Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    Ik snap het bestaansrecht van de vijfdeurs eigenlijk niet goed meer.

Met koffer dicht is het bijna identiek dezelfde wagen
    Ah, ik zou dan eerder de vierdeurs dumpen
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Ik ook eigenlijk, een vierdeurs is eigenlijk een raar schepsel, meestal ruime koffer maar kleine opening om die te vullen. Als de looks dan nog gelijk zijn dan heeft de 4-deurs voor mij geen nut.
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
        Ik ook eigenlijk, een vierdeurs is eigenlijk een raar schepsel, meestal ruime koffer maar kleine opening om die te vullen. Als de looks dan nog gelijk zijn dan heeft de 4-deurs voor mij geen nut.

Wie een 5-deurs koopt zal toch rekening mogen houden dat z'n garagepoort niet te laag is of hij kan vergeten zijn koffer open te doen bij open poort

Auto's worden alsmaar groter, maar soms worden ze té groot.

Comment

• Ik krijg m'n koffer idd niet volledig open in de garage

Comment

Wie een 5-deurs koopt zal toch rekening mogen houden dat z'n garagepoort niet te laag is of hij kan vergeten zijn koffer open te doen bij open poort

Auto's worden alsmaar groter, maar soms worden ze té groot.
            Dat is iets waar ik niet aan denk, garages zijn overroepen

Ik heb nu een vierdeurs en dat is echt frustrerend dat je die grote koffer hebt en sommige zaken toch niet kunt laden. Als je van een break komt is dat echt iets dat je niet gewoon kan worden.

Ik vind een Jetta en Astra Break al ruim, groter ga ik niet snel gaan hoor. Het moet allemaal nog praktisch blijven om te parkeren. Zeker aangezien een wagen het meeste van de tijd maar door 1 persoon wordt gebruikt.
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik ben gisteren op uitnodiging van Opel naar The Night of the Proms geweest. Net voor de pauze was er een fantastische show met de officiële Belgische voorstelling van de Insignia 4-, 5-deurs en break.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                Ik ben gisteren op uitnodiging van Opel naar The Night of the Proms geweest. Net voor de pauze was er een fantastische show met de officiële Belgische voorstelling van de Insignia 4-, 5-deurs en break.
                Ah, jij was er ook

Comment

Ik ben gisteren op uitnodiging van Opel naar The Night of the Proms geweest. Net voor de pauze was er een fantastische show met de officiële Belgische voorstelling van de Insignia 4-, 5-deurs en break.
                  En hoe werden die dan voorgesteld? Die reden toch niet op het podium ofzo?

Comment

Ik snap het bestaansrecht van de vijfdeurs eigenlijk niet goed meer.

Met koffer dicht is het bijna identiek dezelfde wagen
                    Ze hadden beter zo'n systeem toegepast zoals bij de Skoda Superb...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      En hoe werden die dan voorgesteld? Die reden toch niet op het podium ofzo?
                      Er hingen 4 Opel Insignia's aan het dak van het Sportpaleis die dan tijdens de presentatie naar beneden gewinched werden. In het podium zelf was een garage gebouwd waaruit een 5de Insigina tevoorschijn kwam. Her en der (VIP, etc...) stonden nog Insignia's verspreid.

Later een fotoke
                      Last edited by ; 24/10/2008, 15:38.

Comment

• Was wel prachtig dat die Insignia's naar beneden kwamen. Verrassing was de break. Uit het podium kwam een lift naar boven waaruit de Sport Tourer kwam uitgereden. Foto's van de Insignia heb ik niet; veel te veel volk.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• En nog een paar. Helaas geen betere beelden, m'n goed toestel had ik thuis gelaten
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                            Er hingen 4 Opel Insignia's aan het dank van het Sportpaleis die dan tijdens de presentatie naar beneden gewinched werden. In het podium zelf was een garage gebouwd waaruit een 5de Insigina tevoorschijn kwam. Her en der (VIP, etc...) stonden nog Insignia's verspreid.

Later een fotoke
                            'Zeppelins' zoals bij de voorstelling van de Astra indertijd dus?.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              Ik denk dat ons opeldesingers jaloers zijn op het ontwerp van de superb...
                              Ik weet het niet. Er wordt meer negatief gesproken over het ontwerp van de koffer van de Superb dan positief: rammels, hinderlijk groot, zwakker bij een aanrijding, ...

Comment

Ik ga komende donderdag naar de proms.. ze zullen die voorstelling niet iedere keer doen zeker? Had't graag gezien

Comment

• Commercieel gezien pakken ze het wel groots aan.
                                  Ben da precies nie gewoon van Opel

Comment

En nog een paar. Helaas geen betere beelden, m'n goed toestel had ik thuis gelaten
                                    Gij zat blijkbaar niet zo ver vanwaar ik zat.

Comment

Enkele beeldjes

Knap!

Comment

Gij zat blijkbaar niet zo ver vanwaar ik zat.
                                        En ik zat tegenover jullie dan

Het was een knappe show!!!
                                        De Sport Tourer ligt mij wel zelfs in de rood!

Comment

Working...
                                        X