Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAh, ik zou dan eerder de vierdeurs dumpen'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAh, ik zou dan eerder de vierdeurs dumpenOorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIk ook eigenlijk, een vierdeurs is eigenlijk een raar schepsel, meestal ruime koffer maar kleine opening om die te vullen. Als de looks dan nog gelijk zijn dan heeft de 4-deurs voor mij geen nut.
Wie een 5-deurs koopt zal toch rekening mogen houden dat z'n garagepoort niet te laag is of hij kan vergeten zijn koffer open te doen bij open poort
Auto's worden alsmaar groter, maar soms worden ze té groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenWie een 5-deurs koopt zal toch rekening mogen houden dat z'n garagepoort niet te laag is of hij kan vergeten zijn koffer open te doen bij open poort
Auto's worden alsmaar groter, maar soms worden ze té groot.
Ik heb nu een vierdeurs en dat is echt frustrerend dat je die grote koffer hebt en sommige zaken toch niet kunt laden. Als je van een break komt is dat echt iets dat je niet gewoon kan worden.
Ik vind een Jetta en Astra Break al ruim, groter ga ik niet snel gaan hoor. Het moet allemaal nog praktisch blijven om te parkeren. Zeker aangezien een wagen het meeste van de tijd maar door 1 persoon wordt gebruikt.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Ik ben gisteren op uitnodiging van Opel naar The Night of the Proms geweest. Net voor de pauze was er een fantastische show met de officiële Belgische voorstelling van de Insignia 4-, 5-deurs en break.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk ben gisteren op uitnodiging van Opel naar The Night of the Proms geweest. Net voor de pauze was er een fantastische show met de officiële Belgische voorstelling van de Insignia 4-, 5-deurs en break.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk ben gisteren op uitnodiging van Opel naar The Night of the Proms geweest. Net voor de pauze was er een fantastische show met de officiële Belgische voorstelling van de Insignia 4-, 5-deurs en break.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk snap het bestaansrecht van de vijfdeurs eigenlijk niet goed meer.
Met koffer dicht is het bijna identiek dezelfde wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEn hoe werden die dan voorgesteld? Die reden toch niet op het podium ofzo?
Later een fotoke
Comment
-
Was wel prachtig dat die Insignia's naar beneden kwamen. Verrassing was de break. Uit het podium kwam een lift naar boven waaruit de Sport Tourer kwam uitgereden. Foto's van de Insignia heb ik niet; veel te veel volk.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Enkele beeldjes
Comment
-
En nog een paar. Helaas geen betere beelden, m'n goed toestel had ik thuis gelatenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenEr hingen 4 Opel Insignia's aan het dank van het Sportpaleis die dan tijdens de presentatie naar beneden gewinched werden. In het podium zelf was een garage gebouwd waaruit een 5de Insigina tevoorschijn kwam. Her en der (VIP, etc...) stonden nog Insignia's verspreid.
Later een fotoke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk denk dat ons opeldesingers jaloers zijn op het ontwerp van de superb...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenEn nog een paar. Helaas geen betere beelden, m'n goed toestel had ik thuis gelaten1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenGij zat blijkbaar niet zo ver vanwaar ik zat.
Het was een knappe show!!!
De Sport Tourer ligt mij wel zelfs in de rood!
Comment
Comment