Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk BerichtenKan iemand mijn vertellen DVD-Navi 800 met kleurscherm.
Hoe zit het met de bediening van je telefoon hier op, radio, en de USB-aansluiting ?
ik kan er wel wat over vinden op enkele duitse site's maar die zijn eingelijk niet zoveel zegend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk Berichteniemand enig idee ??
Wil je hem met je eigen ogen zien dan moet je zaterdag 8 en zondag 9 november naar United Motors in Tielt gaan. (zie www.unitedmotors.be)Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenDat rood-bruin is geen verkeerde kleur op de Insijgnia (god wat een moeilijke naam ... ).
Dus als je Insignia onder de knie hebt kan je daar aan beginnen
Comment
-
een impressie
Seid Ihr neugierig und möchtet wissen, welche neuen Modelle die Autoindustrie plant und wie diese aussehen könnten? Der bekannte Grafiker Bernhard Reichel setzt für Speed Heads geheime Insiderinformationen in spannende Bilder um, die wir Euch hier präsentieren.
Ende 2009 soll der Opel Insignia OPC erscheinen. Für den Vortrieb des Topmodells der Insignia-Baureihe dürfte ein 3,0 Liter großer V6-Motor mit über 300 PS sorgen. Im Gespräch sind möglicherweise sogar 370 PS und Direkteinspritzung. Um die Kraft sicher auf die Straße zu bringen, gibt es einen Allradantrieb. Darüber hinaus will Opel ein intelligentes Lichtverteilungssystem verbauen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLijkt mij realistisch, althans qua looks. 370 pk lijkt me veel, als je weet dat de Vectra er 'maar' 255 had. Ik denk dat iets rond de 300 realistischer is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHaalbaar, daar niet van. 1001 is haalbaar, bij wijze van spreken. Ik twijfel eraan of ze 'm zo een boost gaan geven.
maar als je een mooie M3 koopt ben je al snel 97k kwijt (ikke toch)
den deze schat ik fully loaded aan een 55-60k
OK, het is en blijft nen Opel, maar ik kan u nu al zeggen, dat ze met deze Insignia zich naar een hoger niveau hebben getilt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLijkt mij realistisch, althans qua looks. 370 pk lijkt me veel, als je weet dat de Vectra er 'maar' 255 had. Ik denk dat iets rond de 300 realistischer is.
Comment
-
[quote=Gtske;3038667]Ik hoop van je donderdag meer te kunnen vertellen. Ik zal woensdagavond kennismaken met de Insignia.
Wil je hem met je eigen ogen zien dan moet je zaterdag 8 en zondag 9 november naar United Motors in Tielt gaan. (zie www.unitedmotors.be)[/quote]
Oke, ben namelijk erg benieuwd of de DVD800 NAVI de volgende dingen ook weer geeft en vooral hoe ?
- Parkeersensoren
- ventilaite / airco
- Telefoon
en wat betekend de knop met de tekst "DEST" ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenIs er iemand die weet of er nu wel of niet een coupé versie gaat komen?
alhoewel peugeot, renault, bmw, mercedes en audi allemaal wel een coupé hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteneen impressie
Seid Ihr neugierig und möchtet wissen, welche neuen Modelle die Autoindustrie plant und wie diese aussehen könnten? Der bekannte Grafiker Bernhard Reichel setzt für Speed Heads geheime Insiderinformationen in spannende Bilder um, die wir Euch hier präsentieren.
Ende 2009 soll der Opel Insignia OPC erscheinen. Für den Vortrieb des Topmodells der Insignia-Baureihe dürfte ein 3,0 Liter großer V6-Motor mit über 300 PS sorgen. Im Gespräch sind möglicherweise sogar 370 PS und Direkteinspritzung. Um die Kraft sicher auf die Straße zu bringen, gibt es einen Allradantrieb. Darüber hinaus will Opel ein intelligentes Lichtverteilungssystem verbauen.
Amaai das er eentje die de kasseien uit de grond gaat rijden dat moet heeeeerlijk zijn om eens 370 pk onder de voet te hebben
Comment
Comment