlbreuk met de vorige is idd heel uitgesproken. En inderdaad (zeker in het begin met enkel foto's) met voor- en tegenstanders...
                  2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
                    EIIIIIIINDELIJK !!!!

Met z'n 4.91m wordt hij wel een erg grote jongen, en het koffer wordt ni echt groter, van 510-1850ltr naar 540-?ltr nu met 8cm langer...
                    Ben benieuwd om hem te kunnen configureren...
                    Da's goed nieuws voor de beenruimte !
                    En kijk es hoe ver die kofferklep is uitgesneden!

Comment

• FIRST OPINION

We have only driven pre-production Insignias so far, but the signs have certainly been extremely positive. Our five-star rating in Issue 1,025 came courtesy of the new Vauxhall’s supple ride, sporty handling and positive steering. The Passat rides well, yet even at this early stage it’s the Insignia which has the dynamic edge. Add superb quality, and Volkswagen may no longer have the bridge between mainstream and premium all to itself.

Complete eerste indruk in het Engels: [www.autoexpress.co.uk]
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        het gaat hier over de opel insignia zeveraars
                        heb foto's van de Insignia van mijn weekend op de WRC in duitsland.
                        plots stond hij daar ergens langs de kant geparkeerd

heb snel drie foto's genomen, maar eigenlijk viel hij me een beetje tegen...
                        als ik straks thuis online kom zal ik eens zien om ze te posten...

Comment

• dit heb ik vandaag ergens gelezen
                          maar zonder bron weliswaar

Lotus hint at Lotus Carlton revival

Norfolk based Lotus have let slip there may be plans for ‘new style’ Lotus Carlton.

The previous Vauxhall Carlton base car is obviously well dead ‘n’ buried, but rumour has it Lotus could be looking at Vauxhall’s new Insignia.

Bods reckon the top spec Insignia with its highly tuneable 2.8 litre lump turbocharged, 4x4 capabilities, and already not shy 256bhp would make the ideal platform car.

Back in the 90’s the Lotus fettled Carlton packed a 3.6 lump, 380bhp, a 0-60 of 4.9 secs and a top speed in excess of 175mph.

The jury is out on what power a Lotus Insignia could produce, but we’d guess it’d be pushing around the 400bhp mark.

As soon as we know anymore, we’ll let you know.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                            dit heb ik vandaag ergens gelezen
                            maar zonder bron weliswaar

Lotus hint at Lotus Carlton revival

Norfolk based Lotus have let slip there may be plans for ‘new style’ Lotus Carlton.

The previous Vauxhall Carlton base car is obviously well dead ‘n’ buried, but rumour has it Lotus could be looking at Vauxhall’s new Insignia.

Bods reckon the top spec Insignia with its highly tuneable 2.8 litre lump turbocharged, 4x4 capabilities, and already not shy 256bhp would make the ideal platform car.

Back in the 90’s the Lotus fettled Carlton packed a 3.6 lump, 380bhp, a 0-60 of 4.9 secs and a top speed in excess of 175mph.

The jury is out on what power a Lotus Insignia could produce, but we’d guess it’d be pushing around the 400bhp mark.

As soon as we know anymore, we’ll let you know.
                            Een waardige opvolger voor de Lotus Omega
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Insignia met wieldoppen:

Comment

• Testfoto's van de Sports Tourer :

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron: [globalmotors.net]

Comment

• Oei oei het is precies een verlaagde Q7, zo'n lelijke lompe bak. En dat terwijl de sedan zo mooi is, jammer!

Comment

• mmm, ziet er precies toch niet zooo goed uit

vooral die overhang voor/achter is in profiel precies wel heel groot
                                      freude am fahren

Comment

• ik hoop zo hard op ne nieuwe Signum-variant... Maja ze hebben al ne coupé opt programma...

Comment

• Ze hebben enkel de chromé van het achterste zijruitje afgeplakt, maar toch hebben we hem herkend hoor!

Die overhangen storen mij ni, op geen enkele auto trouwens.. donkere koplampen heeft hij duidelijk wél nodig.

Comment

Working...
                                          X