Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die overhangen storen mij ni, op geen enkele auto trouwens
Mij ook niet, tot dat ik deze kar zag
De overhang naar achter is echt lelijk, gaat veel te fel naar beneden.
Wat een lelijke, hangende achterkant zeg En dat chroom latje vind ik ook allesbehalve knap.
Hier staat hem zowa in standaard trim... kwil hem anders wel is uitgerust int zwart met getinte ramen zien... gaat al pakken knapper zijn... 1ding weet ik nu al, hij gaat verdomd praktisch zijn
Mij ook niet, tot dat ik deze kar zag
De overhang naar achter is echt lelijk, gaat veel te fel naar beneden.
Wat een lelijke, hangende achterkant zeg En dat chroom latje vind ik ook allesbehalve knap.
ik merk de laatste tijd op dat steeds meer niet-premium merken hun identiteit verliezen.
Wie had deze insignia 3 jaar of zelfs 1 jaar geleden herkent als een Opel?
Het is ook zo dat je bij deze insignia de gestolen design trekjes er zo uit kan halen. Mercedes, VW , lexus, bmw, ze komer er allemaal in voor.
ik merk de laatste tijd op dat steeds meer niet-premium merken hun identiteit verliezen.
Wie had deze insignia 3 jaar of zelfs 1 jaar geleden herkent als een Opel?
Het is ook zo dat je bij deze insignia de gestolen design trekjes er zo uit kan halen. Mercedes, VW , lexus, bmw, ze komer er allemaal in voor.
VW en BMW trekjes zie ik er langs geen kanten in... MB, Lexus en Mazda dan weeral een beetje...
Ik vindt toch dat die een eigen identiteit schept...
Trouwens alle merken veranderen hun designtaal om de zoveel jaar...
Opel zal voor de Insignia nog 2 motoren leveren. Een 1.6 turbo (benzine) welke 180 pk sterk is en daarnaast een 2.0 BiTurbo (diesel met clean tech verbrandingssysteem) die goed is voor 190 pk.
Waarom gooien ze die 'ouderwetse' 1.8 er niet uit en leveren ze in de plaats de 1.6 turbo van 150 pk niet die nu reeds in de Corsa GSI zit?
Last edited by f.v; 19/09/2008, 17:45.
Reden: woordje vergeten
Opel zal voor de Insignia nog 2 motoren leveren. Een 1.6 turbo (benzine) welke 180 pk sterk is en daarnaast een 2.0 BiTurbo (diesel met clean tech verbrandingssysteem) die goed is voor 190 pk.
Waarom gooien ze die 'ouderwetse' 1.8 er niet uit en leveren ze in de plaats de 1.6 turbo van 150 pk niet die nu reeds in de Corsa GSI zit?
knap van opel ,een hoogtoerige turbomotor in een berline van +1500 kilo..
ik zou liever met die fossiele 1.8 dan met die state of the art opgefokte 1.6willen rijden , alleen al over spreken klinkt betrouwbaarder.
Spijtig genoeg moest ik ook meteen denken aan een Q7. De laatste Vectra zag er veel beter uit. De Insignia trekt op niets.
Ooit gelezen in een artikel over de eerste chinese 4 x 4 : "Die Chinezen kopieren zich suf..."
Wel, volgens mij is deze Insigna break door een stel "zich suf kopierende Chinezen" getekend.
Zoals reeds vermeld is het een doorgezakte Q7 en persoonlijk heeft de A4 break er ook veel inspiratie aan verleend..................
Ik persoonlijk vind hem NIET mooi.
PS
===
Voor diegenen die zich hier weer persoonlijk voor gaan aangevallen voelen : JA IK RIJ MET EEN A4 (berline) EN DIE IS WAT MIJ BETREFT WEL MOOI
knap van opel ,een hoogtoerige turbomotor in een berline van +1500 kilo..
ik zou liever met die fossiele 1.8 dan met die state of the art opgefokte 1.6willen rijden , alleen al over spreken klinkt betrouwbaarder.
Hmm, ik weet niet!
De 'oude' 1.8 haalt zijn 140 paardjes bij 6.300 t/m en zijn maximum koppel van 175 Nm bij 3.800 t/min.
De 1.6 150 pk heeft volgende cijfers: 150 pk bij 5.000 t/m en 210 Nm vanaf 1.850 t/min.
De 1.6 180 pk: 180 pk bij 5.500 t/m en 230 Nm vanaf 1.980 t/min.
Mij lijkt het ideaal om bij een laag toerental een hoog koppel te hebben, hoe je met de motor omgaat is natuurlijk weer een andere zaak.
De 'oude' 1.8 haalt zijn 140 paardjes bij 6.300 t/m en zijn maximum koppel van 175 Nm bij 3.800 t/min.
De 1.6 150 pk heeft volgende cijfers: 150 pk bij 5.000 t/m en 210 Nm vanaf 1.850 t/min.
De 1.6 180 pk: 180 pk bij 5.500 t/m en 230 Nm vanaf 1.980 t/min.
Mij lijkt het ideaal om bij een laag toerental een hoog koppel te hebben, hoe je met de motor omgaat is natuurlijk weer een andere zaak.
ja goed punt, maar op vlak van betrouwbaarheid verkies ik de 1.8 boven de 1.6.
Ooit gelezen in een artikel over de eerste chinese 4 x 4 : "Die Chinezen kopieren zich suf..."
Wel, volgens mij is deze Insigna break door een stel "zich suf kopierende Chinezen" getekend.
Zoals reeds vermeld is het een doorgezakte Q7 en persoonlijk heeft de A4 break er ook veel inspiratie aan verleend..................
Ik persoonlijk vind hem NIET mooi.
PS
===
Voor diegenen die zich hier weer persoonlijk voor gaan aangevallen voelen : JA IK RIJ MET EEN A4 (berline) EN DIE IS WAT MIJ BETREFT WEL MOOI
Daarnet in Duitsland op de terugweg van de Ring een blauwe opel break gespot. Volgens mij deze insignia. Voorkant en achterkant was hetzelfde. Ik vind het zowat Fiat Croma achtig
Comment