Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + Vooruitstrevende techniek
    + Gedistingeerde, zakelijke vormgeving

- Matige ruimte achterin

Complete rijtest: [www.autozine.nl]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
      16 Oktober.
      Ik moet en zal deze in het echt aanschouwen om mijn definitieve oordeel te vellen.
      Done
      Last edited by ; 20/10/2008, 01:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Die ST is vet maar het is een model dat ikzelf waarschijnlijk nooit zou kopen.

Als ik morgen een grote Opel wil, dan zou het nog altijd een Omega van de laatste productiejaren worden

Comment

• Ik heb trouwens een gevoel van - telkens ik de Insignia zie: dit is eindelijk de late opvolger van de Omega

Opel zou beter terug een Astra sedan uitbrengen om het gat tussen Astra en Insignia op te vullen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Opel zou beter terug een Astra sedan uitbrengen om het gat tussen Astra en Insignia op te vullen.
            Die bestaat en is heel knap maar spijtig genoeg niet in ons land verkrijgbaar ...
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• 120 foto's: [news.auto.cz]
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Zo ziet hij d'r wel goed uit!
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• 'k vind het een sublieme auto

Comment

120 foto's: [news.auto.cz]
                          Bij de huidige Vectra zou ik eerder voor de 5-deurs kiezen, terwijl ik bij de nieuwe Insignia eerder voor de 4-deurs sedan zou kiezen!
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik snap het bestaansrecht van de vijfdeurs eigenlijk niet goed meer.

Met koffer dicht is het bijna identiek dezelfde wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              Ik snap het bestaansrecht van de vijfdeurs eigenlijk niet goed meer.

Met koffer dicht is het bijna identiek dezelfde wagen
                              Klopt, het enige voordeel van de vijfdeurs is de grotere kofferopening.

Comment

• Ik denk dat ons opeldesingers jaloers zijn op het ontwerp van de superb...

Comment

• Daarom dat ik liever een Chevrolet Cruze zou hebben - als opvolger van mijn GTS - dan zo'n Insignia 5-deurs.

Comment

• Is er eigenlijk een uiterlijk verschil tussen de 4 en 5-deurs? Verschil in lengte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat ons opeldesingers jaloers zijn op het ontwerp van de superb...
                                      Dat was mijn gedacht ook. Ik stel mij alleen nog wat vragen over de duurzaamheid van het systeem.

Comment

• Test Opel Insignia 2.8T V6 Cosmo

Comment

• Gvd, die sedan is zoooooooo fucking knap in Pannacotta
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X